Új Xerox iGen3-mal bővült a Prime Rate szolgáltatóház
„Az iGen3 kapacitásának köszönhetően olyan extrém szállítási határidőket, és a méretgazdaságosságból adódó kedvező árakat tudunk biztosítani ügyfeleink számára, amelyekkel elsősorban a nagyobb volumenű, változó adatokkal készülő nyomatok esetén (például színes számlák, bankkivonatok) egyedülálló a Prime Rate a hazai piacon” – mondta Tomcsányi Péter, a Prime Rate Kft. ügyvezető igazgatója. A berendezés kiválóan kezeli a kreatív hordozókat, és gyorsan, valamit gazdaságosan képes akár alacsony példányszámú könyvek, kereskedelmi nyomtatványok, használati útmutatók illetve speciális, B-s formátumú kiadványok kinyomtatására.
Az iGen3 kifejlesztésébe összesen 1 milliárd dollárt fektetett a Xerox. A csúcstechnológiát megtestesítő berendezés 300 új, szabadalmazott eljárás alkalmazásával képes tökéletes, ofszet minőségű nyomatok előállítására – környezetbarát digitális technológiával.
A vállalat emellett a napokban installál egy másik Xerox digitális nyomógépet, a Nuvera 288-at, amely dupla nyomóművével különleges gyorsaságra (288 lap/perc) és új generációs képalkotásának köszönhetően kimagasló minőségre képes.
A Prime Rate legutóbbi eszközbeszerzéseivel elsősorban azt a stratégiai irányvonalat kívánja megvalósítani, amely szerint a jövőben az értéknövelt (tehát marketing információkkal is kiegészített) tranzakciós papírok piacán kíván jelentős előnyre szert tenni.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a Konica Minolta bizhub PRO C5500
- Xerox Phaser 6130: lézernyomtatás elérhető áron kisvállalkozásoknak
- Fluoreszkáló írással a dokumentumhamisítás ellen
- Teljesen új, ofszetelvű nyomtató a Xeroxtól
- Xeretem.hu
- Xerox: új szoftverek irodai multifunkciós rendszerekhez
- Xerox DocuColor 260: 32 lézernyalábbal
- Xerox Phaser 8560: szebb és tisztább színes nyomtatás
- Xerox: Színmódosítás hangutasításra
- Xerox technológia számítógépes tartalmak egyszerűbb színkezeléséhez
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.