A világ minden táján elégedettek a vásárlók az ESET termékeivel
A díjnyertes biztonsági szoftvergyártó ESET ebben az évben ünnepli a pályafutása 25. évfordulóját. Japánban az ASCII General Research Institute (az ASCII Media Works tagja) által elvégzett fogyasztói elégedettségi kutatás során az ESET-et választották a legjobbnak. Termékeik a legnépszerűbbek a japán fogyasztói szegmens vásárlóinál: 12 kategórián belül 11-ben ők a legkeresettebbek. Az ESET különösen a power userek körében a legkedveltebb márka.

Az elégedettségfelmérés szerint az ESET termékek vezetnek Japánban
(ASCII General Research Institute)
Február végén végeztek egy felmérést az ASCII General Research megfigyelési csoportjának tagjai között, mely a Shukan hetilap, ASCII Dot PC, Mac People magazinok olvasói táborát foglalja magába. A felmérésben résztvevők az egyedi tulajdonságokat és a teljes termékekre vonatkozó benyomásukat is értékelték 0 (nagyon rossz) és 100 (nagyon jó) között.
De nemcsak a japán vásárlók ismerik el az ESET szakemberei által végzett munkát, azt a Gartner kutatása is alátámasztja. A biztonsági szoftverpiacból történő részesedést elemezve az előző év után újra az ESET lett az első, mint a világszinten a legnagyobb, növekedést elért biztonsági szoftvergyártó. A beszámoló 2012. március végén jelent meg, ebből kiderül, hogy az ESET 30,1 százalékos növekedést produkált.
A jelentés beszámol róla, hogy a biztonsági szoftverpiac a gazdasági válság, és az IT megszorítások ellenére továbbra is rugalmasan tud fejlődni. Mindamellett, hogy az Intel jelentős bevételt nyelt el a McAfee akvizíciót követően, a piac 7,5 százalékkal nőtt 2011-ben.
2011-ben az ESET és partnerei a világ minden táján azon dolgoztak, hogy új értékesítési csatornákat alakítsanak ki, amellyel az otthoni és a kisebb irodai felhasználók egyszerűbben juthatnak a termékekhez. Ezek a csatornák magukba foglalják az Apple üzleteket Észak-Amerikában, a Staples irodaszerüzletet, számos európai országban a Saturn-t és a Media Markt-ot, valamint a tízezres viszonteladói hálózatot.
A magyarországi kizárólagos disztribútornál a Sicontact Kft-nél is örömmel fogadták az ESET sikereiről szóló híreket.
- Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan terméket forgalmazhatunk, amely világszerte sikereket ér el, és mindenütt elégedettek vele a felhasználók – mondta Csiszér Béla, a Sicontact Kft. ügyvezetője.
Az ESET magasszintű védelmet nyújtó megoldásait már régóta elismerik a piacon. Az egyedi ThreatSense.NET technológia kiaknázásával minden ESET termék valós idejű védelmet nyújt a kémprogramok, vírusok és más fenyegetésekkel szemben, miközben nagyon kevés memória és CPU erőforrást használnak fel. 2011 óta az ESET termékek egy új felhő-alapú felismerési rendszerrel bővültek, az ESET LiveGrid-el, amely jelentősen megerősíti a felhasználó védelmét a még ismeretlen veszélyekkel szemben. Az ESET 2011-ben számottevő növekedést ért el a fogyasztói biztonsági piacon a díjnyertes ESET NOD32 Antivirus-sal, az ESET Smart Security-vel, a Machintos termékekre fejlesztett ESET Cyber Security-vel, valamint az ESET Mobile Security-vel (Windows Mobile, Symbian és Android platformokra fejlesztve).
Kapcsolódó cikkek
- Lopásgátlóval felszerelt ESET NOD32 Antivirus 6 és ESET Smart Security 6
- ESET: Böngészőn keresztül támadnak a vírusok!
- Az ESET új információi a Mac OS X-t támadó Flashback trójai kártevőről
- Negyedik hónapja stabilan vezet az Autorun
- Okostelefonokhoz az ESET Mobile Security a legkomplexebb védelmi rendszer
- Folytatódik az újabb Autorun korszak
- Aktualizálta Mac OS X-re írt szoftvereit az ESET
- Az ESET hetvennegyedszer is „százas”
- Autorun és Conficker újra az élen
- Új szervervédelmi csomagok az ESET-től
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális csend és szent hagyomány: búcsú, majd konklávé
Ma, 2025. április 21-én elhunyt Ferenc pápa. Az elcsendesedés, a búcsú után jön egy másfajta - immár digitális - csend: a pápaválasztás évszázados rituáléja a 21. században is megőrzi titokzatosságát, miközben a modern technológia új lehetőségeket teremt a titkok megőrzésére, a teljes információs zárlatra. A Vatikán szigorú informatikai intézkedésekkel védi a konklávé titkait, miközben a hívek világszerte digitális eszközökön keresztül követik az eseményeket.
Csillaghullás húsvétkor: Digitális távcsövek és appok segítik az égi élményt
Húsvét vasárnap éjszakáján a Lyridák meteorraj látványos csillaghullással ajándékozza meg az égbolt szerelmeseit. A digitális technológia és az infokommunikációs eszközök segítségével az élmény még közelebb kerülhet hozzánk.
Űrből jön a térerő: a Starlink forradalmasítja a mobilkommunikációt
Elon Musk űripari cége, a SpaceX új szintre emeli a mobilkommunikációt: a Starlink „Direct to Cell” szolgáltatásával hamarosan bárki küldhet SMS-t vagy kezdeményezhet hívást műholdon keresztül, akár egy szimpla okostelefonról. Mégpedig úgy, hogy ehhez nem kell torony, térerő vagy extra hardver.
Hogyan tanuljuk meg a mesterséges intelligenciát, ha nem tanítják?
Mind a munkavállalók, mind a munkáltatók részéről egyre erőteljesebb az érdeklődés a mesterséges intelligencia (MI) elsajátítása iránt. Bár a magyarok közel kétharmada fontosnak tartja, hogy megtanulja az MI használatát, a megkérdezettek csupán ötöde részesült ilyen jellegű képzésben munkahelyén. Ráadásul a válaszadók fele nem is tervezi, hogy bármilyen hivatalos képzésen részt vegyen – inkább önállóan, autodidakta módon szeretné fejleszteni a tudását.
10.000 eurós nyereményalappal indul a Schneider Go Green 2025
Ismét elindult a Schneider Electric Go Green versenye, amelyre diákok és fiatal vállalkozók jelentkezését várják a világ minden tájáról. A megmérettetés célja, hogy elismerje azokat az innovatív ötleteket, amelyek elősegítik a biztonságos energiahozzáférést, és hozzájárulnak a fenntartható jövőhöz. A csapatok 2025. május 31-ig regisztrálhatnak a versenyre.