Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel

forrás Prim Online, 2009. február 16. 10:01

Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Nextent Informatika Zrt. és a DSR Információ-Technológia Kft. A CRM rendszerek hatékonyságának növelésére kifejlesztett VoiceMiner érzelem- és beszédfelismerő technológia és a SoliDLog hangrögzítő rendszer integrációjának célja ideális minőségű és formátumú hanganyagforrás biztosítása a hangbányászati szoftver számára.

A Nextent Informatika Zrt. VoiceMiner elnevezésű kulcsszó és érzelemdetektáló hangbányászati megoldása jelentős mérföldkövéhez érkezett: a Nextent Zrt. partneri kapcsolatra lépett a DSR Információ-Technológia Kft.-vel, Magyarország hangrögzítési megoldásainak piacvezető szállítójával. Az integráció lényege, hogy a VoiceMiner hangbányászati szoftver az elemzések elvégzéséhez szükséges hanganyagot, felvételeket egy olyan forrásból kaphassa meg, amely 100%-ig megfelel a feldolgozó algoritmus minőséggel és formátummal kapcsolatos elvárásainak, ezáltal az integráció az értékes üzleti információk kivonatolását műszaki oldalról maximálisan támogatja.

Az együttműködés keretében kifejlesztett integrált megoldásban a DSR SoliDBank® digitális hangrögzítő berendezések, és a SoliDLog® hangrögzítő rendszer által rögzített felvételek közvetlenül bekerülnek a VoiceMiner adatfeldolgozó moduljába, ahol azonnal feldolgozásra kerülnek. Miközben a VoiceMiner a beállított paramétereknek megfelelően feldolgozza a hívásokat, a hanganyagok eredetije továbbra is elérhető marad a DSR hangrögzítő rendszerben, ahol azok sértetlenségét az egyedi tárolási formátum garantálja.
Az integrált megoldás további előnye, hogy a DSR hangrögzítő berendezéssel rendelkező ügyfeleknek nem szükséges a bevezetés során a Voice Miner interfészt kialakítani és üzemeltetni. A DSR hangrögzítő rendszer garantálja a hangbányászati megoldás által elvárt minőséget, ezáltal biztosítja a maximális potenciált az ügyfelek üzleti adatainak kinyeréséhez.

A tavaly szeptemberben piacra dobott magyar fejlesztésű, világviszonylatban is egyedülálló innovatív technológiákon alapuló VoiceMiner különlegessége, hogy a létező rendszerektől eltérően az ügyfél és ügyintéző közötti kommunikációt emocionális és protokolláris oldalról is elemzi. A szoftver segítségével nemcsak a betelefonáló elégedetlen ügyfelek szűrhetők ki, hanem nyomon követhető az is, hogy milyen hangnemben, stílusban kommunikálnak egymással a partnerek. A kulcsszófelismerés, mint tartalomszűrő technológia segítségével automatikusan megjelölhetők és kategorizálhatóak az ügyfélszolgálati beszélgetések, ezáltal segítve a céget az ügyfélelégedettség monitorozásában és a panaszkezelésben.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere. 

2024. november 23. 17:11

Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra

Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.

2024. november 23. 15:34

A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját

Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.

2024. november 23. 13:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36