A vadonatúj Microsoft Dynamics CRM 3.0 első magyarországi felhasználója a Kern Communications Systems Kft.

forrás Prim Online, 2005. december 14. 13:40
A Griff-CRM Kft. a Microsoft CRM rendszerének legújabb verzióját vezeti be a telekommunikációs rendszerintegrátor Kern Communications Systems Kft. marketing-, értékesítési és vevőszolgálati folyamatainak támogatására.
Egy erőteljesen növekvő, ügyfelei megelégedettségre és a minőségi szolgáltatásokra kényesen ügyelő vállalkozás számára hamar megérik az igény a marketing-, értékesítési és vevőszolgálati folyamatok hatékony informatikai támogatására és a gyors vezetői döntések információ szükségletének kielégítésére.

"Cégünk az ipari mobil kommunikációs termékek forgalmazásában és rendszerintegrálásában nyújtott minőségi szolgáltatásai alapján került erőteljes növekedési pályára" - mondja Kern Pál, a Kern Communications Systems Kft. ügyvezető tulajdonosa - "Mára nélkülözhetetlenné vált egy modern számítástechnikai infrastruktúrára épülő, az ügyfélközpontú vállalkozási stratégiánkat támogató üzleti alkalmazás. Gondos mérlegelés után a Microsoft Dynamics CRM mellett döntöttünk."

"A rendszer bevezetését a Microsoft technológiai alap megteremtésévek kezdjük" - mondja Ládonyi János, a Griff-CRM Kft. ügyvezető igazgatója - "A kisvállalatok számára optimális Microsoft Small Business Server csomag elemei biztosítják a kiszolgáló és adatbázis hátteret, és ezen működik majd a CRM alkalmazás, amely akár a megszokott Outlookból, akár mobil módon weben vagy tenyérszámítógépen segíti az értékesítők, vevőszolgálatosok és vállalati vezetők munkáját.

A CRM rendszer és a teljes vállalati alapszoftver-háttér a népszerű Microsoft OSL előfizetéses konstrukció keretében kerül használatba. A termékek telepítését és bevezetését a Griff-CRM Kft. szakemberei hajtják végre szoros együttműködésben a Kern Kft. munkatársaival.

  • A Griff-CRM Kft. minősített Microsoft CRM és ERP tanácsadó partner, amely a Microsoft CRM és a Microsoft Navision rendszer bázisán az ügyfélkapcsolatok felépítését, megtartását és a vállalati folyamatok integrált kezelését támogatja tanácsadással és informatikai alkalmazásokkal, így segítve a vállalatokat és költségvetési intézményeket működésük eredményesebbé tételében, a cégvezetést megalapozott döntések meghozatalában és a munkatársakat a napi operatív munka hatékonyabb végzésében.
  • A Kern ComSys. Kft. tevékenységi körének központjában az ipari mobil telekommunikáció áll, melyben az ügyfelek számára komplex megoldásokat ajánl. A GSM és GPRS alapú kommunikációs technikában a piacvezető Wavecom-ot képviseli. Vezeték nélküli üzleti alkalmazási rendszereket, M2M megoldásokat fejleszt: épület-felügyelet, egészségügy, sport, gépjárműkövetés és ipari fogyasztásmérés területén. Alkalmazásaik integrálhatóak a vállalatok már meglévő rendszereibe, vagy igény szerint önálló rendszerként működnek.
Kulcsszavak: CRM

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36