MKB NetBANKár: százezer felhasználó
Az MKB Bank internetbanki szolgáltatásait igénybe vevő lakossági ügyfelek száma több mint két és félszeresére növekedett az elmúlt másfél év alatt, a bank NetBANKár felhasználóinak száma elérte a százezret - közölte a hitelintézet az MTI-vel hétfőn.
Az MKB 2003-ban vezette be a NetBANKár szolgáltatást.
A közlemény szerint a szolgáltatások iránt érzett bizalom növekedésével, az igénybe vehető funkciók bővülésével az egy főre jutó átlagos havi tranzakciók száma is nő: 2006 elejéhez képest 40-50 százalékkal több megbízást, illetve információlekérést indítanak az ügyfelek.
Az MKB a NetBANKár meglévő funkcióit szeretné még ügyfélbarátabbá tenni, ezért az eddiginél szélesebb körben teszi lehetővé a szolgáltatások paramétereinek beállítását az interneten keresztül. Ide tartoznak egyebek között a limitek, értesítő üzenetek feltételei, vagy a választható bankkártya megjelenés, amire eddig csak a bankfiókokban, személyesen volt lehetőség.
A bank fejleszti a befektetési funkciókat is. Az idén lehetőség nyílik prepaid (előre fizetett) mobiltelefon kártyák internetbankon keresztüli feltöltésére is, ez lesz az első internet vásárlási opció az MKB NetBANKár szolgáltatásban.
Kapcsolódó cikkek
- Nőtt az internetbanki ügyfelek száma tavaly
- Hitel- és lízingválasztó program indult a PSZÁF honlapján
- Banki rendszerösszeomlást okozott egy vesszőhiba
- MKB: banki "Gazdálkodj okosan" az IND új szoftverével
- Október elején új bankbiztonsági rendszer indul a fővárosban
- Postán kapják a trójait a bankok
- Hárommillió felhasználó nem tévedhet (el)
- Még alacsony az interneten bankolók aránya
- Újabb, az MKB-ügyfeleket célzó adathalász e-mailt fogott el a VirusBuster
- Az elektronika győztesként kerülhet ki a válságból
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.