Medgyessy Péter nyitotta meg az EDS Regionális Pénzügyi és Számviteli Szolgáltató Központját
forrás Prim Online, 2004. május 20. 18:30
Az EDS megnyitotta új, budapesti regionális pénzügyi és számviteli szolgáltató
központját - az ünnepségen részt vett Medgyessy Péter miniszterelnök is.
A 8,5 millió dollár beruházással épült, 450 férőhelyes, 4500 négyzetméteres
központ pénzügyi, számviteli és egyéb üzleti folyamatirányítási
szolgáltatásokat (BPO) nyújt ügyfeleinek és az EDS 17 európai
leányvállalatának.
Az EDS 1991-ben alapította meg magyarországi vállalatát.
IDC elemzők szerint a 2004-ben várható 11,6%-os növekedéssel, a 249 millió dolláros BPO-piac az egyik leggyorsabban növekvő területe az üzleti és technológiai megoldások iparágának. A teljes BPO-bevétel tavaly 2,7 milliárd dollár volt, az EDS 40 év piaci tapasztalatával célul tűzte ki, hogy elősegítse e szegmens jövőbeni növekedését.
Mind a vasvári, mind a budapesti központ az EDS Best Shore programjának részeként működik, amely hasznosítja az "on-shore", "near-shore" és "off-shore" forrásokat és ügyfeleinek a nap 24 órájában, a hét minden napján az egész világon szállítja szolgáltatásait. A best shore az EDS globális szolgáltatási stratégiája, amelyek segítségével az ügyfelek a világ bármely pontjáról hozzáférhetnek a forrásokhoz. Egy központ akkor válhat best shore központtá, ha megfelelő szállítási infrastruktúrával és kapacitással rendelkezik, valamint ha magas színvonalú szolgáltatást képes nyújtani a legversenyképesebb áron. Az EDS stratégia részeként a best shore modell hozzájárul ahhoz, hogy az EDS az üzleti élet mindhárom fontos területén (alkalmazások, BPO, ITO) sikeres legyen.
Igazi globális cégként az EDS jelenleg több mint 9000 BPO szolgáltatással és alkalmazás-fejlesztéssel foglalkozó munkatárssal rendelkezik, több mint 25 best shore központtal a világ minden táján. Ilyen helyszínek találhatók Ausztráliában, Argentínában, Brazíliában, Kanadában, Egyiptomban, Magyarországon, Mexikóban, Malajziában, Új-Zélandon, Dél-Afrikában és Indiában. Az EDS 20 000-re becsüli azon alkalmazottai számát, akik 2005 végére best shore központokból nyújtanak szolgáltatásokat.
EDS BPO
Az EDS BPO portfoliója a következő szolgáltatásokat tartalmazza: vevőszolgálati menedzsment, pénzügyi folyamatok menedzsment, HR, pénzügyi, számviteli és ellátási menedzsment. Az EDS kormányzatoknak is nyújt adminisztratív ügyvitel menedzsmentszolgáltatást.
"A kormány törekvése, hogy
Magyarország logisztikai és szolgáltató központtá váljon Európában. Az EDS
magyarországi fejlődése, a több száz munkahely teremtése és a magas hozzáadott
érték visszaigazolja ezen törekvésünk helyességét" - mondta Medgyessy Péter
miniszterelnök.
Az EDS 1991-ben alapította meg magyarországi vállalatát.
"A központ Magyarországra
telepítésében jelentős szerepet játszott a már meglévő kapacitás, hiszen
hasonló BPO központunk működik Vasváron, ahol 120 embert foglalkoztatunk,
illetve a 2002 szeptemberében megnyitott regionális call centerünk is
beváltotta a reményeket, sőt már jelentősen meghaladtuk az eredeti kapacitást.
Az új létesítménnyel tovább folytatódik a dinamikus növekedés, és év végére
elérjük az 1000 főt" - mondta
Szakál László, az EDS Magyarország ügyvezető igazgatója.
"A magyar szolgáltató központ fontos
stratégiai bázisa lett az EDS és ügyfelei számára nyújtott BPO tevékenységnek
Európában" - jelentette ki Bill Thomas, az EDS Europe közel-keleti és
afrikai régiójának vezetője. "Magyarországot
nem csak kedvező földrajzi fekvése miatt választottuk, hanem a helyi magasan
képzett, idegen nyelveket beszélő munkaerő, és az ország politikai-gazdasági
stabilitása miatt is."
IDC elemzők szerint a 2004-ben várható 11,6%-os növekedéssel, a 249 millió dolláros BPO-piac az egyik leggyorsabban növekvő területe az üzleti és technológiai megoldások iparágának. A teljes BPO-bevétel tavaly 2,7 milliárd dollár volt, az EDS 40 év piaci tapasztalatával célul tűzte ki, hogy elősegítse e szegmens jövőbeni növekedését.
Mind a vasvári, mind a budapesti központ az EDS Best Shore programjának részeként működik, amely hasznosítja az "on-shore", "near-shore" és "off-shore" forrásokat és ügyfeleinek a nap 24 órájában, a hét minden napján az egész világon szállítja szolgáltatásait. A best shore az EDS globális szolgáltatási stratégiája, amelyek segítségével az ügyfelek a világ bármely pontjáról hozzáférhetnek a forrásokhoz. Egy központ akkor válhat best shore központtá, ha megfelelő szállítási infrastruktúrával és kapacitással rendelkezik, valamint ha magas színvonalú szolgáltatást képes nyújtani a legversenyképesebb áron. Az EDS stratégia részeként a best shore modell hozzájárul ahhoz, hogy az EDS az üzleti élet mindhárom fontos területén (alkalmazások, BPO, ITO) sikeres legyen.
Igazi globális cégként az EDS jelenleg több mint 9000 BPO szolgáltatással és alkalmazás-fejlesztéssel foglalkozó munkatárssal rendelkezik, több mint 25 best shore központtal a világ minden táján. Ilyen helyszínek találhatók Ausztráliában, Argentínában, Brazíliában, Kanadában, Egyiptomban, Magyarországon, Mexikóban, Malajziában, Új-Zélandon, Dél-Afrikában és Indiában. Az EDS 20 000-re becsüli azon alkalmazottai számát, akik 2005 végére best shore központokból nyújtanak szolgáltatásokat.
EDS BPO
Az EDS BPO portfoliója a következő szolgáltatásokat tartalmazza: vevőszolgálati menedzsment, pénzügyi folyamatok menedzsment, HR, pénzügyi, számviteli és ellátási menedzsment. Az EDS kormányzatoknak is nyújt adminisztratív ügyvitel menedzsmentszolgáltatást.
Kapcsolódó cikkek
- EDS: változás a kommunikációban
- KÜRT: új biztonsági K+F intézet magyar központtal
- Stabil negyedévet zárt az EDS
- Az Oracle nemzetközi migrációs központot nyit Isztambulban
- EDS: nyereséges második negyedév
- Újabb magyar régióvezetői kinevezés az EDS-nél
- Az EDS is Indiában terjeszkedik
- Biztató EDS eredmények
- EDS: 1,7 milliárd USD értékű IT szolgáltatási megállapodás
- EDS - 11 milliárd forint beruházás 3 év alatt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
2024. november 23. 17:11
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
2024. november 23. 15:34