Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
A két cég közti együttműködés alapgondolata a Flagnél történt Exact e-Synergy CRM megoldásának bevezetésekor született meg.
Az Exact megoldása hatékony, értékesítést és stratégiát támogató CRM rendszerként épült be a Flag életébe. A profi bevezetés és a vártnak megfelelő működés meggyőzte a Flaget a megoldás piacképességéről és hitelességéről, így magától értetődő volt az értékesítési együttműködés lehetőségének átgondolása.
A Flag portfóliójába a kezdetek óta minőségi és megbízható termékek kerülnek be, amelyek az utóbbi években sorra bővültek emelt szintű és személyre szabott szolgáltatásokkal.
A cég folyamatosan keresi azokat a piaci lehetőségeket, amelyekkel ügyfelei munkáját, főtevékenységét tudja támogatni. Az e-Synergy egy ilyen megoldásnak bizonyult.
Az ügyfeleinknél végzett informatikai auditok lehetőséget nyújtanak arra, hogy feltárjuk az adott cég üzleti folyamatainak hiányosságait. Számos cégnél megfelelő válasz a problémára egy gyorsan testre szabható, rugalmas és könnyen kezelhető, workflow alapú CRM megoldás. Az e-Synergy megfelel ezeknek a kritériumoknak, így egyértelmű volt számunkra, hogy hitelesen tudjuk képviselni ezt a megoldást is ügyfeleinknél – nyilatkozta Kasos Mihály a Flag vezérigazgatója.
A mindkét fél részéről fontosnak tartott vállalati értékek, az egyező üzleti szemlélet, a dinamikus fejlődési célok pozitívan hatottak a tárgyalások kimenetelére: A Flag és az Exact között megszületett az a megállapodás, amelynek révén a Flag hivatalos értékesítési partnere lett ez Exact Magyarország e-Synergy szoftverének.
Kapcsolódó cikkek
- Megnyitott a HR és CRM EXPO
- Virtuális HR és CRM kiállítás
- Elérhető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített és a Microsoft-partnerek hosting szolgáltatásával kínált verziója
- Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Két és fél nap tanulás, szórakozás Tihanyban
- Dynamics CRM 2011
- Web 2.0 a CRM-ben az update software-től
- Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
- Egyedülálló a piacon: szolgáltatásként kínált CRM az update-től
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.