HP: szakmai nap a ProLiant megoldásokról
A felhasználók szempontjából a rendezvény kulcsszavai a konszolidáció és a költségek csökkentése voltak.
Előadások hangzottak el a HP ISS adaptív infrastruktúrájáról és az ISS portfólióról. Az ún. adaptív infrastruktúra a következőket segíti elő: a gyors változások kezelését, a megbízhatóság növelését, a menetközben történő bővítéseket, a menedzsment javítását, fejlesztését és a hibatűrő képesség növekedését. A közeljövőben drasztikusan nem változó hardverre épülve az ISS portfólió az IT-költségek csökkentését célzó olyan szoftverújdonságokat takar, melyeket jelenleg fejleszt a HP, vagy már be is mutat. Ezek közül a megoldások közül gyakorlati demoszintű bemutató volt a következő témákban: Citrix mainframe-es megoldás, VMware ún.third party megoldás egyazon szerveren több alkalmazás futtatására, HP Workload Management Pack, ami egy poperációs rendszeren több konkrens aplikáció futtatása úgy, hogy dinamikusan használják a meglévő memória és processzor erőforrásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Új HR vezetők a HP-nál
- Új műszaki tanácsadó a HP ProCurve Networking Üzletágnál
- Bemutatkozott a HP Magyarország ProCurve Networking üzletága
- Hegedüs Gábor a HP Magyarország új vezetője
- HP - nyomtatás, képalkotás: erősebb piaci pozíció, stagnáló bevétel
- HP viszonteladói évértékelő
- Új üzletágvezető a Hewlett-Packardnál
- Új indirekt értékesítési igazgató a HP-nál
- GVH: kartellezett a HP, a Montana és a Synergon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.