Nap- és szélenergiával működő Ricoh fényreklám a Times Square-en
A Ricoh 100%-ig nap- és szélenergiával működtetett reklámhordozót állít fel New York emblematikus központjában, a Times Square-en. A reklámhordozó 14 méter magas és 38 méter széles lesz, a megvilágításához használt reflektorokat 45 napkollektor, valamint 4 szélturbina működteti. Abban az esetben, ha nem áll rendelkezésre elég nap- vagy szélenergia, a tábla nem világít. A Ricoh az első környezetbarát fényreklámot Oszakában állította fel 2003 áprilisában, mely szintén kizárólag nap- és szélenergiával működik.
Kapcsolódó cikkek
- LG: arccal a környezetvédelem felé
- Az energiatakarékosságra összpontosít az új Bluetooth szabvány
- Fekete színű zöld mobil a T-Mobile-nál
- Megújuló energiákra épül az Alcatel-Lucent nyertes pályázata
- Új Ricoh multifunkciósok: Aficio SP 3400SF/SP 3410SF
- Öko-billentyűzet a Fujitsutól
- Komplett rugalmas irodai dokumentummegoldások App2Me funkcióval
- Két és fél milliárd PC kerülhet szemétre a lusta szoftverfejlesztők miatt
- 19 tonna e-hulladékot gyűjtött a Pannon
- Környezettudatos nyomtatógyártás az OKI-nál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.
A munkavállalók véleménye alapján idén a Lufthansa Systems Hungária lett a hazai IT szektor legvonzóbb munkaadója
A magyar munkavállalók körében készített átfogó felmérés alapján az idei évben a Lufthansa Systems Hungária Kft-t választották hazánk legvonzóbb munkaadójának az IT kategóriában. A nagy presztízsű elismeréssel idén tizenegyedik alkalommal díjazták Magyarország legnépszerűbb munkáltatóit. A kapcsolódó felmérésből az is kiderült, hogy az IT szektor a dolgozók megítélése alapján továbbra is a legattraktívabb iparág Magyarországon.
Európai akciók a kibocsátásmentességért
Az Európai éghajlati paktum 2020-ban jött létre az Európai Bizottság kezdeményezésére. Fontos eszköze annak a célkitűzésnek, hogy 2050-re Európa kibocsátásmentessé váljon, megalakulása óta már több mint tízmillió kilogramm szén-dioxid csökkenéshez járult hozzá. A Paktum évről-évre különböző akciókat szervez, hogy felhívja a figyelmet az éghajlatváltozás hatásainak mérséklésének fontosságára. Ebben az évben többek között fotópályázatot indít a környezettudatos cselekvések bemutatására.