Az Adverticum hirdetéskiszolgáló és kereskedelmi Zrt. „rugalmas munkahelyek" projektje
Az Adverticum Zrt.-nél sikeresen megvalósult az Új Széchenyi Terv keretében meghirdetett „A munka és a magánélet összehangolását segítő munkahelyi kezdeményezések támogatása az Adverticum Zrt.-nél” című projekt. A cég az Európai Szociális Alapból 9 958 897 forint vissza nem térítendő támogatást nyert a projekt megvalósítására.
Az Adverticum Zrt. Magyarország piacvezető online hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek üzemeltetője és fejlesztője. A magyar és angol nyelven elérhető rendszert a hazai tartalomszolgáltatók többsége mellett szlovák, szerb és horvát ügyfelek is használják.
A rendszert a legnagyobb hazai site-ok (CEMP, Index, ingatlan.com, iwiw, origo, Ringier, Sanoma, Startlap, Vatera) mellett számos kis- és középvállalkozás is használja. Az Adverticum AdServer széles körben elismert alkalmazás, amely a legkorszerűbb technológiával és sokrétű funkcionalitással rendelkezik.
Az elnyert pályázatban szereplő „rugalmas munkahely” kialakításának legfőbb célja a nem hagyományos foglalkoztatási formák bevezetése, a változásokhoz való gyors alkalmazkodás elősegítése, valamint a munkaerőpiaci rugalmasság és biztonság együttes erősítése. Emellett a cég szervezeti kultúra fejlesztés részeként az irányítási, munkaszervezési, humánerőforrás-gazdálkodási szemlélet erősítésére és az ezt támogató rendszerek fejlesztésére helyezett hangsúlyt.
A projekt során a vállalatnál távmunkát, rugalmas munkaidőt illetve egyéb rugalmasságot növelő eszközöket vezettek be, úgy, mint esélyegyenlőségi felelős munkakör kialakítása, környezetvédelmi és fenntarthatósági megbízott kinevezése, élethelyzet és életvitel érzékeny személyügyi politika kialakítása.
A projekt eredményeként rugalmasabbá vált a vállalat, megkönnyítve ezzel a munkavállalók munka és magánéletének összehangolását.
Kapcsolódó cikkek
- 3 éves projekt a városi adatközpontok energiahatékonyságának növelésére
- A Telekom az idén is meghirdeti nemzetközi innovációs pályázatát
- Linuxra válthatnak az ATM-ek
- Átadták a Fogyatékosság-barát Munkahely elismeréseket
- Az MVM NET nyerte az NMHH 450 MHz-es frekvenciapályázatát
- Keresik a legjobb hazai felhő-szolgáltatókat
- Új mérőeszközzel bővült az Adverticum AdServere
- Lezárult a miskolci Digitális Közösség Program második szakasza
- Megszűnik a Facebook Messenger Windows támogatottsága
- Keresik a közép-kelet európai régió legjobb női startupjait
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kiváló magyar eredmény a Nemzetközi Informatikai Diákolimpián
Négy magyar diák képviselte hazánkat a szeptember 1-8. között Egyiptomban zajlott Nemzetközi Informatikai Diákolimpián (IOI), ami a legrangosabb informatikai világverseny a középiskolás korosztály számára. A magyar fiatal tehetségek egy arany- és egy ezüstérmet szereztek, egyikük pedig dicséretben részesült. A diákolimpikonok a Neumann Társaság tehetséggondozási programja keretében, az ELTE Informatikai Karának együttműködésével készültek fel a versenyre.
A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary
Második alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, amelyen a 2024-es év legkiemelkedőbb videós hirdetéseit díjazza több kategóriában is.
Egyesítette erőit a Packeta és a FoxPost
Lezárult az ügylet, mellyel Magyarország legnagyobb személyes csomagátadási pont hálózata jött létre, amely több mint 2 700 csomagautomatát és 1 800 csomagátvételi pontot kínál az ügyfelek számára. A FoxPost Packetához való csatlakozásával a két cég magas színvonalú szolgáltatásai egyesülnek, létrehozva Magyarország legnagyobb csomagautomata-hálózatát.
Az innováció új hulláma: a Z-generációról szól a Bosch×Richter Innovátorok Napja
„Zések”, avagy a digitális bennszülöttek, akik egyszerre bátrak és tudatosak, őszinték és kritikusak. Vajon hogyan vélekednek az 1997 és 2012 között születettek az innovációról, a jövő munkahelyéről, és mi az, amit szerintük az élhetőbb jövőért tennünk kell? Z-generációs példaképekkel, izgalmas kutatási eredményekkel, inspiráló kerekasztal-beszélgetésekkel, a jövő innovátoraival és a legújabb gyógyszeripari és autóipari megatrendekkel érkezik az idei Bosch×Richter Innovátorok Napja, mely ezúttal a Z-generációt állítja fókuszba.
Idén is keresik a legjobb honlapokat
’Az Év Honlapja’ pályázat 2024-ben is izgalmas lehetőséget kínál mindazoknak, akik az elmúlt időszakban kiemelkedő honlapokat, applikációkat, digitális és technológiai megoldásokat hoztak létre. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett verseny augusztus 15-én immár 23. alkalommal indul útjára, ahol a pályázók 30 különböző kategóriában szállhatnak versenybe.