Közösen dolgozik a Viacom és a Tumblr

forrás: Prím Online, 2014. március 21. 10:13

A világ szórakoztatóiparának egyik nagyhatalma, a Viacom és napjaink egyik legnépszerűbb mikroblog-szolgáltatója, a Tumblr megállapodást kötött. A 2014-es Upfronts alatt a Viacom csak a Tumblrre szánt kampányokkal jelentkezik, melyek a cég tévés portfóliójának legsikeresebb sorozatait és műsorait támogatják majd. A médiavállalat hazánkban is elérhető csatornái is profitálnak majd az együttműködésből.

Eddig példa nélküli együttműködést kötött a tévés nagyhatalom, a Viacom és a mikroblog-szolgáltató, a Tumblr, amelynek részeként új tartalmakkal látják el a blogszolgáltató közösségét a médiavállalat tévécsatornáinak képviselői. Ráadásul televíziós frontos igen fontos időszakban, hiszen közeleg a 2014-es Upfronts, amely alatt a tévécsatornák prezentálják az újságíróknak és a reklámozóknak friss és visszatérő sorozataikat, színészek és készítők állnak a szakma elé.

 

A nagyszabású kampány az MTV Movie Awardsszal veszi kezdetét. A blockbuster filmeket díjazó filmes gála előtt, alatt és után képeket, exkluzív tartalmakat és animációs gifeket publikál majd az MTV a Tumblren, amelyek szorosan kapcsolódnak a leglazább amerikai mozis díjátadóhoz. A kampány alatt az olvasóközönség és a bloggerek megismerkedhetnek az MTV Movie Awards legjobb pillanataival, a díjátadókkal, a jelöltekkel és a győztesekkel is egyaránt.

 

A 2013-as MTV Movie Awards igazi social media siker volt, a közösségi felületeken a show 3 milliónál is több említést kapott 1,1 millió felhasználótól, a Legjobb hős kategóriában ráadásul 3,5 millió szavazat érkezett a legnagyobb filmőrültektől.

 

A Viacom portfólió 2009 óta több mint 40 bloggal és 3 millió követővel képviselteti magát a Tumblren. A globális cég évről évre erősödik a közösségi médiában, eddig soha nem látott, exkluzív kampányával pozícióját kívánja erősíteni, tévés vetélytársait maga mögé utasítva.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Zöld forradalom a Schneider Electric épületeiben

Idén októbertől a Schneider Electric 13 épülete már karbonsemlegesen működik, a társaság ezzel is hangsúlyozza elköteleződését a globális klíma-célkitűzések mellett. A cég 2018-ban 130 ezer tonnával csökkentette CO2-kibocsátását. 

2019. október 14. 10:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás