BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól

forrás Prim Online, 2007. január 24. 12:18
Partnerkapcsolatainak építésére és fejlesztésére a BMW Magyarország CRM rendszert hozott létre, amelynek kidolgozásával és működtetésével az Arcus Interactive Group-ot bízta meg.
Személyre szabott, fogyasztóközpontú kapcsolatot azok a vállalatok építenek fogyasztóikkal, amelyek tudatosan törekszenek a maximálisan elégedett ügyfélkör kialakítására, a hosszú távon egyre profitábilisabb együttműködésre. Ennek a problémának a megoldására a CRM (customer relatonship management) rendszerek nyújtanak optimális alapot. A BMW Magyarország tenderén az Arcus Interactive Group kapta a feladatot, hogy a BMW Magyarország partnereként CRM rendszert építsen, illetve a rendszer folyamatos működtetésére, a vásárlói adatok folyamatos frissen tartására call centert üzemeltessen. Első saját integrált CRM-rendszerének kiépítésére kiírt tenderén a BMW olyan feladatok professzionális ellátására is partnert keresett, mint a prémium ügyfelek által használható kék szám működtetése, a call centerhez kapcsolódó logisztikai feladatok, illetve online kommunikációs tanácsadás.

Az IT és marketingkihívásokat egyaránt tartalmazó programban a BMW Magyarország új call centerének működtetésével párhuzamosan az új vevőknek szóló „welcome package”-ek, illetve rendszeres hírleveleinek kiküldését is az Arcus Interactive ügynökségre bízta. A masszív technikai infrastruktúrát igénylő program technológiai hátterét az Arcus csoport interaktív technológiai megoldásszállítója, az Arcus Tech alakította ki. A BMW Magyarország CRM-tenderén más ügynökségek is részt vettek, a pályázók listája nem publikus.
Kulcsszavak: CRM Arcus

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele

82 százalékos növekedéssel, 742,4 millió forintra növelte nettó árbevételét a 2024-es év első hat hónapjában a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett kibervédelmi cég az előző év azonos időszakában elért 408,6 millió forintról. A ViVeTech Nyrt. adózott eredménye ezzel párhuzamosan 67 százalékkal, 91,1 millió forintra emelkedett a tavalyi év első felében elért 54,7 millió forintos szintről – derül ki a társaság által publikált 2024. első féléves jelentéséből.

2024. szeptember 15. 13:33

Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?

Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.

2024. szeptember 15. 10:11

Magyarország legjobb munkáltatói között a Yettel

Mit jelent a céges kultúra vagy a munkavállói jóllét, hogyan lehet a jelölteket bevonzani, miként lehet hatékony a munkatársak hosszú távú elköteleződése és hol a helye a fenntarthatóságnak? Többek közt ezeket a szempontokat vizsgálta egy független nemzetközi intézet, a TOP Employer Institute. Az eredmények alapján a Yettel hazánk legjobb munkáltatói közé került – az elismeréssel Magyarországon mindössze 17 cég rendelkezik.

2024. szeptember 13. 11:59

Alapjaiban alakul át a munkaerőpiac szerkezete

A magyar munkaerőpiac közelít a teljes foglalkoztatottsághoz, mely a következő években számos további kihívás elé állítja a gazdaságot. A munkaerőpiacra ható globális trendek, a digitális átmenet és az új technológiák pedig alapvetően formálják át a munka világát. Az automatizáció, a mesterséges intelligencia (AI) és a digitális megoldások egyre inkább átalakítják a munkahelyeket és a munkavégzés módját. A külföldi munkavállalók szabályozott keretek között történő alkalmazása pedig lehetővé teszi a vállalatok számára a globális munkaerőpiac lehetőségeinek kihasználását – vázolta fel a jövő munkaerőpiaci kihívásait és lehetőségeit Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.

2024. szeptember 12. 18:32

Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds

Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.

2024. szeptember 12. 13:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Techóriások özönlöttek a Városligetbe

2024. szeptember 13. 17:00

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27