Business Online kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Business Online
Hazai IT-álláspiaci körkép: Kereslet-kínálat - hol hibádzik?
Mit kínálnak a cégek elvárásaik ellenében? S vajon ezek közül melyekre harapnak rá leginkább a munkaadók számára fontos kompetenciákkal rendelkező informatikai szakemberek? Milyen mértékben fedik egymást a munkát kínálók és a munkavállalók elvárásai?
Együttműködések
A cégek egymás közötti versenye, a társadalom különböző rétegei és formái, az intézmények – egészségügyi, oktatási stb. – versenyfutása a technikai és minden más, azzal együtt járó fejlődéssel, valamint a globalizáció, az érdekek védelme és még sorolhatnánk, mi hívja életre az együttműködések legkülönbözőbb formáit. Táblázataiban az ezekkel kapcsolatos lényegi információkat igyekszik a Business Online folyamatosan közzétenni.
Ügyfél az egész világ
Bár szaporodnak az interneten az üzleti megoldások, többek között a CRM és az ERP piacával, a termékek jellemzőivel, bevezetési és üzemeltetési gyakorlatával foglalkozó magyar nyelvű weboldalak, a Business Online táblázatos összeállítása és cikksorozata jól kiegészíti ezt a témát.
Értik a rendszert a gazdák
Szinte törvényszerű, hogy a médiumok egymás közötti, már nem is versenye, sokkal inkább harca következtében a jó hír gyakorlatilag már nem is hír - állapítja meg a Business Online szerkesztője a Büszke vagyok a gazdáinkra című írásában.
Hogyan válasszunk CRM-rendszert? A szerkesztő válaszol!
"Elolvastam a honlapjukon a CRM témakörében született írásokat. Ezzel kapcsolatban megfogalmazódott bennem, hogy jó lenne, vagy legalábbis nekem igényem lenne egy átfogó írásra, amelyből kiderülne, hogy a sok kis cég között vajon melyikkel érdemes foglalkozni (kb. 5 cégig érdekelnének a legnépszerűbb, legsokoldalúbb stb. szoftverforgalmazók). Még akkor is, ha épp a specifikációk miatt elég nagy a szórás és nem igazán lehet összehasonlítani a CRM szoftvereket kínáló megoldásszállítókat" - fordult egy olvasó a Business Online-hoz, döntése meghozatalahához segítséget kérve.
Elindult a BusinessOnline.hu hírlevél
A Prim Online lapcsalád kiadója, az Adverticum Zrt. elindította BusinessOnline.hu infokommunikációs B2B portáljának ingyenes hírlevelét.
VoIP, 21-es hívószámmal
A hagyományos vezetékes, illetve mobiltelefonok piaca nagyjából rendezettnek, szabályozottnak, ennél fogva többé-kevésbé áttekinthetőnek mondható. Ezzel szemben a VoIP világában meglehetős káosz uralkodik.
Ki, kivel, miért?
Magyarországon is gombamód szaporodnak a más ágazatok képviselőivel, a köz-, illetve civil szférával, az oktatási intézményekkel kötött alkalmi vagy hosszú távú szerveződések. Klasszikus együttműködési forma a partnerség, a gyártóknak termékeik terítése érdekében a szállítókkal kötött különböző fokozatú szövetsége. Egy korábbi, a nemzetközi IT- és ICT-piacot jellemző együttműködéseket, szövetségeket feltérképező összeállítás folytatásaként most Magyarországra összpontosít a Business Online.
Egyedülálló B2B portál: BusinessOnline.hu
Az Adverticum Zrt. kiadásában most indult Business Online portál az üzleti életnek szóló informatikai megoldásokat ismerteti, és elemzi táblázatos formában is. A www.businessonline.hu, amely szerves folytatása a tíz éven keresztül papíron megjelent Business Online üzleti kommunikációs havi magazinnak, Magyarország első B2B portálja informatikai- és gazdasági döntéshozók számára.
Goooól, avagy egy online marketinges az amerikai fociról
Nemrégiben (február elején) bonyolították le a két amerikai fociliga negyvenegyedik szuperdöntőjét, amire a képernyők előtt 93,3 millió néző volt kíváncsi (ez egyben az amerikai médiatörténelemben dobogós helyezést is jelent; csak a MASH utolsó epizódja, illetve egy másik - az 1966-os - Superbowl előzi meg). Horváth László Amerikában élő neves online marketing-szakértő (az AOL reklámtanácsadója, az ActiveMedia elnöke) az esemény ürügyén elgondolkodott azon, hogy mi mindent tanulhatnának a magyar IT-szakemberek a SuberBowlból, miért éri meg reklámozni ott, ahol egy másodperc reklámidő 80 ezer dollárba kerül. Adjuk is át a szót a szerzőnek:
Égi üzenet
A NetSurvey Internetkutató Intézet és a Business Online 2002. szeptember-októberben online felmérést végzett a mobiltelefonok használatának témakörében. Célunk az volt, hogy némi segítséget nyújtsunk mindazok számára, akik akár munkáltatói, akár beszállítói, akár ügyféloldali mobilszolgáltatásokon törik a fejüket, s ehhez szeretnének némi támpontot kapni a piac jelenlegi helyzetéről, nem utolsósorban pedig a használati szokásokról.
Business Online felmérés a mobiltelefóniáról
No és készülékével? Netán hiányol bizonyos szolgáltatásokat telefonjából? Többek közt erre keressük a választ abban a Business Online megbízásából készülő, Netsurvey Internet Kutató Intézet által végzett kutatásban, amelynek eredményeit minden válaszadó megkapja. Itt a lehetőség, hogy közvetlen visszajelzést adjon mindarról, ami a mobiltelefónia kapcsán a begyét nyomja.
BO a megújulás jegyében
A tavaszi megújulás jegyében a Business Online szerkesztősége úgy döntött, hogy az immár hatodik éve megjelenő üzleti-kommunikációs papír magazinját kívül-belül felfrissíti.
Hét téma a felhasználók számára értékes megközelítésben
Business Online Tanácsadó Füzetek címmel új kiadványt (előreláthatóan félév-könyvet) indított útjára a Prím Média. Az idén hetedik évfolyamába lépő üzleti-informatikai magazin, a Business Online, elmúlt félévi megoldás-mellékletének legjava, valamint a szerkesztés és integráció során összegyűjtött új adathalmaz rendeződött táblázatokba és egy 164 oldalas kötetbe, s ennek eredménye a Business Online Tanácsadó Füzetek első kötete, amely az Üzleti informatikai megoldások 2001 címet viseli.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!