Példaértékű kisvállalkozói weboldalakat díjaztak
A Budapest Bank kihirdette az „Üzleti siker honlappal” díj nyerteseit
A jó honlap ma már elengedhetetlen egy cég életében, hiszen az internetelérés terjedésével egyre többen keresnek és vásárolnak a neten. A Budapest Bank nemrég zárult, kisvállalkozások számára kiírt pályázatán olyan honlapokat keresett, amelyek hatékonyan támogatják az értékesítést, amelyeket egyszerre jellemez a logikus, felhasználóbarát felépítés és az esztétikus megjelenés.
Közel 200 pályázat érkezett a legkülönfélébb területen működő cégektől. A résztvevő cégek közel kétharmada jól kiépített webáruházzal is rendelkezik. A bank korábbi kutatása szerint ez igen hatékony eszköz, a webshoppal rendelkező kisvállalkozások fele állítja, hogy forgalma nőtt ennek az eszköznek a hatására, mégpedig átlagosan 26%-kal. Ugyanakkor a vállalkozások egy része költségcsökkenésről is beszámolt: az üzemeltetési költségek átlagosan 24%-kal mérséklődtek. Szintén erősítheti az értékesítést az online fizetés lehetővé tétele, ezt azonban csak a pályázók közel egynegyede biztosítja vevőinek. A közösségi média szerepének felismerésére utal, hogy a pályázók majdnem mindegyike Facebook-jelenléttel is erősíti ismertségét. A független szakemberekből és a Budapest Bank vezetőiből álló zsűri szakmai díját az e-könyv készülékek és az ezekre alkalmazott irodalmi alkotások forgalmazásával foglalkozó, és blogot is működtető www.bookandwalk.hu oldal nyerte, amely csak idén májusban indult, és máris átlagosan havi 8000 látogatója van. A zsűri tíz másik oldalt is kiválasztott, amelyek közül a közönség szavazta meg a kedvencét: a győztes a környezetbarát és energiatakarékos termékek széles választékát kínáló www.zoldpolc.hu lett.
„A honlap valójában egy kirakat, egy kapu, amelynek elég vonzónak és logikusnak kell lennie ahhoz, hogy becsábítsa az embereket. Itt kezdődik a márka kommunikációja és maga az eladás. Ez igaz a Facebook-jelenlétre is, sőt ez a platform azért is fontos, mert itt találkoznak és cserélnek véleményt a vásárlók. Ehhez képest sokan nem élnek az online és közösségi média lehetőségeivel, amelyek pedig igen költséghatékony megoldások. A Book and Walk és a Zöldpolc nemcsak kedvet csinál, és bizalmat teremt ízléses oldalával, de egyszerű és könnyen kezelhető felületet ad, hogy jól essen a vásárlás" - mondta Geszti Péter reklámszakember, a pályázatokat elbíráló zsűri egyik tagja.
Kapcsolódó cikkek
- Már forintban is fizethetünk 125 vezető amerikai webáruházban
- Háromdimenziós oktatószoftverek tervezésére hirdettek ötletversenyt
- Tehetségkutató verseny indul ifjú feltalálók és kutatók számára
- Már kiterjesztett garanciát is köthetünk internetes vásárlásnál
- E-kereskedelem 2.0.: Globál/Lokál? – avagy merre vannak még kiaknázatlan „e-lehetőségek”?
- Akár pár óra alatt nyithat webáruházat a Telekom megoldásával
- Magyarországról is elérhető a PayPal egyszerűsített és mobiloptimalizált weblapja
- Meghosszabbították "Az Év Honlapja" pályázatot
- MNB: biztonságosnak tekinthetők az elektronikus fizetési megoldások
- NAV: az EU-n kívülről online rendelt termékek vámkötelesek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.