e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről
A nyugat-európai országokhoz képest később indult be hazánkban az internetes kereskedelem, ám fejlődése azóta töretlen, és az európai átlagot jócskán meghaladó mértékű, harminc százaléknál is gyorsabb növekedési ütemben igyekszik mihamarabb ledolgozni lemaradását.
Az egyre bővülő piacra belépő új szereplők sok esetben nem rendelkeznek kellő tapasztalattal, nincsenek még tisztában azzal, miként érdemes és lehet ügyfeleket, üzletet szerezni. Önmagában már ez a jelenség új kihívások és lehetősége elé állítja piaci szereplőket, s akkor még nem beszéltünk arról, milyen hatással lehet a szegmensre az internetképes mobileszközök, táblagépek, okostelefonok megjelenése és elterjedése.
A PC World konferenciája elsősorban a kevés tapasztalattal rendelkező friss vállalkozásokat szólítja meg, amelyek ismeretei az online kereskedelem mechanizmusairól még hiányosak, s amelyek vezetőiben számtalan kérdés fogalmazódott meg a boltindítástól kezdve az online marketing szerepén át a működés hatékonnyá, jövedelmezővé tételéig, ám ugyanúgy szívesen látja a meglévő webáruházak üzemeltetőit is. A témák természetesen nem merülnek ki a hasznos tanácsokban, az olyan, jövőbe mutató kérdések, mint a mobiltechnológiai kihívások is kiemelt szerephez jutnak a konferencián.
Helyszín: Kinnarps Budapest, 1133 Budapest, Váci út 92.
Részletes program és regisztráció: http://pcworld.hu/konferencia/50
A rendezvény szakmai partnere a SzEK.org!
Kapcsolódó cikkek
- Megtartotta első konferenciáját a Játék és Oktatási Szoftver Szövetség
- Felhőben: az informatikai vezetők éves találkozója
- 13 stratégia, hogy megtöbbszörözzük weboldalunk látogatottságát
- IDC konferencia az IT-biztonságról
- Két konferencia az online kereskedelemről
- Mobilkonferencia: élmény veled élni
- Pályázati tervek: 2011 e-business szakdolgozata
- E-kereskedjünk-e – Indítsunk webáruházat!?
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Válságban is jó üzlet a webshop
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.