Milliárdos piacvezetők egyesülése
A HP lezárta a Mercury felvásárlását
A HP Software nem GAAP (Generally Accepted Accounting Principles – az Egyesült Államokban a tőzsdei cégekre kötelező számviteli szabályok) alapon számított bevételének a növekedése a cég előrejelzése szerint 10 és 15 százalék között alakul, a működési nyereség pedig hozzávetőlegesen 20 százalék lesz a 2008-as pénzügyi évben. Az előzetes számítások szerint a tranzakció várhatóan részvényegységenként hozzávetőleg 4 centtel csökkenti a nem GAAP alapon számított nyereséget a 2007-es pénzügyi évben, és hozzávetőleg 2 centtel növeli a részvényenkénti, nem GAAP alapon számított nyereséget a 2008-as pénzügyi évben. Ez tartalmazza a felvásárlás azon könyvelési korrekcióit, amelyek a késleltetett bevételhez és kártérítés költségéhez, valamint számviteli leíráshoz kapcsolódnak, és hozzávetőlegesen 141 millió dollárt, vagy 5 centet tesznek ki részvényegységenként a 2007-es, és hozzávetőleg 43 millió dollárt, részvényegységenként 1 centet tesznek ki a 2008-as pénzügyi évben, a várt együttműködésnek megfelelően.
Kapcsolódó cikkek
- A HP kiválóan teljesített
- 8 milliárd dolláros részvény-visszavásárlás a HP-nál
- A HP a világ piacvezető pengeszerver-szállítója
- A HP hátat fordít a Nasdaq-nak
- A laptopoknál is az élre tört a HP
- 300 millió dolláros közös HP-Microsoft tervek
- 14,5 millió dollár kártérítést fizet a HP a megfigyelt alkalmazottaknak
- Lemondott a HP elnöke
- Hewlett-Packard - öt százalékos negyedéves forgalombővülés
- A Hewlett-Packard 4,5 milliárd dollárért amerikai programgyártót vesz
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője
Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban.
Generatív mesterséges intelligencia: használatában Kína, teljes körű bevezetésében az USA világelső
Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján. A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát.
Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária
Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
Az Alpok egyik legmagasabb és legismertebb, 4478 méteres Matterhorn-hegyéről híres Zermatt városa Svájc egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, 2023-ban mintegy 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak itt. A térségben összesen 38 olyan hegycsúcs található, ami 4 ezer méternél is magasabb, ráadásul a város távoli fekvése és zord terepviszonyai miatt sajátos kihívásokkal néznek szembe a helyiek.