Join, Do, Win - Rendhagyó Lenovo road show Kelet-Európában
„A DO Tour a Lenovo stratégiájának egyik eleme, mellyel a ”DOer”-ekre szeretnénk fókuszálni. Mi nem csak számítógépeket és notebookokat gyártunk, hanem segíteni is szeretnénk vásárlóinkat – függetlenül attól, hogy vállalkozóról, művészről, üzletemberről vagy diákról van szó –, hogy jobban teljesítsenek a munkájukban, és a Lenovo legújabb eszközeit használva valóra válthassák álmaikat” – nyilatkozta Biró Emese, a Lenovo Kelet-Európáért és Törökországért felelős marketing menedzsere. „Azt szeretnénk, ha a vásárlóink közelebbről megismerhetnék a legfrissebb termékeinket és technológiáinkat, így például legújabb noteszgépeinket, All-In-One számítógépeinket, nem is beszélve a tabletekről, amiket most mutatunk be az európai piacon.”
17 helyszínen 37 promóciós nap alatt a szervezők több tízezer látogatót várnak, köztük több száz üzleti partnert és újságírót. Minden egyes helyszínen a közönség:
- kipróbálhatja a legújabb termékeket,
- beszélgethet a Lenovo szakértőivel,
- megismerheti és igénybe veheti a különleges ajánlatokat
- élvezheti ”DOer”-ek előadásait (hazai zenészek, művészek, előadók)
- részt vehet különleges játékokban, a szerencsések pedig ajándékokat nyerhetnek
A Lenovo DO Tour a világhálón is nyomon követhető lesz. A www.lenovodotour.com/hu oldalon az érdeklődők a road show-val kapcsolatos aktuális információk mellett hamarosan egy játékot is találnak. Az online versenyben kilenc kihívásra lehet nevezni olyan témákban, mint például a környezetvédelem, oktatás, egészség és fitness, technológia vagy a művészet és dizájn. A nyertesekre számos Lenovo termék, fődíjként pedig egy egyhetes pekingi utazás vár.
Kapcsolódó cikkek
- Új ThinkPad Edge laptopok: üzlet és életmód egyben
- IdeaPad YOGA: az Ultrabook és a tablet fúziója a 4-in-1 élményért
- Ütős Android 4.0 alapú tabletek a Lenovo gyártósoráról - IdeaTab S2 és K2
- A világ legkisebb asztali PC-je a Lenovo-tól
- Úton a Galaxy Note ellenfele? – Lenovo IdeaTab 5
- Felülmúlták a várakozásokat a Lenovo harmadik negyedévi eredményei - lemondott az elnök
- Már több Lenovo-t adnak el, mint Dell-t
- Divat és csúcstechnológia: Három új Lenovo ultrahordozható laptop
- Lenovo DO Tour roadshow itthon is
- Három új asztali DO gép a Lenovotól - Főként kis- és középvállalkozásoknak
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.