Integrált ügyfél-kiszolgálási megoldás az Euronettől

Kovács Attila, 2005. június 9. 18:08
Középvállalatok ügyfélkiszolgálását támogatja az Euronet Rt. kétkomponensű, a Microsoft CRM-re és Genesys Express kontaktcenterre épülő integrált megoldásával - jelentették be a társaság mai sajtótájékoztatóján. A hazai fejlesztésű megoldáscsomag egyben tartalmazza a fejlett CRM rendszer megvalósításának összes kellékét.
A bejövő és kimenő kapcsolatokat kezelni tudó Genesys Express Multimédia kontakt centert, az ügyféladatok kezelését és ügyfélkezeléssel kapcsolatos folyamatok támogatását szolgáló Microsoft CRM megoldást, valamint ezek lokalizálását, és a komplett bevezetést tartalmazó csomagot az Euronet és a Microsoft teszi a hazai középvállalatok számára elérhetővé.

A megoldás egy csomagba integrálva tartalmazza a hívások kezeléséhez és az ügyfélkapcsolati feladatok ellátáshoz szükséges funkciókat. Másrészt a Genesys Express Multimedia megoldás túllép a hagyományos call center funkciókon: egyéb úton, így a weben, e-mailen, faxon, hagyományos postán érkező megkereséseket egyazon platformon kezeli.

Az Euronet teremtette meg a Genesys Express kontakt center és a Microsoft CRM közti integrációt. Valószínűleg rövidesen elindul a Microsoft CRM-re és Genesys Expressre épülő első projekt: egy hazai internetszolgáltató speciális ügyfélszolgálati funkcióját fogja ellátni a 12 felhasználós rendszer.

A termékcsomag szabványos technológiákra épül, az egyik nagy előnye a platformfüggetlenség. A már meglevő telefonközponthoz integrálható, így nem kényszeríti a cégeket felesleges plusz beruházásokra, és hagyományos, IP-alapú és hibrid rendszerek létrehozására egyaránt alkalmas. A bevezetési projektek során az Euronet biztosítja a bevezetéshez szükséges konzultációt, integrációt és egyedi fejlesztést, bevezetés támogatást, valamint a karbantartási és üzemeltetési támogatást.

"Évek óta Microsoft minősített partnerek vagyunk, ismerjük és használjuk a technológiát, saját fejlesztésű call center termékünk is Microsoft alapokra fejlesztődött, és most még szorosabbra is fűztük az együttműködést a CRM termékcsomag kifejlesztésével és piacra dobásával" - mondta a tájékoztatón Járosi Miklós, az Euronet kereskedelmi igazgatója. "Szeretnénk olyan Microsoft partnercéggé válni, amely a többi Microsoft partner számára is értékes termékcsomagot ajánlhat, növelve a piaci lehetőségeiket. Ennek az alapja az Euronet ötéves speciális szakértelme a telekommunikáció és az ügyfélkapcsolati megoldások területén."

Az integrált megoldás várhatóan a sok ügyféllel dolgozó, egymilliárd forintos forgalmat meghaladó középvállalati kör számára lehet vonzó, elsősorban azon körnek, amely viszonylag sok ügyféllel tartanak fenn kapcsolatot (a kisebb cégeknek az Euronet a saját fejlesztésű ChaRM-ot javasolja). Ilyenek a szolgáltató cégek, kisebb pénzügyi intézmények, például biztosítási brókerek, az intenzív kifelé irányuló forgalmat lebonyolító direkt marketing cégek, az autókereskedők, utazási irodák, és így tovább. A piac az Euronet meglátása szerint dinamikusan bővül, bár ez ebben a kategóriában nem százas projektszámot jelent, az idei évre néhány, jövőre pedig egy tucat megvalósuló projektet terveznek.

A termékcsomag beszerzését segítheti a GVOP "Vállalaton belüli elektronikus üzleti rendszerek" (GVOP-2005-4.1.1) pályázata, amellyel a költségek 50%-a EU forrásból biztosítható. A pályázati anyag elkészítéséhez a Microsoft segítséget nyújt a közelmúltban elindított EU Grants Advisor pályázati tanácsadó programja keretében.

További, a tájékoztatón elhangzott kapcsolódó információk: egy 10 ügyintézővel bíró vállalat számára az Euronet megoldása mintegy nettó 15 millió forintért érhető el, oktatással, bevezetéssel együtt; az eddigi rendszerbevezetések referenciái: Axelero Internet, Dreher, Tigáz2, Budapest Airport, Apeh¸ az integrált megoldást eddig 15 helyen telepítették, a ChaRM-ot pedig 20-25 helyen; az alkalmazáshoz megfelelően kiépített szerverek és a Microsoft rendszerszoftverei szükségesek.

A Microsoft Business Solutions CRM ügyfélkapcsolat-kezelési megoldással a vállalat sikeresebbé teheti értékesítési tevékenységét, kiemelkedő színvonalú vevőszolgálatot biztosíthat, és megalapozott, gyors döntéseket hozhat. A Microsoft Outlookból és az internet böngészőből egyaránt elérhető Microsoft CRM használata, testre szabása és karbantartása igen egyszerű. A megoldás könnyen integrálható más üzleti rendszerekkel, és a vállalat növekedését követve rugalmasan bővíthető.

A Genesys Express megoldás-csomag olyan teljes mértékben "rajtra kész" multimédiás kapcsolatközpont, amelyet napok alatt használatba lehet venni. Az Express "való világ" modellezési környezetet szolgáltat a többdimenziós irányítás (routing), felügyelet (monitoring) és jelentéskészítés (reporting) számára. A megoldás telepítési és menedzsment-eszközöket is tartalmaz, beleértve a lépésről-lépésre végrehajtható használatba vétel támogatását is.
Kulcsszavak: CRM Euronet

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01