online áruház kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: online áruház
Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája
Bejelentették, hogy 2022. február 17-én rendezik meg a Lurdy Házban Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciáját. Az Ecommerce Expo 2016 óta a magyar internetes kereskedelem csúcstalálkozójának számít, élvonalbeli előadókkal, jövőt formáló trendekkel, mindenki egy helyen, aki számít a magyar e-kereskedelemben.
Jelentősen növekedett a Vivre
Közép-Európa vezető online lakberendezési áruháza, a Vivre 2020-ban 50%-os növekedést regisztrált, így több mint 61 millió euró értékű bevételt ért el.
Ingyen indíthatnak webshopot borászatok egy friss magyar megoldással
Az eladások terén várhatóan nem zárnak jó évet a magyar borászatok, becslések szerint a hazai bortermelők forgalma akár 60-80-%-kal is visszaeshetett a járványügyi korlátozások miatt. Az online borvásárlás viszont az e-kereskedelem egészével együtt növekedni látszik: egy friss felmérés szerint a megkérdezettek harmada vásárolt a weben bort az elmúlt hónapokban. Egy új hazai fejlesztés most induló költség nélkül kínál komplett netes kereskedelmi megoldást magyar bortermelőknek. Wineshop.hu néven pedig elindult hazánk egyetlen olyan gyűjtőoldala, ahol közvetlenül a termelőtől, pinceáron vásárolhatóak meg akár olyan tételek is, amelyek eddig kereskedelmi forgalomban nem voltak elérhetőek. Az online piactéren év végére már 30 borászat kínálatából válogathatunk.
Kihirdették az Év Webshopja 2020 verseny győzteseit
Immár negyedik alkalommal hirdették ki az Év Webshopja verseny győzteseit. A hazai webáruházakat szigorú szakmai szempontok alapján bírálta a zsűri, az értékeléshez egy erre a célra fejlesztett algoritmust is használtak. A közel 500 nevező között a „kicsik” és a „nagyok” is egyenlő eséllyel indultak az Év Webshopja 2020 címért.
A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket
A Vivre, Románia és Kelet-Közép-Európa egyik vezető online lakberendezési és dekorációs áruháza arra ösztönzi az offline üzlettel rendelkező kiskereskedőket, hogy forgalmazzák termékeiket a Vivre.hu oldalán.
Egyre trendibb Kínából rendelni a magyarok szerint
Magyarország vezető távol-keleti termékeket bemutató, tesztelő és értékesítő online platformcsaládja, a RendeljKínait.hu újra felmérte, hogy a magyarok hogyan viszonyulnak a Kínából rendelt termékekhez. A felmérésből kiderült többek között, hogy bár a válaszadók szerint egyre trendibb a kínai webshopokból rendelni, még mindig a garancia és a kézbesítés körüli félelmek számítanak a legnagyobb visszatartó erőnek a kínai kütyük vásárlása esetén.
A vevők kétharmada futott már bele minőségi problémába a Vatera friss felmérése szerint
A legtöbb hagyományos és online kereskedő a karácsonyi időszakban bonyolítja éves forgalmának jelentős részét – így nem csoda, hogy ilyenkor a minőségi kifogások száma is megugrik. Érdemes tehát jól megválasztani, hol szerezzük be az ajándékokat, mivel a csalódott vevők negyedét a kereskedők semmilyen módon nem kompenzálják a Vatera friss felmérése szerint.
Kimaxolták a kínai webshopok kedvezményeit a magyar vásárlók
Kínai csúcsmobil, robotporszívó, soundbar és fülhallgató – ezek az idei karácsony slágertermékei a kínai webshopokból vásárló magyarok körében. A RendeljKínait.hu adatai szerint a kínai webshopokból rendelő magyarok többsége nem hagyta az utolsó pillanatra a vásárlást és még időben megrendelte a karácsonyi ajándékokat. A statisztika szerint a vásárlók a különböző kedvezményeket biztosító napokon voltak a legaktívabbak – a forgalom nagy részét a Szinglik Napján, valamint a Black Friday és a Cyber Monday közötti időszakban bonyolították le.
Minden idők legnagyobb eMAG Black Friday akciója jön
A karácsonyi vásárlási szezont nyitó, hatalmas kedvezményekkel gyorsan a figyelem középpontjába kerülő eseményt hazánkban 2014 óta rendezi meg a legnagyobb látogatottsággal rendelkező hazai webáruház, már első alkalommal egymillió látogató érkezett az oldalra, míg tavaly 2,2 millióan voltak kíváncsiak az év legnagyobb akcióira. Az első évben 1,8 milliárd forintos forgalmat realizált a vállalat Fekete Pénteken, tavaly már 5,6 milliárdot. Idén 6,4 milliárd forintot vár az eMAG egyetlen nap alatt. Ez jól mutatja mind az online vásárlás térnyerését, mind a Black Friday népszerűségének növekedését.
Ezért rendel a magyar Kínából
A magyar vásárlók elsősorban minőségi termékeket, jó ár-érték arányt és különleges, a hazai piacon kevésbé ismert márkák miatt vásárolnak kínai termékeket, látogatják a kínai webshopokat – derül ki a Rendeljkínait.hu platformcsalád több mint 500 ember véleményét összegyűjtő, elsősorban a vásárlói attitűd feltérképezését célzó felméréséből.
Újból teljesen magyar tulajdonba került az Extreme Digital
A magyar résztulajdonosok visszavásárolták a Steinhoff International csoporttól az Extreme Digital többségi tulajdonrészét. A tulajdonosi szerkezet változása nem érinti a vállalat operatív működését, Magyarország vezető online kereskedője tovább folytatja régiós terjeszkedését, és az idei évre is kétszámjegyű növekedést vár.
Itt a Black Friday – közel 3,5 millióan számítanak rá
A Black Friday már tavaly bevette Magyarországot, idén pedig tovább nő a tét: 2017-ben több, mint 3,3 millió felnőtt magyar internetező tervezi, hogy vásárol Black Friday akciókban. Ha minden tervezett vásárlás megtörténne, az akciókban realizálódó potenciális forgalom elérné a teljes tavalyi online kereskedelmi forgalom negyedét – derül ki az eNET Internetkutató friss, a napokban zajlott online kutatásából.
Az eMAG-on idén akár 70 százalékos árengedményeket is találhat Black Friday napján
Az eMAG idén november 24-re időzíti legnagyobb kereskedelmi akcióját, a Black Friday-t, és közel másfélszer több terméket kínál a magyar vásárlók számára, mint tavaly.
Száguldanak a magyar webshopok
„Az év első kilenc hónapjában a hazai kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene 4,3 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit a KSH friss jelentése szerint, míg az online kiskereskedelem ennél is nagyobb növekedést könyvelhetett el. Becsléseink szerint a január-szeptemberi időszakban a hazai webshopok összesített forgalma 18-20 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit” – kommentálta a statisztikai hivatal kedden közzétett adatait Rédey Iván, az egyik legnagyobb hazai webpláza, a Mall.hu ügyvezető igazgatója.
Az iskolakezdés már nemcsak a szülők pénztárcáját terheli
A dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu felkérésére a GKI Digital az eMAG vásárlói körében készített felmérésében arra kereste a választ, hogy az iskolakezdési időszakában mely termékek voltak a legkelendőbbek. A kérdések főként a nyár végi-őszi eleji általános vásárlási szokásokra vonatkoztak, de kiemelt szempont volt az is, hogy a vásárlók milyen jellemzők alapján döntenek a számukra megfelelő termékek mellett.
Már külföldre is adhatunk el online, akár százezrekért
Több ezer dolláros konzoljátékok, LEGO figurák és sok hasonló, elképesztő összegeket érő tárgy cserél gazdát nap mint nap az online piactereken világszerte, amelyekről első ránézésre nem is gondolnánk, hogy milyen sokat érnek.
A szülőknek is megterhelő a tanévkezdés
Augusztusban hagyományosan az iskolakezdés pörgeti a kiskereskedelem motorját. Ahogy pedig a Vatera legfrissebb felméréséből kiderül, a szülők közel fele (45 százalék) nyár végére hagyja a tanszerek beszerzését.
PayPal: Úton a virtuális próbafülke felé
A ruházat az online kereskedelem egyik legnépszerűbb termékkategóriája, azonban sokan még mindig félnek az interneten történő vásárlástól, elsősorban attól tartva, hogy rossz méretet választanak.
Online is pörögnek a nyári slágertermékek
A kitartó nyári hőség hatására az online boltokban is többszörösére nőtt egyes szezonális termékek forgalma. A vásárlókat főként a strandruházat, a kerti bútorok és a medencék vonzzák, de jól pörögnek a grillezés és a sátorozás kellékei is – derül ki a Vatera adatelemzéséből.
Nagy Vatera Lego-lógia
Átlagosan 16,4 percenként vásárolnak Lego termékeket a felhasználók, alkalmanként átlagosan 4.145 forint értékben – derül ki a Vatera legújabb elemzéséből, amely az elmúlt egy év felhasználói adatait vizsgálja.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.