Evolution & Mobile Hungary 2015: okosodó városok, dübörgő reklámtőzsde, #hashtag őrület
Forradalmi változások forgatják fel az online reklámpiacot, miközben a közösségi médiában egyre kifinomultabb módokon lehet pénzt keresni. Hazánkban is terjed a smart technológia legújabb hulláma: okosodnak a városok, az otthonok és mindent ellepnek a szenzorok. Az Evolution & Mobile Hungary 2015 konferencia valós projekteken és esettanulmányokon keresztül mutatja be a digitális közösségi tér, a mobilpiac, az e-kereskedelem és az online reklám aktualitásait.
Az idén negyedik alkalommal, 2015. március 3-4-én megrendezendő Evolution & Mobile Hungary a nagy múltú Internet Hungary konferencia budapesti „testvére”. A kétnapos rendezvény 8 szekcióval, a legjobb hazai és külföldi szakemberekkel, több mint 200 előadás keretében ad színes panorámaképet a közösségi média, teljesítményalapú hirdetési piac, a mobiltechnológia, az e-kereskedelem és a keresőmarketing legújabb trendjeiről.
Hogyan csináljunk pénzt a közösségi médiában?
Rohamosan bővülnek a közösségi médiában rejlő üzleti lehetőségek. Egyre több és kifinomultabb eszköz áll rendelkezésre, hogy kereskedelmi és marketing szempontból egy cég a lehető legtöbbet profitáljon a digitális térben való jelenlétből. Az Evolution & Mobile Hungary konferencia mélységében tárgyalja, hogy hogyan lehet terméket értékesíteni a közösségi médiában, illetve többek között olyan kérdésekre is választ ad, hogy hogyan kövessük nyomon a Facebook percről-percre zajló változtatásait, vagy miként lehet sokkokló, meghökkentő tartalmú közösségi megjelenéseket készíteni.
Mire jó a reklámtőzsde?
Gyökeres változások zajlanak az online hirdetések piacán. Ma már a tőzsdei rendszerekhez hasonlóan valós időben licitálhat a hirdető a médiatulajdonosok által kínált reklámfelületekre. Ennek köszönhetően soha nem látott eszközök váltak elérhetővé a hirdetési költségek optimalizálására. Mik a programozott hirdetési rendszerek előnyei? Hogyan lehet alkalmazni a Big Datát a reklámiparban? Többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatnak az érdeklődők a rendezvény keretében.
Merre tart a magyar reklámpiac?
Az Evolution & Mobile Hungary 2015 a Magyar Reklámszövetséggel kötött megállapodásnak köszönhetően, március 3-án helyet ad a Reklámtorta 2014 elnevezésű egész napos szekciónak is, melynek keretében a reklámszakma legfontosabb hazai ernyőszervezete nyilvánosságra hozza a tavalyi reklámköltési adatokat, illetve a szakma további jeles képviselőivel közösen prognózisokat fogalmaz meg az idei évre vonatkozóan.
Egyre vehemensebbek a kütyük
Két nagyon fontos, egymásra épülő trend határozza meg jelenleg a mobil- és internet technológia fejlődését. Egyrészt az IoT (Internet of Things – dolgok internete), mely azt jelenti, hogy netkapcsolattal már egyre több eszköz (pl. a mosógépünk, a lakásunk fűtését szabályozó termosztát, az autónk, a televíziónk) kapcsolható össze és kommunikálhat egymással, melynek köszönhetően gyökeresen átalakulhat a mindennapi életünk. A másik fontos trend a szinte már mindenhol – okostelefonjainkban, különböző fitneszkütyükben, ruhákban, játékokban, autókban – jelenlévő szenzorok terjedése, melyek lehetővé teszik, hogy a legkülönbözőbb valós idejű adatok elemzésével és az így lehetővé váló testre szabással életünk, munkánk és a szabadidőnk eltöltése, egyszerűbb és hatékonyabb legyen. Az Evolution & Mobile Hungary keretében hazai példákon keresztül kerülnek bemutatásra többek között az okostechnológia egészségügyben, városfejlesztésben és járműiparban rejlő lehetőségei.
Mivel újít a Google és mik a fő keresőmarketing (SEM) trendek 2015-ben?
A Google olyan, mint a tenger: örökké változik. Ez az innováció szükséges ahhoz, hogy a hirdetési kampányok egyre hatékonyabbak legyenek. A keresőmarketing világára is jellemző, hogy az egyetlen állandó dolog a változás. A konferencia keretében terítékre kerülnek a Google és a SEM legfontosabb idei trendjei is.
A budapesti Hotel Heliában megrendezésre kerülő Evolution & Mobile Hungary 2015 a fentieken kívül a mobilreklám, az e-kereskedelem aktualitásait és a digitalizáció munkahelyi és HR szakmára gyakorolt hatásait is bemutatja. A szervezők mintegy 800 látogatóra számítanak, ezért a konferencia a szakmai kapcsolatépítésre is kiváló lehetőséget fog biztosítani.
Kapcsolódó cikkek
- Informatikai évnyitó profiknak – Computerworld konferencia
- E-kiskereskedelem: már személyre szabott ajánlatokat várnak a vevők
- 3,3 billió dollár bevételt produkált a mobiltechnológia
- A Fidelity is az eszközök közötti kommunikációban látja a jövőt
- Minőségre hangolva – a legfrissebb termékek az audio technológia területén
- Viselhető kütyük és okos otthonok a szórakoztatás fellegvárában
- Az Intel vezérigazgatója a jövő számítástechnikáját vázolta fel
- Internet of Things, Internet of Everything és Internet of Me
- CES 2015 – második nap
- CES 2015 első nap: AppNation, autógyárak, techcégek, startupok és okostelefon tartozékok
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?
Annak ellenére, hogy egyre többen használnak hirdetésblokkolókat és kifinomult biztonsági szoftvereket, a hirdetéseken keresztül terjedő rosszindulatú szoftverek még mindig nagy problémát jelentenek az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint – különösen, ha azok legitim webhelyek hirdetéseiként jelennek meg. Árulkodó adat, hogy 2023-ban a Google több mint 1 milliárd hirdetést blokkolt vagy távolított el, amelyek között számos rosszindulatú programokat népszerűsítő reklám is volt.
Magyarországra is megérkezett a világ első kereskedelmi forgalomban kapható humanoid robotja
Az Unitree Robotics hivatalos közép-európai márkaképviseleténél januártól a magyar piacon is elérhető az Unitree G1 AI támogatású emberszabású robot. A tavasszal bejelentett eszköz fontos fordulópontot jelenthet a humanoid robotok tömeges elterjedésének előmozdításában, mivel most először kapható tömeggyártásban előállított, bárki számára megvásárolható, valós méretű humanoid.
Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben
Közzétette 2024-es pénzügyi eredményeit az LG Electronics (LG): a dél-koreai vállalat a története legnagyobbjának számító 87,73 ezer milliárd von (62,89 milliárd dollár) konszolidált bevétel mellett 3,42 ezer milliárd von (2,45 milliárd dollár) üzemi nyereséget ért el.
9 év után új elnök az IAB Hungary élén
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány – különösen a nemzetközi trendek tükrében – nagyon alacsony, ami a szektorban rejlő jelentős növekedési potenciált jelzi. A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről.