Medgyessy Péter nyitotta meg az EDS Regionális Pénzügyi és Számviteli Szolgáltató Központját

forrás Prim Online, 2004. május 20. 18:30
Az EDS megnyitotta új, budapesti regionális pénzügyi és számviteli szolgáltató központját - az ünnepségen részt vett Medgyessy Péter miniszterelnök is.
A 8,5 millió dollár beruházással épült, 450 férőhelyes, 4500 négyzetméteres központ pénzügyi, számviteli és egyéb üzleti folyamatirányítási szolgáltatásokat (BPO) nyújt ügyfeleinek és az EDS 17 európai leányvállalatának.

"A kormány törekvése, hogy Magyarország logisztikai és szolgáltató központtá váljon Európában. Az EDS magyarországi fejlődése, a több száz munkahely teremtése és a magas hozzáadott érték visszaigazolja ezen törekvésünk helyességét" - mondta Medgyessy Péter miniszterelnök.

Az EDS 1991-ben alapította meg magyarországi vállalatát.

"A központ Magyarországra telepítésében jelentős szerepet játszott a már meglévő kapacitás, hiszen hasonló BPO központunk működik Vasváron, ahol 120 embert foglalkoztatunk, illetve a 2002 szeptemberében megnyitott regionális call centerünk is beváltotta a reményeket, sőt már jelentősen meghaladtuk az eredeti kapacitást. Az új létesítménnyel tovább folytatódik a dinamikus növekedés, és év végére elérjük az 1000 főt" - mondta Szakál László, az EDS Magyarország ügyvezető igazgatója.

"A magyar szolgáltató központ fontos stratégiai bázisa lett az EDS és ügyfelei számára nyújtott BPO tevékenységnek Európában" - jelentette ki Bill Thomas, az EDS Europe közel-keleti és afrikai régiójának vezetője. "Magyarországot nem csak kedvező földrajzi fekvése miatt választottuk, hanem a helyi magasan képzett, idegen nyelveket beszélő munkaerő, és az ország politikai-gazdasági stabilitása miatt is."

IDC elemzők szerint a 2004-ben várható 11,6%-os növekedéssel, a 249 millió dolláros BPO-piac az egyik leggyorsabban növekvő területe az üzleti és technológiai megoldások iparágának. A teljes BPO-bevétel tavaly 2,7 milliárd dollár volt, az EDS 40 év piaci tapasztalatával célul tűzte ki, hogy elősegítse e szegmens jövőbeni növekedését.

Mind a vasvári, mind a budapesti központ az EDS Best Shore programjának részeként működik, amely hasznosítja az "on-shore", "near-shore" és "off-shore" forrásokat és ügyfeleinek a nap 24 órájában, a hét minden napján az egész világon szállítja szolgáltatásait. A best shore az EDS globális szolgáltatási stratégiája, amelyek segítségével az ügyfelek a világ bármely pontjáról hozzáférhetnek a forrásokhoz. Egy központ akkor válhat best shore központtá, ha megfelelő szállítási infrastruktúrával és kapacitással rendelkezik, valamint ha magas színvonalú szolgáltatást képes nyújtani a legversenyképesebb áron. Az EDS stratégia részeként a best shore modell hozzájárul ahhoz, hogy az EDS az üzleti élet mindhárom fontos területén (alkalmazások, BPO, ITO) sikeres legyen.

Igazi globális cégként az EDS jelenleg több mint 9000 BPO szolgáltatással és alkalmazás-fejlesztéssel foglalkozó munkatárssal rendelkezik, több mint 25 best shore központtal a világ minden táján. Ilyen helyszínek találhatók Ausztráliában, Argentínában, Brazíliában, Kanadában, Egyiptomban, Magyarországon, Mexikóban, Malajziában, Új-Zélandon, Dél-Afrikában és Indiában. Az EDS 20 000-re becsüli azon alkalmazottai számát, akik 2005 végére best shore központokból nyújtanak szolgáltatásokat.

EDS BPO

Az EDS BPO portfoliója a következő szolgáltatásokat tartalmazza: vevőszolgálati menedzsment, pénzügyi folyamatok menedzsment, HR, pénzügyi, számviteli és ellátási menedzsment. Az EDS kormányzatoknak is nyújt adminisztratív ügyvitel menedzsmentszolgáltatást.
Kulcsszavak: központ EDS

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere. 

2024. november 23. 17:11

Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra

Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.

2024. november 23. 15:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36