Élő CRM bemutató a .Net laborban
Ügyfélkapcsolat-kezelés a négy fal között és a szabad ég alatt
A szeminárium második része az irodai CRM-alkalmazás terepen történő meghosszabbítási lehetőségére adott alternatív javaslatokat. Ennek keretében az LLP szakértői internetes GPRS kapcsolaton keresztül élőben mutatták be, hogyan tehető egyszerűbbé és költséghatékonyabbá azoknak a munkatársaknak a munkája, akik szinte folyamatosan az irodán kívül végzik a tevékenységüket (pl. kereskedők, szervizesek). A megoldás megmutatta, hogy az ügyfél és partner adatbázis, valamint a rendszer kezelőfelülete mobil eszközökön keresztül (laptop, palmtop, WAP-os mobiltelefon), akár Windows-os alkalmazással, vagy web-böngészővel is elérhető.
A szeminárium résztvevőinek az egyik fontos kérdése az volt, hogy a CRM rendszer és az általuk már használt egyéb megoldások (pl. ERP rendszer) hogyan integrálhatók egymással. Az LLP képviselői szerint ma már szinte természetes, hogy alig van a piacon "zöld mezős" beruházás, ezért a rendszereknek nagymértékben átjárhatónak kell lenniük egymással. A Pivotal rendszernél ez nem jelent problémát, mert nyitottsága és szabványossága révén könnyen integrálható más rendszerekkel is.
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.