A vadonatúj Microsoft Dynamics CRM 3.0 első magyarországi felhasználója a Kern Communications Systems Kft.
forrás Prim Online, 2005. december 14. 13:40
A Griff-CRM Kft. a Microsoft CRM rendszerének legújabb verzióját vezeti be a telekommunikációs rendszerintegrátor Kern Communications Systems Kft. marketing-, értékesítési és vevőszolgálati folyamatainak támogatására.
Egy erőteljesen növekvő, ügyfelei megelégedettségre és a minőségi szolgáltatásokra kényesen ügyelő vállalkozás számára hamar megérik az igény a marketing-, értékesítési és vevőszolgálati folyamatok hatékony informatikai támogatására és a gyors vezetői döntések információ szükségletének kielégítésére.
"Cégünk az ipari mobil kommunikációs termékek forgalmazásában és rendszerintegrálásában nyújtott minőségi szolgáltatásai alapján került erőteljes növekedési pályára" - mondja Kern Pál, a Kern Communications Systems Kft. ügyvezető tulajdonosa - "Mára nélkülözhetetlenné vált egy modern számítástechnikai infrastruktúrára épülő, az ügyfélközpontú vállalkozási stratégiánkat támogató üzleti alkalmazás. Gondos mérlegelés után a Microsoft Dynamics CRM mellett döntöttünk."
"A rendszer bevezetését a Microsoft technológiai alap megteremtésévek kezdjük" - mondja Ládonyi János, a Griff-CRM Kft. ügyvezető igazgatója - "A kisvállalatok számára optimális Microsoft Small Business Server csomag elemei biztosítják a kiszolgáló és adatbázis hátteret, és ezen működik majd a CRM alkalmazás, amely akár a megszokott Outlookból, akár mobil módon weben vagy tenyérszámítógépen segíti az értékesítők, vevőszolgálatosok és vállalati vezetők munkáját.
A CRM rendszer és a teljes vállalati alapszoftver-háttér a népszerű Microsoft OSL előfizetéses konstrukció keretében kerül használatba. A termékek telepítését és bevezetését a Griff-CRM Kft. szakemberei hajtják végre szoros együttműködésben a Kern Kft. munkatársaival.
"Cégünk az ipari mobil kommunikációs termékek forgalmazásában és rendszerintegrálásában nyújtott minőségi szolgáltatásai alapján került erőteljes növekedési pályára" - mondja Kern Pál, a Kern Communications Systems Kft. ügyvezető tulajdonosa - "Mára nélkülözhetetlenné vált egy modern számítástechnikai infrastruktúrára épülő, az ügyfélközpontú vállalkozási stratégiánkat támogató üzleti alkalmazás. Gondos mérlegelés után a Microsoft Dynamics CRM mellett döntöttünk."
"A rendszer bevezetését a Microsoft technológiai alap megteremtésévek kezdjük" - mondja Ládonyi János, a Griff-CRM Kft. ügyvezető igazgatója - "A kisvállalatok számára optimális Microsoft Small Business Server csomag elemei biztosítják a kiszolgáló és adatbázis hátteret, és ezen működik majd a CRM alkalmazás, amely akár a megszokott Outlookból, akár mobil módon weben vagy tenyérszámítógépen segíti az értékesítők, vevőszolgálatosok és vállalati vezetők munkáját.
A CRM rendszer és a teljes vállalati alapszoftver-háttér a népszerű Microsoft OSL előfizetéses konstrukció keretében kerül használatba. A termékek telepítését és bevezetését a Griff-CRM Kft. szakemberei hajtják végre szoros együttműködésben a Kern Kft. munkatársaival.
- A Griff-CRM Kft. minősített Microsoft CRM és ERP tanácsadó partner, amely a Microsoft CRM és a Microsoft Navision rendszer bázisán az ügyfélkapcsolatok felépítését, megtartását és a vállalati folyamatok integrált kezelését támogatja tanácsadással és informatikai alkalmazásokkal, így segítve a vállalatokat és költségvetési intézményeket működésük eredményesebbé tételében, a cégvezetést megalapozott döntések meghozatalában és a munkatársakat a napi operatív munka hatékonyabb végzésében.
- A Kern ComSys. Kft. tevékenységi körének központjában az ipari mobil telekommunikáció áll, melyben az ügyfelek számára komplex megoldásokat ajánl. A GSM és GPRS alapú kommunikációs technikában a piacvezető Wavecom-ot képviseli. Vezeték nélküli üzleti alkalmazási rendszereket, M2M megoldásokat fejleszt: épület-felügyelet, egészségügy, sport, gépjárműkövetés és ipari fogyasztásmérés területén. Alkalmazásaik integrálhatóak a vállalatok már meglévő rendszereibe, vagy igény szerint önálló rendszerként működnek.
Kulcsszavak: CRM
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
2024. november 5. 10:18
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39