Új felállás az IBM-nél
Kovács Attila, 1999. augusztus 31. 08:39
Néhány hét óta működik az IBM Magyarországnál az új Customer Solution and e-business Unit, amely az e-business hazai kihívásaira adandó IBM-válaszok szakértői csoport formájában működő csapata.
Tevékenysége két, jól körülhatárolható területre bontható. Az egyik Serfőző József vezetésével marketinggel, partnerekkel és pre-sales feladatokkal foglalkozik. Ebbe a feladatkörbe tartozik az e-business egyre szélesebb körű és alapos megismertetése a legszélesebb rétegekkel. Az IBM-es e-business hazai története már eredményekkel is büszkélkedhet. Ezek közül megemlíthető az Inter-Európa Banknál megvalósított Payment Gateway és a Novotrade által finanszírozott Sunbooks könyváruház.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar internetezők 45 százaléka vásárolt már on-line
- Nyolcmillió forint egyetemi kutatásra és képzésre az IBM-től
- Újragondolja árait az eBay
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem
- Elsöpri az online piac a kiskereskedőket?
- USB hitelkártya
- Az internetezők többet és körültekintőbben költenek
- Az idén 2 milliárd koronát költöttek a szlovákok internetes vásárlásra