ügyfélszolgálat kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: ügyfélszolgálat

Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában

A Social Command Center (SCC) következő generációs ügyfélszolgálati megoldáshoz bevezetett kognitív technológiák sokoldalúbb, intelligensebb és felhasználóközpontúbb modellt valósítanak meg, és több támogató csatorna kombinálásával gondoskodnak az egységes felhasználói élményről.

2017. július 15. 12:06

1414 – új szám, új hang a Telekom telefonos ügyfélszolgálatán

A Telekom a lakossági telefonos ügyfélszolgálat automata hangbemondó rendszerének technológiai átalakítását végzi, és ezzel párhuzamosan az ügyfélszolgálati hívószámokat is egyetlen hívószám, a 1414 alatt egységesíti, ahol új hang és egyszerűbb menüstruktúra fogadja az évi több, mint 13 millió otthoni és mobilhívást egyaránt.

2017. április 7. 10:29

Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik

A virtuális valóság, a chatbotok és a mesterséges intelligencia globális terjedésére számítanak a értékesítési- és marketingvezetőkaz ügyfélszolgálatban - derül ki az amerikai Oracle szoftvercég legfrissebb kutatásából.

2016. december 25. 09:14

Változik a MÁVDIREKT hívószáma

Július elsejétől megszűnik a MÁVDIREKT 06 40 49 49 49-es kék száma, helyette a +36 (1) 3 49 49 49-es telefonszámot kell tárcsázni. Általában péntekenként ugranak meg a telefonos érdeklődések, de az elmúlt két hétben a labdarúgó Európa-bajnokság magyar mérkőzései szünetében volt a legintenzívebb a hívásszám.

2016. június 30. 08:15

24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.

Új szolgáltatást vezet be DMRV Zrt., hogy fogyasztói számára gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést biztosítson. A webes böngészőben és okostelefonon is használható ügyfélszolgálati alkalmazás a felhasználók számára korábban nem biztosított funkciókat is könnyen elérhetővé tesz. 

2016. június 23. 08:06

Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek

A call centerektől kezdve a webchat, illetve közösségi médiás kapcsolattartásig az okos technológiának egyre több feladatuk lesz a jövőben az ügyfélkapcsolatok menedzselésében – derül ki a Xerox, ennek a területnek a legfrissebb trendjeit összefoglaló The State of Customer Service felméréséből.

2016. április 27. 15:55

Gartner: a Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között

Az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment (BPO) szolgáltatása alapján a Xeroxot idén ismét a vezető szolgáltatók közé sorolta a Gartner kutatócég a legfrissebb Magic Quadrant felmérésében. 

2016. március 8. 11:42

A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett

Több mint 600 biztonsági követelmény teljesítése és 1000 órát is meghaladó előkészítő munka: szigorú nemzetközi auditfolyamaton esett át a Virtual Call Center cégcsoport ahhoz, hogy a régióban egyedülálló szolgáltatását, a VCC Pay-t elindíthassa. A telefonon keresztüli, valós időben, ügyintéző által vezetett bankkártyás fizetés átszabhatja a termék- és szolgáltatásértékesítés, illetve a kintlévőségkezelés piacát.

2016. február 17. 13:13

A Samsungé a legjobb telefonos és online ügyfélszolgálat

A Samsung ügyfélszolgálatát két díjjal is jutalmazták a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű üzleti versenyen. A hetedik alkalommal megrendezett megmérettetés célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint azon cégek elismerése, amelyek vevőközpontú szemléletmódjukkal az elmúlt évben kiemelkedőt nyújtottak.

2016. január 28. 11:27

Újra elérhetők az NMHH oldalai és ügyfélszolgálata

Helyreállt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatkapcsolata egy alternatív útvonalon biztosított összeköttetés útján, így újra elérhetők a hatóság honlapjai, valamint ügyfélszolgálata.

2015. augusztus 25. 16:41

Magyar fejlesztés: ügyfélkiszolgálás emberi közreműködés nélkül

A magyar, kutatás-fejlesztéssel foglalkozó Innofor-Invest Kft. féléves munkát követően egy automatizált marketing robot rendszert fejlesztett ki, amely képes az élőszavas, személyes találkozáson alapuló tájékoztatás kiváltására minden olyan környezetben, ahol eddig elengedhetetlen volt az emberi jelenlét.

2015. március 16. 12:13

A Telekomé az ország legjobb online ügyfélszolgálata

A Magyar Telekom nyerte el 2014-ben a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat az elektronikus csatorna kategóriában. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult az online ügyfélkiszolgálás terén a a www.telekom.hu vállalati honlapon keresztül biztosított ügyfélszolgálata révén.

2014. november 9. 16:34

Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon

A közösségi média jó lehetőséget biztosít a fogyasztóknak, hogy felvegyék a kapcsolatot a vállalatokkal, kérdezzenek és segítséget kérjenek. A Telenor már évekkel ezelőtt felismerte ezt a fogyasztói igényt, és külön ügyfélszolgálati csapatot alakított ki erre a célra, most pedig olyan alkalmazást készített, amely mérhetővé és kiszámíthatóvá teszi az online ügyintézést.

2014. május 16. 15:23

Videós ügyfélszolgálat a Magyar Telekomnál

A Magyar Telekom Videó Call Center szolgáltatást indított, amelynek segítségével videóhívással lehet kapcsolatba lépni az ügyintézővel, és lehetőség van készülékvásárlásra is.

2014. január 18. 12:55

A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló

Díjazták a Samsungot a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben, ahol megszerezte a legjobb ügyfélkiszolgáló címet. Ezenkívül még egy díj ütötte a vállalat markát: telefonos kategóriában 3. helyezett lett.

2013. november 11. 13:02

A Telekomé az ország legjobb telefonos ügyfélszolgálata

A Magyar Telekom elnyerte a 2013. évi Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat a telefonos ügyfélkiszolgálás (call center) nagyvállalati kategóriában.

2013. november 9. 09:57

A hangazonosítás növeli az ügyfélelégedettséget

A Magyar Telekomnál lényegesen magasabb lett azon ügyfelek elégedettsége, akik a telefonos ügyintézés során sikeresen azonosították magukat a hangjukkal. A legutóbbi ügyfélelégedettségi felmérések eredményei 20 százalékponttal magasabb elégedettséget mutattak ki a hangazonosítást használó ügyfeleknél az ügyfelek átlagához képest. A hangazonosítást egy évvel ezelőtt, 2012 júliusában vezette be a Magyar Telekom, a hazai piacon elsőként.

2013. július 29. 14:34

A feszült ügyfélszolgálati beszélgetés a múltté: itt van a Nextent érzelemfelismerő szoftvere

Elkészült és május közepétől az ügyfelek számára is elérhető a Nextent Informatika Zrt. Emonline nevű, nyelv-független érzelemfelismerő szoftvere. A fejlesztésnek köszönhetően az ügyfélszolgálati vezető bármikor be tud avatkozni egy telefonbeszélgetésbe még mielőtt az nem kívánatos irányt venne.

2013. május 15. 09:25

A Telekom szolgáltatásai zavartalanul működnek a rendszerindítás alatt is

Az új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer indítása alatt is zavartalanul működnek a Magyar Telekom által nyújtott szolgáltatások – legyen szó vezetékes és mobiltelefon, internet, TV, informatikai, energia vagy bármely más szolgáltatásról. A rendszerindítás nem érinti a létesítési és hibaelhárítási munkákat sem.

2013. április 16. 13:36

Modernizálja ügyfélszolgálati és számlázási rendszerét a Magyar Telekom

A Magyar Telekom teljes mértékben számítógépesített, a vállalatcsoport minden szolgáltatási területét és tevékenységi körét felölelő integrált ügyfélszolgálati és számlázási rendszert vezet be.

2013. április 5. 09:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A megjósolt trendek felé haladnak a kiberbűnözés idei irányai

Az ESET szakemberei áttekintették, hogy a 2016 végén publikált biztonsági jelentésben megjósolt trendekből melyek váltak valóra 2017 első felében. A kutatók úgy gondolták, hogy a 2017-es esztendő a zsarolóvírusok, valamint ehhez kapcsolódóan a Ransomware of Things (RoT) éve lesz. Eddig úgy tűnik, sajnos nem tévedtek a szakemberek.

2017. július 20. 16:59

Az év CIO-ja pályázat

A Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) 2017-ben is kiírja az Év CIO-ja pályázatát. A pályázat célja, hogy felhívja a figyelmet az informatikai vezetők tevékenységének fontosságára, valamint a díjjal elismerje az évek során kiemelkedő teljesítményt nyújtó CIO (Chief Information Officer) munkáját.

2017. július 6. 13:48
cloudappsportal.com