50 millió eladott darab fellett a Wii
A korai apró konzoloknál már kiderült, hogy a játékélmény és a hardver nem áll egyenes arányban. A Nintendo az előbbire koncentrált, és a mezőnyben olcsónak számító kis konzol gyorsan aratni kezdett. Ez az elképzelés egyébként a hordozható kategóriában is újra bejött, a Nintendo DS már 100 millió eladott darab fölött jár. Az elérhetőség mellett a jelentős szerepet kapott a megjelenéskor is már szinte azonnal elérhető bő játékkínálat, majd az ötletes kiegészítők következtek. A mozgásérzékelős irányítóegység például abszolút újdonságnak számított, pedig csupa már ismert technológia egyszerű összeolvasztásából született, csak egy ötletre és a tényleges megvalósításra volt szükség.
A kis gép ezzel előlépett sporteszközzé, sőt fogyókúrás terápiák részévé vált, ami a túlsúllyal birkózó amerikai társadalomban önmagában jelentős vásárlóerőt jelentett. A technokrata külsővel éles ellentétben álló fehér megjelenés a női szíveket is megdobogtatta, és ez is jó húzásnak bizonyult, a DS esetében például a vásárlók nem kevesebb, mint 47 százaléka a nők köréből került ki. A Wii egyébként könnyű programozhatósága miatt a fejlesztők kedvence is lett, tavaly az összes konzol közül erre a gépre készült a legtöbb külsős alkalmazás, a mi további piaci felhajtóerőt jelent.
Kapcsolódó cikkek
- 56 kg-t fogyott egy Wii-felhasználó
- Konzolcsata az E3 kiállításon
- Megérkezett Amerikába a Nintendo Wii Fit
- Idén nem csökkent árat a Nintendo
- A Wii nem pótolja az igazi sportot
- Wii helyett vásárlási utalványt kínál a Nintendo karácsonyra
- Legalább egymilliárd dollártól esik el a Nintendo a Wii-hiány miatt
- Csak Észak-Amerikában 6 millió Nintendo DS-t adtak el az idén
- A Sony húz hasznot a Nintendo Wii-hiányból
- Nem enged a Nintendo a 249 dolláros Wii-ből
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.