e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről
A nyugat-európai országokhoz képest később indult be hazánkban az internetes kereskedelem, ám fejlődése azóta töretlen, és az európai átlagot jócskán meghaladó mértékű, harminc százaléknál is gyorsabb növekedési ütemben igyekszik mihamarabb ledolgozni lemaradását.
Az egyre bővülő piacra belépő új szereplők sok esetben nem rendelkeznek kellő tapasztalattal, nincsenek még tisztában azzal, miként érdemes és lehet ügyfeleket, üzletet szerezni. Önmagában már ez a jelenség új kihívások és lehetősége elé állítja piaci szereplőket, s akkor még nem beszéltünk arról, milyen hatással lehet a szegmensre az internetképes mobileszközök, táblagépek, okostelefonok megjelenése és elterjedése.
A PC World konferenciája elsősorban a kevés tapasztalattal rendelkező friss vállalkozásokat szólítja meg, amelyek ismeretei az online kereskedelem mechanizmusairól még hiányosak, s amelyek vezetőiben számtalan kérdés fogalmazódott meg a boltindítástól kezdve az online marketing szerepén át a működés hatékonnyá, jövedelmezővé tételéig, ám ugyanúgy szívesen látja a meglévő webáruházak üzemeltetőit is. A témák természetesen nem merülnek ki a hasznos tanácsokban, az olyan, jövőbe mutató kérdések, mint a mobiltechnológiai kihívások is kiemelt szerephez jutnak a konferencián.
Helyszín: Kinnarps Budapest, 1133 Budapest, Váci út 92.
Részletes program és regisztráció: http://pcworld.hu/konferencia/50
A rendezvény szakmai partnere a SzEK.org!
Kapcsolódó cikkek
- Megtartotta első konferenciáját a Játék és Oktatási Szoftver Szövetség
- Felhőben: az informatikai vezetők éves találkozója
- 13 stratégia, hogy megtöbbszörözzük weboldalunk látogatottságát
- IDC konferencia az IT-biztonságról
- Két konferencia az online kereskedelemről
- Mobilkonferencia: élmény veled élni
- Pályázati tervek: 2011 e-business szakdolgozata
- E-kereskedjünk-e – Indítsunk webáruházat!?
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Válságban is jó üzlet a webshop
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.