Xerox: megújult arculat
A most bejelentett új vizuális megjelenés egy globális, a munkatársak, partnerek, vevők körében végzett kutatás eredménye. Az új logó a Xerox név kisbetűs változata vibráló piros színnel, amelyhez egy gömb alakú szimbólum tartozik, ”X” alakot formáló vonalakkal. Ez utóbbi a Xerox vásárlóival, partnereivel, az iparággal és az innovációval való kapcsolatát jelképezi. Az új logón felül a Xerox új vállalati arculata tartalmaz egy Xerox által szabadalmazott betűtípust, valamint egy nyolcszínű változatban létező designelemet. A www.xerox.com mára már a megújult arculattal működik, de a teljes átállás - beleértve a járműveket, az épületeket és a termékeket- előreláthatólag 18 hónapot fog igénybe venni világszerte.
Kapcsolódó cikkek
- CODA-megoldások a DPD Hungária Kft.-nél
- 1,2 milliárd dollárt ad a Fast internetes keresőcégért a Microsoft
- Új Xerox iGen3-mal bővült a Prime Rate szolgáltatóház
- Közel egymilliárdos szaúdi üzletet kötött a Nokia Siemens
- Két vetélytárs a Magyar Telekomnak a Telekom Slovenije eladásánál
- Nem gyárt több mini-winchestert a Hitachi
- Szlovéniában terjeszkedne a Magyar Telekom
- Fontos évet zárt az Adobe
- Nyugatra terjeszkedik az LLP
- A T-Online-tól igazolt kommunikációs vezetőt a T-Systems
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.