hirdetés kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: hirdetés

Minden korábbinál több álláshirdetést tettek közzé a cégek szeptemberben

Több online álláshirdetés, több hirdető és több jelentkezés jellemezte az elmúlt hónapot, mint eddig bármelyiket Magyarországon. A legnagyobb eséllyel az 1-3 éves tapasztalattal rendelkező, főiskolai végzettségű álláskeresők találnak munkát, de számos iparágban figyelhető meg a növekvő munkaerőigény. Továbbra is vezet a szakmunka a hirdetési kategóriák között, de fizikai munkára is sok munkavállalót keresnek, derült ki a vezető állásportál harmadik negyedéves jelentéséből.

2016. október 12. 12:38

Újabb büntetést jelentett be a Google, vége a felugró ablakoknak!

A Google hivatalos blogján jelentette be, hogy új büntetés sújthatja a weboldalakat, ha azok a felhasználókat zavaró felugró ablakokat jelenítenek meg.

2016. augusztus 25. 10:07

Itt a reklám, hol a reklám?

Az elmúlt időszakban a reklámpiac elkezdett reagálni a hirdetésblokkolók egyre növekvő mértékű használatára. Ez a terjedő „trend” ugyanis az oldalak bevételeit csappantja meg, hiszen köztudott, hogy a reklámok képezik a bevételek igen nagy részét. A nyomtatott lapokból nem tudjuk egy installálásra kiiktatni a minket zavaró reklámokat, így hát marad az online médiapiac, amely áldozatul esik a hirdetésblokkolóknak.

2016. április 12. 16:38

A Facebook idővonal még személyesebbé válik

Eddig annak függvényében rangsorolta az idővonalunkra a posztokat a Facebook, hogy miket osztunk meg, lájkolunk vagy keresünk, mostantól belekombinálja ebbe az - amúgy is bonyolult - algorítmusba az egyértelmű választásunkat is, hiszen kérdőíven tudakolja, hogy mi mit is preferálnánk.

2016. február 3. 12:38

Megduplázta az AdServerben felár nélkül kiszolgált fájlok méretét az Adverticum

Ezentúl akár 300 Kbyte is lehet azoknak a hirdetési kreatívoknak a fájlmérete, amelyeket Magyarország piacvezető médiaoldali adserver szolgáltatója felár nélkül szolgál ki. Az eddigi 160 Kbyte-os mérethatár megduplázásával az Adverticum jelentős árcsökkentést hajtott végre az interaktív hirdetéskiszolgálási piacon.

2015. szeptember 3. 16:24

A Marquard Média saját online hirdetéskiszolgálásra vált

2015 júliusától a Marquard Média az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartózó online felületek hirdetéseinek kiszolgálásához. 

2015. augusztus 3. 17:12

Újabb tagokkal bővült az IAB Hungary

Az elmúlt időszakban 6 új vállalat csatlakozott a nemzetközi Interactive Advertising Bureau hazai képviseletéhez, ezzel 78-ra bővítve az IAB Hungary tagjainak számát. A szakmai szervezet célja, hogy segítse a digitális hirdetési piacot, szabályozza a piaci gyakorlatot, és képezze a digitális piac szereplőit.

Kulcsszavak: hirdetés IAB-hu IAB
2015. július 7. 11:11

Új vezető az IAB Hirdetői Klub élén

Az IAB Hungary elnöksége Gyovai Györgyit, a Nestlé kommunikációs és marketing igazgatóját kérte fel a szervezet Hirdetői Klubjának vezetésére. A szakember 2015 júliusától veszi át a hirdetői oldalon dolgozó kollégáknak szerveződött klub vezetését Tóth Gergelytől, akinek a Brain Bar Budapest irányítása és a Zirci Apátsági Sörmanufaktúra fejlesztése köti le az energiáit.

2015. június 29. 12:07

Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról

Többen, többet adózunk, a hirdetési megrendelések más rendszerben jutnak el a megjelenésig! Hogyan tovább? A Piac és Profit következő konferenciájának fókuszában a reklámpiacot érintő törvényváltozások állnak.

2015. június 16. 16:31

A Google automatikusan leállítja majd a „nem központi” flash tartalmakat

A keresőóriás, Google egy új funkciót jelentette be. A vállalat úgy döntött, a laptopok akkumulátorának kímélésére hivatkozva, hogy automatikusan blokkolja a Chrome-ban megjelenő, ámde nem szervesen az oldal részéhez tartozó flash tartalmakat.

2015. június 5. 14:17

Bár egyre drágább, a kis cégek nem nélkülözhetik a Facebookot

Bár egyre kevesebb az ingyenesen használható hirdetési lehetőség a Facebook oldalain, a cégek többsége szerint megéri Facebookozni - derült ki az RG Stúdió Kft. legfrissebb kutatásából.

2015. június 1. 10:27

5 ezer digitális marketing szakértő két napja San Franciscóban

Minden évben a technológia folytonosan megújuló központjába, a Szilícium-völgybe érkeznek a digitális technológia diákjai, nemzetközi gurui. A cél a tanulás, nagyon erős előadói mezőny tágítja a fejeket, a nagyágyuktól (Baidu, Google) a startupokig. Beszámoló Horváth Lászlótól.

2015. május 26. 08:19

Lassuló növekedés a digitális hirdetési piacon

Lassult az első negyedévben a digitális hirdetési piac növekedése - áll az iparág legfontosabb szereplőit összefogó Interactive Advertising Bureau (IAB) pénteki közleményében.

Kulcsszavak: reklám hirdetés trend IAB
2015. május 16. 14:43

Magyar fejlesztés tölti fel a weboldalak üres felületeit

Egy magyar startup fejlesztésének köszönhetően nincs több kihasználatlan, üres felület a weboldalakon. A CrocTech által alkalmazott technika valós időben kutatja fel a szabad helyeket, és azokat egy algoritmus alapján hasznos tartalmakkal, illetve hirdetésekkel tölti fel.

2015. május 5. 14:45

Megújította a partneri szerződését a Microsoft és a Yahoo

Hónapok óta tartó tárgyalások után a Microsoft és a Yahoo bejelentette új megállapodásukat, mely módosította a korábbi együttműködési szerződésüket. A Yahoo számára több lehetőség nyílik a keresési forgalmának felhasználására, és változtak a hirdetésszervezésre vonatkozó szabályok is.

2015. április 17. 16:27

IAB Hungary: idén már az online lehet a legnagyobb hazai hirdetési piac

Idén már az online lehet a legnagyobb szelete a hazai hirdetési piacnak, megelőzve a televíziós reklámbevételeket, ha nem változik alapvetően az utóbbi évek trendje

2015. március 31. 09:34

A tavalyi utolsó negyedévben a mobilhirdetések húzták a digitális piacot

A tavalyi utolsó negyedévben az évkorábbi negyedéveinél ugyan alacsonyabb ütemben, de még így is bőven a GDP növekedési ütemét meghaladóan, 7,5 százalékkal bővült a magyar digitális hirdetési piac a felmérésben résztvevők körében – tette közzé az IAB Hungary a Pwc Magyarország Kft. közreműködésével, az IAB Médiaszekció tagjaitól származó önbevallások alapján.

2015. február 4. 14:57

Beperelnék az AdBlock Plus gyártóját

Egy francia kiadói csoport szeretne szembeszállni az AdBlock Plusz gyártójával. Ha minden igaz, nagy internetes cégek támogatásával perelnék be a vezetőt – adta hírül a szoftver.hu.

Kulcsszavak: hirdetés per internet reklám
2014. december 19. 16:23

Továbbra is lendületben az online hirdetési piac

IAB Médiaszekciója a tagjai körében közzétett felmérése szerint  az idei év harmadik negyedévben 12,3%-os bővülést mutat az IAB Adex NORI vagyis a Negyedéves Online Reklámköltési Index.

2014. december 5. 17:07

Ennyit ér az online hirdetés

Egy reklámkampány Lengyelországban átlagosan 28-szor jelenik meg. A leghosszabb online kampányok a Cseh Köztársaságban zajlanak – áll a Gemius legfrissebb jelentésében, mely az internetes hirdetéseket vizsgálta a kelet-közép-európai régióban.

Kulcsszavak: marketing hirdetés média
2014. november 16. 12:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A 4iG megvásárolja a T-Systems Magyarországot

A 4iG Nyrt. és a Magyar Telekom Nyrt. megállapodott a T-Systems Magyarország Zrt. eladásával kapcsolatos főbb pontokról – közölték a vállalatok a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján. A felek az ügyletről szóló előzetes megállapodást a mai napon aláírták. A tranzakció a T-Systems átvilágítását, illetve a hatósági jóváhagyásokat követően az idei évben zárulhat.

2019. július 9. 11:43

A Bosch repülni tanítja az autókat

Néhány éven belül az égi közlekedés hozhat megoldást a városi dugókra: a Boston Consulting Group előrejelzése szerint 2030-ban az emberek mintegy egymilliárd repülőutat fognak megtenni pilóta nélküli légitaxikban, miután a megosztó szolgáltatások a föld feletti fix útvonalakon is megjelennek. A Bosch egy olyan modern érzékelő-technológián dolgozik, mellyel ezek a repülések nagyon biztonságosak és kényelmesek lehetnek.

2019. június 21. 14:03
online sportfogadás