SAP: magyarul is elérhető a legújabb CRM alkalmazás
Az SAP AG két nagy ügyfél nevét hozta nyilvánosságra, amelyek az SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) alkalmazás legfrissebb változatát, az SAP CRM 2007 terméket választották.
A Bayer MaterialScience, a Bayer AG egyik részlege a globális kereskedelmi csapatának támogatásához választotta az SAP CRM alkalmazást, melyet integrálni fog a meglévő SAP Business Suite üzleti alkalmazásokkal.
„A sikeres implementáció után 2500 felhasználó számára lesz elérhető az alkalmazás, melyek közül 800 mobileszközeiről közvetlenül is eléri az SAP CRM-et” - mondta Kurt De Ruwe, a Bayer MaterialScience informatikai igazgatója.
Szintén az SAP CRM rendszerét választotta Európa egyik legdinamikusabban növekvő kábeltelevíziós, internet- és telefonszolgáltatója, a Kabel BW is. Az SAP Customer Relationship Management and Order Management for Telecommunications (telekommunikációs ügyfélszolgálati és megrendeléskezelő) csomagjának használatával közel 100 értékesítő munkatárs és több mint 2 ezer kereskedelmi partner tud majd egységes ügyfélszolgáltatásokat biztosítani az összes kommunikációs csatornán keresztül.
A két új ügyfél nyilvánosságra hozatalával párhuzamosan az SAP Hungary Kft. bejelentette, hogy magyar nyelven is elérhető az SAP CRM 2007 alkalmazás.
„Az új rendszer erőssége a felhasználói felület egyszerűsége és az integrált üzletifolyamat-platform érték” - mondta Tracsek Ferenc, az SAP Hungary CRM szakértője az új alkalmazás hazai megjelenése kapcsán.
Kapcsolódó cikkek
- SAP: bérelhető vállalatirányítási rendszer középvállalatoknak
- SAP World Tour'09: legnagyobb hazai IT-üzleti konferencia
- SAP-rendszer üzemeltetést nyert a Navigator konzorcium
- Magyar ügyvezető a szlovén leányvállalat élén
- SAP CRM minden szinten
- Magyar SAP HR-szakember globális vezetői pozícióban
- Hétéves az SAP Global Support Center
- Tavaly kilenc százalékkal növelte bevételét az SAP
- Tízéves az SAP Hungary Kft.
- SAP: következő generációs CRM megoldás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.