Sony Ericsson: 27 százalékos részesedés a magyar piacon
A mobiltelefonokat gyártó és forgalmazó Sony Ericsson 2 százalékponttal, 27 százalékra növelte részesedését a magyar piacon az első félévben a tavalyi 25 százalékról - mondta Wágner Tibor, a cég kelet-közép-európai igazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.
Kifejtette: az eddig rendelkezésre álló adatok szerint az első félévben 1,2 millió új mobiltelefont adnak el a gyártók a magyar piacon, míg éves szinten 2,6-2,8 milliót.
Az igazgató közölte: a magyar piac stabilizálódik, mivel egyre kevesebb az új előfizető.
A Sony Ericsson tapasztalatai szerint a magyar piacon is nő a harmadik generációs (3G) készülékek iránti kereslet, mivel egyre több értéknövelt szolgáltatást nyújtanak a szolgáltatók.
Kérdésekre válaszolva elhangzott: lerövidült a készülékek használatának ideje, míg korábban 1,5-2 évente cserélték le mobiljukat a magyar ügyfelek, addig ma már inkább másfél évente.
A Sony Ericsson célja az, hogy tovább erősítse pozícióját a magyar piacon, amit részben elősegít az, hogy több új készüléket is bemutat, illetve piacra dob a közeljövőben.
Wágner Tibor elmondta, hogy ma már szinte csak fényképezőgéppel ellátott telefont vesznek az emberek, az összes eladott mobil 85-90 százaléka kamerás.
Az eseményen elhangzott az is, hogy a magyar piacon a három legnagyobb gyártó, sorrendben a Nokia, a Sony Ericsson és a Samsung, az összes eladott készülék 85 százalékát szállítja.
Kapcsolódó cikkek
- Erősebb alternatív szolgáltató a piacon
- DT: Újabb egyeztetés, de folytatódik a sztrájk
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője
Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban.
Generatív mesterséges intelligencia: használatában Kína, teljes körű bevezetésében az USA világelső
Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján. A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát.
Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária
Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
Az Alpok egyik legmagasabb és legismertebb, 4478 méteres Matterhorn-hegyéről híres Zermatt városa Svájc egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, 2023-ban mintegy 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak itt. A térségben összesen 38 olyan hegycsúcs található, ami 4 ezer méternél is magasabb, ráadásul a város távoli fekvése és zord terepviszonyai miatt sajátos kihívásokkal néznek szembe a helyiek.