Esportmilla kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Esportmilla
Egy napra beköltözött az e-sport a Magyar Sport Házába
A Magyar E-sport Szövetség 2022. november 17-én második alkalommal rendezte meg az Esport1 és az Esportmilla együttműködésével az ESTB – E-sport Tudásbázis című konferenciát, amelynek célja a többi között az e-sportban lévő karrierlehetőségek bemutatása, a magyar e-sport-szervezetek fejlesztése, a hazai és nemzetközi e-sport-közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, külön hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira és előnyeire.
Folyamatosan növekszik az e-sport ismertsége és népszerűsége Magyarországon
Ismét emelkedett Magyarországon az e-sport-játékokkal játszók száma, legyenek akár alkalmi gamerek vagy komolyabb versenyzők, és ezt a növekedést a Covid-pandémia miatti lezárások feloldása sem lassította – a többi között ez derül ki abból az országos reprezentatív közvélemény-kutatásból, amelyet idén áprilisban készített az eNET az Esport1, az Esportmilla és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) együttműködésével. A legfrissebb felmérés szerint ugyanakkor a hazai e-sport-bázis költése az elmúlt egy esztendőben elérte a 65 milliárd forintot, amihez az e-sport-közösség gyarapodása mellett a fizetőképes réteg növekedése és az áremelkedés is hozzájárult.
Idén is elismerték a kiemelkedő e-sport teljesítményeket
A K&H Az Év Esportolója 2021 díjak nyerteseit 2022. április 2-án ismét élő díjátadó gálán hirdették ki az Országos Gaming Expo rendezvény budapesti eseményén. A 22 díjazottat a szakmai zsűri választotta ki a közel 200 jelölt közül, a közösségi szavazatok, valamint szakmai szempontok alapján. A díjazottak elismerésének indoklásában nemzetközi és hazai sikerek, kitartó munka, rengeteg gyakorlás és elhivatottság rejlik.
Folyamatosan bővül a hazai e-sport
Az e-sport iparág évről évre növekszik Magyarországon, 2020-ban 540 ezer fő az e-sport közösség bázisa, melynek piaca közel 42 milliárd forintos forgalmat generál. A sport területhez való kapcsolódás is erősödik, egyre nagyobb az igény a sportklubok csatlakozására - derült ki az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár negyedik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.
eNet kutatás a hazai e-sport piac helyzetéről
Folyamatosak a viták arról, sportnak tekinthető-e a versenyszerű videojáték használat. Közben pedig az iparág egyre erősödik: már 24 milliárdos éves forgalmat tudhat magáénak. A játékok közül repülőstartot vett idehaza is a PuBG és a Fortnite, játékplatformot tekintve pedig erősödik a konzolok részesedése, de nem ez az egyetlen átrendeződés tavalyhoz képest. Merre tovább, e-sport? Kiderül az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár harmadik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.