További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Korszerűsíti informatikai hálózatát az Euronet
- Az irodán kívüli munkát is támogatja az Iroda++ új verziója
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
- Oracle-Siebel közös termék- és terméktámogatási stratégia
- Portálalapú vállalati információs rendszer az Exacttól
- A Café kettős sikere az Unilever CRM és online tenderén
- Microsoft CRM 3.0: ügyfélkapcsolat-kezelés magyarul
- Számadó: integrált vállalatirányítási csomag minicégeknek
- Microsoft Navision integrált vállalatirányítási rendszer a Synergon csoportnál
- Az SAP tovább erősíti KKV-piaci jelenlétét
- Microsoft Dynamics CRM 3.0 a Miele Center-nél
- rEVOLUTION: tudatos fejlesztéssel javítható az ügyfelek elégedettsége
- Korszerű vállalatirányítási rendszer a Fővárosi Gázműveknél
- Az SAP CRM megoldásának legújabb változata értékes előnyöket ígér
- A vadonatúj Microsoft Dynamics CRM 3.0 első magyarországi felhasználója a Kern Communications Systems Kft.
- Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás
- CEBC: CRM konferencia - másodszor
- Két és félszeres növekedés a rEVOLUTION kisvállalati CRM értékesítésében
- A magyarországi Junkers az update CRM megoldását választotta
- Microsoft Navision a projektműködésű vállalatok számára
- Új IP alapú infrastruktúra az Euronet ATM hálózatának
- A Microsoftnak fejleszt az XAPT Hungary
- Genesys IPMX megoldás kontakt centerekhez az Euronettől
- Euronet szakemberek egy orosz mobilcég óriásprojektjében
- Fokozódó kisvállalati érdeklődés az ügyviteli szoftverek piacán
- A SAS piacvezető a prediktív analitikai szoftverek piacán
- MySAP CRM-el mobilizálja ügynökeit egy osztrák biztosító
- Microsoft Dynamics lett a Business Solutions üzletág termékcsaládjának új neve
- Már a Siebel ügyfelei is kihasználhatják a Linux platform előnyeit
- Az SSA Global felvásárolná az Epiphanyt
- Microsoft CRM a személyzeti tanácsadásban
- Gyógyszeriparra szabott Update software CRM a ratiopharm-nál
- A Microsoft a hét végén mutatja be ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerének következő verzióját
- Integrált Microsoft CRM - Navision megoldás a magyar piacon
- rEVOLUTION Iroda++ 6.16: kis- és középvállalati integrált ügyviteli és CRM rendszer
- Microsoft CRM alapú oktatási rendszert vezettek be az IQSOFT-John Bryce-nál