Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel
Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Nextent Informatika Zrt. és a DSR Információ-Technológia Kft. A CRM rendszerek hatékonyságának növelésére kifejlesztett VoiceMiner érzelem- és beszédfelismerő technológia és a SoliDLog hangrögzítő rendszer integrációjának célja ideális minőségű és formátumú hanganyagforrás biztosítása a hangbányászati szoftver számára.
A Nextent Informatika Zrt. VoiceMiner elnevezésű kulcsszó és érzelemdetektáló hangbányászati megoldása jelentős mérföldkövéhez érkezett: a Nextent Zrt. partneri kapcsolatra lépett a DSR Információ-Technológia Kft.-vel, Magyarország hangrögzítési megoldásainak piacvezető szállítójával. Az integráció lényege, hogy a VoiceMiner hangbányászati szoftver az elemzések elvégzéséhez szükséges hanganyagot, felvételeket egy olyan forrásból kaphassa meg, amely 100%-ig megfelel a feldolgozó algoritmus minőséggel és formátummal kapcsolatos elvárásainak, ezáltal az integráció az értékes üzleti információk kivonatolását műszaki oldalról maximálisan támogatja.
Az együttműködés keretében kifejlesztett integrált megoldásban a DSR SoliDBank® digitális hangrögzítő berendezések, és a SoliDLog® hangrögzítő rendszer által rögzített felvételek közvetlenül bekerülnek a VoiceMiner adatfeldolgozó moduljába, ahol azonnal feldolgozásra kerülnek. Miközben a VoiceMiner a beállított paramétereknek megfelelően feldolgozza a hívásokat, a hanganyagok eredetije továbbra is elérhető marad a DSR hangrögzítő rendszerben, ahol azok sértetlenségét az egyedi tárolási formátum garantálja.
Az integrált megoldás további előnye, hogy a DSR hangrögzítő berendezéssel rendelkező ügyfeleknek nem szükséges a bevezetés során a Voice Miner interfészt kialakítani és üzemeltetni. A DSR hangrögzítő rendszer garantálja a hangbányászati megoldás által elvárt minőséget, ezáltal biztosítja a maximális potenciált az ügyfelek üzleti adatainak kinyeréséhez.
A tavaly szeptemberben piacra dobott magyar fejlesztésű, világviszonylatban is egyedülálló innovatív technológiákon alapuló VoiceMiner különlegessége, hogy a létező rendszerektől eltérően az ügyfél és ügyintéző közötti kommunikációt emocionális és protokolláris oldalról is elemzi. A szoftver segítségével nemcsak a betelefonáló elégedetlen ügyfelek szűrhetők ki, hanem nyomon követhető az is, hogy milyen hangnemben, stílusban kommunikálnak egymással a partnerek. A kulcsszófelismerés, mint tartalomszűrő technológia segítségével automatikusan megjelölhetők és kategorizálhatóak az ügyfélszolgálati beszélgetések, ezáltal segítve a céget az ügyfélelégedettség monitorozásában és a panaszkezelésben.
Kapcsolódó cikkek
- SPSS konferencia - kilencedszer
- Magyar polcmenedzsment szoftver segít a polchiányban
- Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
- Egyedülálló a piacon: szolgáltatásként kínált CRM az update-től
- Kulcs-CRM
- Áprilisban SPSS konferencia Budapesten
- SPSS: konferencia, új hazai alkalmazók, új javítások
- Magyarországon az SAP Business One 8.8
- Amerikát Virginiából kell meghódítani
- Update: CRM Revolution a biztosítók számára
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.