A Cisco házhoz viszi az irodát
A Cisco Virtual Office a területileg egyre inkább szétszórtan dolgozó munkaerőt alkalmazó közepes és nagyméretű vállalatok igényeit kívánja kielégíteni azáltal, hogy alkalmazottaik számára elérhetővé teszi az üzleti csoportmunka-alkalmazásokat és szolgáltatásokat a vállalati központon kívül is.
A Cisco Virtual Office hálózati megoldás egy központilag menedzselt eszköz, amely magában foglalja a hálózati (routing, switching), a biztonsági, a vezeték nélküli és a szabályfelügyeleti funkciókat, és nem utolsósorban az IP-telefóniát, így biztonságos video-, hang-, adat- és vezeték nélküli szolgáltatást nyújt a felhasználóknak.
A megoldás rugalmasságának köszönhetően az alkalmazottak szinte bárhonnan dolgozhatnak az irodai íróasztaluknál megszokott technológiákkal és szolgáltatásokkal. Hasznos irodaterületük „kiterjesztése” révén hozzáférhetnek többek között az IP-alapú, rendkívül biztonságos hálózaton zajló hang- és videokommunikációhoz is.
A Cisco virtuális iroda megjelenése éppen időszerű az emelkedő üzemanyag- és energiaárak miatt rugalmas és költséghatékony munkalehetőségeket kereső vállalkozások számára, amelyek a Cisco új megoldásával biztonságos együttműködést lehetővé tevő kapcsolatot alakíthatnak ki az egyre több helyről dolgozó alkalmazottaik között.
A vállalatok így optimalizálhatják irodaterületi igényeiket, miközben a távolról dolgozó munkatársak hatékonysága is megnő, hiszen az irodában dolgozó társaikkal megegyező kommunikációs és csoportmunka-lehetőségeket használhatnak.
Az eszköz automatikus, előre beállított telepíthetőségének köszönhetően az alkalmazottaknak nem kell bajlódni az üzembe helyezéssel sem. A „beavatkozás nélküli” telepítéssel a vállalatok több ezer helyszínre kiterjeszthetik irodájukat, miközben biztosak lehetnek abban, hogy alkalmazottaiknál minimális a hibák lehetősége, így gyakorlatilag informatikai segítségnyújtásra sincs szükség. A Cisco Virtual Office rendszer a következő összetevőkből áll:
Távoli helyszín (otthoni vagy fiókiroda)
- Eszközök: automatikusan telepíthető Cisco 881w sorozatú Internet Services Router (ISR) útválasztó és Cisco 7970G színes kijelzős IP-telefon. A Cisco 881w ISR útválasztó internethez történő csatlakoztatása után a berendezés kapcsolódik az irodai hálózathoz, és automatikusan letölti az előre megadott beállításokat tartalmazó fájlt. Ezt követően az alkalmazottak máris használhatják az automatikusan települő üzleti csoportmunka-alkalmazásokat és szolgáltatásokat. A berendezés például felkínálja a vezeték nélküli hálózati csatlakozást az olyan szolgáltatások biztosítása érdekében, mint a Mobile Intelligent Roaming.
Központi irodai helyszín
- Alapja az egyszerűen kezelhető, titkosítást és biztonságot nyújtó Cisco 7200 sorozatú útválasztó, amely konvergens platformként szolgál a virtuális magánhálózathoz. Az útválasztó a Cisco dinamikus többpontos VPN technológiáját alkalmazza, amelynek köszönhetően az adatok titkosítása a központi irodán történő átvitel nélkül oldható meg két távoli helyszín között, jelentősen növelve ezzel a hálózati teljesítményt és az adatelérés gyorsaságát, valamint csökkentve a központi telephely terhelését. Az infrastruktúra támogatja továbbá az SSL- és L2TP-adatok továbbítását IPsec titkosítású VPN-hálózatokon, így egyetlen konvergenciapontként jelenik meg a különböző titkosítási technológiákat – például laptopot vagy PDA-t – használó felhasználók számára.
- Szabály-, azonosítás- és beállításfelügyeleti kiszolgálók a Cisco Configuration Engine termékkel, amellyel akár 10 000 Cisco ISR útválasztóra is telepíthető az eszközök rendszerképe a Cisco Security Manager-rel a biztonsági szabályok kezelése érdekében; valamint a Cisco Secure Access Control Server-rel (ACS) a törvényi és hatósági előírásoknak megfelelő jogosultságkezeléshez. A központi felügyeleti architektúrával a Cisco Virtual Office valamennyi szolgáltatása kézben tartható, így többek között a biztonsági, együttműködési és mobilszolgáltatások, valamint az egységesített kommunikáció.
Szolgáltatások
- A Cisco és hivatalos partnerei a Cisco Virtual Office tervezésében, kivitelezésében és telepítésében is kínálnak szakértői szolgáltatásokat. Ezek magukban foglalják a központi irodában történő telepítést, a meglévő rendszerekkel való integrációt, útmutatást a távoli helyszíneken történő automatikus telepítéshez és e helyszínek menedzseléséhez, valamint a működés közbeni támogatást. A szolgáltatások segítenek a működési költségek csökkentésében, valamint a Cisco Virtual Office részeinek folyamatos finomhangolásában és fejlesztésében annak érdekében, hogy a termék lépést tarthasson az ügyfelek változó üzleti igényeivel és biztonsági kihívásaival.
Kapcsolódó cikkek
- Cisco virtuális konferenciatermek az ENSZ koppenhágai konferenciáján
- Videókonferencia tévén keresztül a Cisco-tól
- Teljesen integrált adatközponti környezet a Cisco-tól
- Cisco újdonságok a CES-en
- Médianet: új "médiahálózati" technológiák a Cisco-tól
- Cisco oktatás hálózatban
- A Cisco felvásárolja a Pure Networkst
- Újraértelmezi az adatközpontok szerepét a Cisco
- Költségkímélő Cisco hálózat a Rossmann-nál
- Trend Micro védelem Cisco ISR routerekhez
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.