Újabb mérfölkő a DisplayNOW életében
Alig indult el éles üzemben a DisplayNOW, amely a kis- és középvállalkozások számára egyszerűsíti le az online média hirdetések vásárlását, máris újabb mérföldkőhöz érkezett az adtech startup.
A DisplayNOW egy hirdetési webshop, ahol online reklámkampányok - a webáruházak termék értékesítéséhez nagyon hasonló folyamat segítségével - vásárolhatók meg.
A platform missziója, hogy a hazai kis- és középvállalkozások számára segítsen piacaik bővítésében oly módon, hogy prémium kiadványok felületein kínál számukra hagyományos display- és egyedi hirdetési megoldásokat. A DisplayNOW, mint az innovatív és naprakész megoldások híve, folyamatosan bővíti termékkínálatát további márkaismertséget növelő csomaglehetőségekkel. Nemrég olyan ajánlatok kerültek be a kínálatba, mint a PR cikk publikációk, podcast-szponzoráció lehetősége, egyedi YouTube megoldások vagy a hazai influencer marketing piacvezető ügynökségének az egyedi ajánlatai.
Podcast-megoldások a legkülönbözőbb formákban
A DisplayNOW felmérve a kkv-k változatos igényeit, - melyek a napi szintű konverziós célokon túl mutatnak - új, egyedi hirdetési megoldásokkal bővítette kínálatát. Elsőként a podcast-megoldások érkeztek a www.DisplayNOW.net csomagajánlatai közé. Ezek a podcast-szponzorációk olyan felületeken is megjelennek, mint az Index címlap, YouTube és a Spotify, illetve fontos megemlíteni, hogy ennek az egyedi hirdetési formának kiemelkedő a hatékonysága a mai digitális marketing világban.
Online jelenlét idő- és költséghatékonyan
A DisplayNOW a közösségi média terében is megtalálja a leghatékonyabb megoldásokat a kis- és középvállalkozások számára, ráadásul anélkül, hogy a hirdetők jelentősebb erőforrásokat fordítanának kampányaikra. Azon sikeres hazai vállalkozások, akik már kipróbálták a közösségi médiumok hirdetési felületeit, de nem voltak elégedettek a ráfordított idő-, ár-érték aránnyal vagy a hatékonyságával, a DisplayNOW most egy egyszerű megoldást nyújt: egyéni tematikus-, vagy lokációs célzással már Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, illetve PR cikk megjelenések is megvásárolhatók a felületen pusztán néhány kattintással. Így téve az online jelenlétet igazán idő- és költséghatékonnyá.
A jövőbeni tervek
A DisplayNOW tovább keresi a kínálatbővítési lehetőségeket, hogy az ismertség- és márkaépítésre szomjazó ügyfelek igényeit még pontosabban és bővebb hirdetési termékkínálattal tudja kiszolgálni. Eközben folyamatosan fejleszti platformját, hogy segítsen a hirdetőknek időt és energiát megtakarítani a médiakampányok vásárlásának radikális egyszerűsítésével. Közösségi média- és influencer elérést biztosító megoldásokkal, PR cikk megjelenítés- és podcast-szponzorációs lehetőségekkel - mindezt “néhány kattintáson keresztül”.
Kapcsolódó cikkek
- Az első all you can eat rendezvény kutyáknak
- Hivatalosan is elindult a magyar fejlesztésű hirdetési webshop
- Az év webshopja kerestetik
- Nem engedhetjük szabadságra a marketinget
- Hogyan felelnek meg az ajánlórendszerek az adatvédelmi jogszabályoknak?
- Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak
- PR ügynökséget választott a Yuspify
- 10 részes ingyenes videósorozat indult e-kereskedőknek
- Fókuszban a marketing és márkák új lehetőségei
- Egyedülálló szakmai díjat hirdet a Magyar Marketing Szövetség
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa
A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra.
Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire
Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.
A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával
Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket.