BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
Az IT és marketingkihívásokat egyaránt tartalmazó programban a BMW Magyarország új call centerének működtetésével párhuzamosan az új vevőknek szóló „welcome package”-ek, illetve rendszeres hírleveleinek kiküldését is az Arcus Interactive ügynökségre bízta. A masszív technikai infrastruktúrát igénylő program technológiai hátterét az Arcus csoport interaktív technológiai megoldásszállítója, az Arcus Tech alakította ki. A BMW Magyarország CRM-tenderén más ügynökségek is részt vettek, a pályázók listája nem publikus.
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Fogyasztók forradalma - interaktív marketing konferencia
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele
82 százalékos növekedéssel, 742,4 millió forintra növelte nettó árbevételét a 2024-es év első hat hónapjában a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett kibervédelmi cég az előző év azonos időszakában elért 408,6 millió forintról. A ViVeTech Nyrt. adózott eredménye ezzel párhuzamosan 67 százalékkal, 91,1 millió forintra emelkedett a tavalyi év első felében elért 54,7 millió forintos szintről – derül ki a társaság által publikált 2024. első féléves jelentéséből.
Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.
Magyarország legjobb munkáltatói között a Yettel
Mit jelent a céges kultúra vagy a munkavállói jóllét, hogyan lehet a jelölteket bevonzani, miként lehet hatékony a munkatársak hosszú távú elköteleződése és hol a helye a fenntarthatóságnak? Többek közt ezeket a szempontokat vizsgálta egy független nemzetközi intézet, a TOP Employer Institute. Az eredmények alapján a Yettel hazánk legjobb munkáltatói közé került – az elismeréssel Magyarországon mindössze 17 cég rendelkezik.
Alapjaiban alakul át a munkaerőpiac szerkezete
A magyar munkaerőpiac közelít a teljes foglalkoztatottsághoz, mely a következő években számos további kihívás elé állítja a gazdaságot. A munkaerőpiacra ható globális trendek, a digitális átmenet és az új technológiák pedig alapvetően formálják át a munka világát. Az automatizáció, a mesterséges intelligencia (AI) és a digitális megoldások egyre inkább átalakítják a munkahelyeket és a munkavégzés módját. A külföldi munkavállalók szabályozott keretek között történő alkalmazása pedig lehetővé teszi a vállalatok számára a globális munkaerőpiac lehetőségeinek kihasználását – vázolta fel a jövő munkaerőpiaci kihívásait és lehetőségeit Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.
Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds
Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.