Két és fél nap tanulás, szórakozás Tihanyban
Több mint 700 résztvevőjével hazánk legnagyobb üzleti-informatikai rendezvényét szervezi Tihanyban az SAP szoftvercég. A szeptember 12-14. között zajló konferencián az SAP ökoszisztéma tagjai (ügyfelek, patnerek, fejlesztők, tanácsadók) tartanak előadásokat arról, miként növelhető egy cég versenyképessége különböző szoftvermegoldásokkal. Az SAP World Tour rendezvénysorozat magyar állomása egyben a régió legnagyobb SAP konferenciája.
A szakmai programok között hangsúlyosan szerepel az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM), üzleti intelligencia rendszerek bemutatása, bevezetések során szerzett tapasztalatok átadása. A résztvevők, akik főként közép-és nagyvállalati vezetők, emellett a legjobb iparági gyakorlatokról, valamint számos újdonságról hallhatnak a szoftvercég világából.
Ennek során külön szekció foglalkozik a közösségi CRM lehetőségekkel, azaz miként tudnak a vállalatok a közösségi médiában zajló eseményekre reagálni, ezeket lekövetni ügyfélkapcsolat rendszerükben. Az SAP ökoszisztémájában itt debütálnak a Sybase megoldásai, több előadás is szól arról, miként lehetséges kiaknázni az okostelefonokban rejlő lehetőségeket üzleti szoftverek használatával.
Az SAP rendezvényén emellett szabadidős programok, valamint ismert keynote előadók és zenekarok is színesítik a programot. Hétfő délelőtt Ablonczy Balázs, az SAP Hungary Kft. ügyvezetőjének, kedd délelőtt pedig Mocsai Lajos kézilabda edző, Giró-Szász András, Török Gábor politológusok előadása, pódiumbeszélgetései lesznek. A szórakoztatásról vasárnap este a Back II Black, míg hétfő este a Presidance gondoskodik.
Kapcsolódó cikkek
- Négy magyar kiállító készül a barcelonai mobil kongresszusra
- Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
- Jövő áprilisban ismét Projektmenedzsment Fórum Budapesten
- Számítógépes nyelvészeti konferencia kezdődött Szegeden
- Cisco Expo, holografikus találkozásokkal
- Microsoft Lync: az üzleti kommunikáció új korszaka
- Új államigazgatási vezetőt igazolt az SAP
- Megújuló közigazgatási informatika
- iDeal CRM 6.0
- 4. Digitális Esélyegyenlőség (DE!) konferencia
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.