Esport1 kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Esport1
![](/download/viewattach/154875/1/40/1841719-1186473750.jpg)
Legendás élmény a Telekom hálózatán
Harmadik alkalommal 2023. december 2-án rendezik meg a budapesti Telekom épületben az esport CUP powered by Telekom eseményt, amely egész napra izgalmas programokat tartogat a versenyzőknek és a kilátogató érdeklődőknek egyaránt. Az Esport1-gyel közösen szervezett League of Legends és Wild Rift bajnokságon értékes nyereményekért mérhetik össze erejüket a jelentkezők az esport CUP powered by Telekom versenyen, a selejtezőket élőben streamen keresztül, a döntőt pedig a helyszínen is követhetik az érdeklődők. A nevezés október 16-án indul, a szervezők az Esportmanager versenyfelületén várják öt fős csapatok jelentkezését.
![](/download/viewattach/150811/1/40/1729147-1282934361.jpg)
Három országban, egyszerre három LAN e-sport verseny zajlott le sikeresen
2021 után, november utolsó hétvégéjén ismét megrendezésre került az esport CUP powered by Telekom helyszíni e-sport verseny, amely ezúttal már három ország - Csehország, Szlovákia és Magyarország - részvételével, vérbeli regionális esport eseménnyé nőtte ki magát. Az egész napos, maratoni verseny végén egy magyar csapat lett a végső győztes.
![](/download/viewattach/150674/1/40/1725056-831543150.jpg)
Egy napra beköltözött az e-sport a Magyar Sport Házába
A Magyar E-sport Szövetség 2022. november 17-én második alkalommal rendezte meg az Esport1 és az Esportmilla együttműködésével az ESTB – E-sport Tudásbázis című konferenciát, amelynek célja a többi között az e-sportban lévő karrierlehetőségek bemutatása, a magyar e-sport-szervezetek fejlesztése, a hazai és nemzetközi e-sport-közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, külön hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira és előnyeire.
![](/download/viewattach/148864/1/40/1675846-1540577080.jpg)
Folyamatosan növekszik az e-sport ismertsége és népszerűsége Magyarországon
Ismét emelkedett Magyarországon az e-sport-játékokkal játszók száma, legyenek akár alkalmi gamerek vagy komolyabb versenyzők, és ezt a növekedést a Covid-pandémia miatti lezárások feloldása sem lassította – a többi között ez derül ki abból az országos reprezentatív közvélemény-kutatásból, amelyet idén áprilisban készített az eNET az Esport1, az Esportmilla és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) együttműködésével. A legfrissebb felmérés szerint ugyanakkor a hazai e-sport-bázis költése az elmúlt egy esztendőben elérte a 65 milliárd forintot, amihez az e-sport-közösség gyarapodása mellett a fizetőképes réteg növekedése és az áremelkedés is hozzájárult.
![](/download/viewattach/140195/1/40/1450621-1339644757.jpg)
Átrendeződés a hazai videojátékmédia-piacon
A nagy múltú PC Guru magazin online és print kiadási jogai az Esport1 Kft.-hez kerülnek. A felvásárlás után mind a PC Guru mind az Esport1 szerkesztősége változatlanul működik tovább.
![](/download/viewattach/139833/1/40/1441715-1707370236.jpg)
Folyamatosan bővül a hazai e-sport
Az e-sport iparág évről évre növekszik Magyarországon, 2020-ban 540 ezer fő az e-sport közösség bázisa, melynek piaca közel 42 milliárd forintos forgalmat generál. A sport területhez való kapcsolódás is erősödik, egyre nagyobb az igény a sportklubok csatlakozására - derült ki az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár negyedik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.
![](/download/viewattach/134282/1/40/1313779-356109265.jpg)
eNet kutatás a hazai e-sport piac helyzetéről
Folyamatosak a viták arról, sportnak tekinthető-e a versenyszerű videojáték használat. Közben pedig az iparág egyre erősödik: már 24 milliárdos éves forgalmat tudhat magáénak. A játékok közül repülőstartot vett idehaza is a PuBG és a Fortnite, játékplatformot tekintve pedig erősödik a konzolok részesedése, de nem ez az egyetlen átrendeződés tavalyhoz képest. Merre tovább, e-sport? Kiderül az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár harmadik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.
![](/download/viewattach/124258/1/40/1123382-1467911309.jpg)
Közel 200.000 hazai e-sport játékos – az e-sportról számokban
Hétköznap átlagosan három, hétvégén pedig öt órát töltenek az e-sport játékokat játszó magyar fiatalok e-sporttal, 44% játszik vagy tervez versenyszerűen játszani, a legnépszerűbb játék pedig a Counter-Strike: Global Offensive – derült ki az eNET Internetkutató, az Esportmilla - Egymillióan a Magyar Esportért, és az Esport1 közös kutatásából, amely a hazai e-sportolói szokásokat vizsgálta.
Cikkgyűjtő
További híreink
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
A hibás CrowdStrike-frissítés okozta széleskörű informatikai leállások előtérbe helyezték a szoftverfrissítések kérdését. Frissítsünk vagy inkább ne? Az ESET kiberbiztonsági szakértői most elmondják, miért fontosak a hibajavítások, és miért nem jó megoldás, ha ezeket elmulasztjuk.
Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.