Medgyessy Péter nyitotta meg az EDS Regionális Pénzügyi és Számviteli Szolgáltató Központját
Az EDS 1991-ben alapította meg magyarországi vállalatát.
IDC elemzők szerint a 2004-ben várható 11,6%-os növekedéssel, a 249 millió dolláros BPO-piac az egyik leggyorsabban növekvő területe az üzleti és technológiai megoldások iparágának. A teljes BPO-bevétel tavaly 2,7 milliárd dollár volt, az EDS 40 év piaci tapasztalatával célul tűzte ki, hogy elősegítse e szegmens jövőbeni növekedését.
Mind a vasvári, mind a budapesti központ az EDS Best Shore programjának részeként működik, amely hasznosítja az "on-shore", "near-shore" és "off-shore" forrásokat és ügyfeleinek a nap 24 órájában, a hét minden napján az egész világon szállítja szolgáltatásait. A best shore az EDS globális szolgáltatási stratégiája, amelyek segítségével az ügyfelek a világ bármely pontjáról hozzáférhetnek a forrásokhoz. Egy központ akkor válhat best shore központtá, ha megfelelő szállítási infrastruktúrával és kapacitással rendelkezik, valamint ha magas színvonalú szolgáltatást képes nyújtani a legversenyképesebb áron. Az EDS stratégia részeként a best shore modell hozzájárul ahhoz, hogy az EDS az üzleti élet mindhárom fontos területén (alkalmazások, BPO, ITO) sikeres legyen.
Igazi globális cégként az EDS jelenleg több mint 9000 BPO szolgáltatással és alkalmazás-fejlesztéssel foglalkozó munkatárssal rendelkezik, több mint 25 best shore központtal a világ minden táján. Ilyen helyszínek találhatók Ausztráliában, Argentínában, Brazíliában, Kanadában, Egyiptomban, Magyarországon, Mexikóban, Malajziában, Új-Zélandon, Dél-Afrikában és Indiában. Az EDS 20 000-re becsüli azon alkalmazottai számát, akik 2005 végére best shore központokból nyújtanak szolgáltatásokat.
EDS BPO
Az EDS BPO portfoliója a következő szolgáltatásokat tartalmazza: vevőszolgálati menedzsment, pénzügyi folyamatok menedzsment, HR, pénzügyi, számviteli és ellátási menedzsment. Az EDS kormányzatoknak is nyújt adminisztratív ügyvitel menedzsmentszolgáltatást.
Kapcsolódó cikkek
- EDS: változás a kommunikációban
- KÜRT: új biztonsági K+F intézet magyar központtal
- Stabil negyedévet zárt az EDS
- Az Oracle nemzetközi migrációs központot nyit Isztambulban
- EDS: nyereséges második negyedév
- Újabb magyar régióvezetői kinevezés az EDS-nél
- Az EDS is Indiában terjeszkedik
- Biztató EDS eredmények
- EDS: 1,7 milliárd USD értékű IT szolgáltatási megállapodás
- EDS - 11 milliárd forint beruházás 3 év alatt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.