A vadonatúj Microsoft Dynamics CRM 3.0 első magyarországi felhasználója a Kern Communications Systems Kft.
"Cégünk az ipari mobil kommunikációs termékek forgalmazásában és rendszerintegrálásában nyújtott minőségi szolgáltatásai alapján került erőteljes növekedési pályára" - mondja Kern Pál, a Kern Communications Systems Kft. ügyvezető tulajdonosa - "Mára nélkülözhetetlenné vált egy modern számítástechnikai infrastruktúrára épülő, az ügyfélközpontú vállalkozási stratégiánkat támogató üzleti alkalmazás. Gondos mérlegelés után a Microsoft Dynamics CRM mellett döntöttünk."
"A rendszer bevezetését a Microsoft technológiai alap megteremtésévek kezdjük" - mondja Ládonyi János, a Griff-CRM Kft. ügyvezető igazgatója - "A kisvállalatok számára optimális Microsoft Small Business Server csomag elemei biztosítják a kiszolgáló és adatbázis hátteret, és ezen működik majd a CRM alkalmazás, amely akár a megszokott Outlookból, akár mobil módon weben vagy tenyérszámítógépen segíti az értékesítők, vevőszolgálatosok és vállalati vezetők munkáját.
A CRM rendszer és a teljes vállalati alapszoftver-háttér a népszerű Microsoft OSL előfizetéses konstrukció keretében kerül használatba. A termékek telepítését és bevezetését a Griff-CRM Kft. szakemberei hajtják végre szoros együttműködésben a Kern Kft. munkatársaival.
- A Griff-CRM Kft. minősített Microsoft CRM és ERP tanácsadó partner, amely a Microsoft CRM és a Microsoft Navision rendszer bázisán az ügyfélkapcsolatok felépítését, megtartását és a vállalati folyamatok integrált kezelését támogatja tanácsadással és informatikai alkalmazásokkal, így segítve a vállalatokat és költségvetési intézményeket működésük eredményesebbé tételében, a cégvezetést megalapozott döntések meghozatalában és a munkatársakat a napi operatív munka hatékonyabb végzésében.
- A Kern ComSys. Kft. tevékenységi körének központjában az ipari mobil telekommunikáció áll, melyben az ügyfelek számára komplex megoldásokat ajánl. A GSM és GPRS alapú kommunikációs technikában a piacvezető Wavecom-ot képviseli. Vezeték nélküli üzleti alkalmazási rendszereket, M2M megoldásokat fejleszt: épület-felügyelet, egészségügy, sport, gépjárműkövetés és ipari fogyasztásmérés területén. Alkalmazásaik integrálhatóak a vállalatok már meglévő rendszereibe, vagy igény szerint önálló rendszerként működnek.
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.