ügyfélszolgálat kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: ügyfélszolgálat

Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata

A digitális forradalom az ügyfélszolgálatok munkáját is átalakítja, hiszen egyre terjednek a chatbotok, az automatizált hívások, és a mesterséges intelligenciával működő rendszerek. 

2018. március 2. 17:29

A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol

A holland légitársaság a mesterséges intelligencia terén élenjáró DigitalGenius-szal közösen hozott létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut a bonyolultabb ügyek kivizsgálására, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra. A KLM az első légitársaság, amely az emberi munkaerőt ötvözi a mesterséges intelligenciával a Twitteren, Messengeren és WhatsAppon.

2018. január 15. 10:22

Megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon

Új fejezetet nyit a Samsung az ügyfélkiszolgálás történetében a világ első drive-through szervizpontjának létrehozásával, ahol a felhasználók gyorsan és kényelmesen vehetik igénybe a Samsung szervizszolgáltatásait. A budaörsi S-Drive magyar ötlet, partnere a TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

2017. augusztus 18. 15:54

Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától

A Ricoh Europe az iparágban elvégzett új tanulmánya kiemelte az egyes generációk közötti különbségeket az ügyfélszolgálati elvárásokban. Az idősebb korcsoportok kevésbé megbocsátónak bizonyultak a márkákkal szemben, míg a fiatalabb ügyfelek sokkal több információt várnak mind már a megfontolás illetve az értékesítés utáni szinten is, hogy tartós kapcsolatot építhessenek ki a márkákkal.

2017. augusztus 6. 10:30

Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában

A Social Command Center (SCC) következő generációs ügyfélszolgálati megoldáshoz bevezetett kognitív technológiák sokoldalúbb, intelligensebb és felhasználóközpontúbb modellt valósítanak meg, és több támogató csatorna kombinálásával gondoskodnak az egységes felhasználói élményről.

2017. július 15. 12:06

1414 – új szám, új hang a Telekom telefonos ügyfélszolgálatán

A Telekom a lakossági telefonos ügyfélszolgálat automata hangbemondó rendszerének technológiai átalakítását végzi, és ezzel párhuzamosan az ügyfélszolgálati hívószámokat is egyetlen hívószám, a 1414 alatt egységesíti, ahol új hang és egyszerűbb menüstruktúra fogadja az évi több, mint 13 millió otthoni és mobilhívást egyaránt.

2017. április 7. 10:29

Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik

A virtuális valóság, a chatbotok és a mesterséges intelligencia globális terjedésére számítanak a értékesítési- és marketingvezetőkaz ügyfélszolgálatban - derül ki az amerikai Oracle szoftvercég legfrissebb kutatásából.

2016. december 25. 09:14

Változik a MÁVDIREKT hívószáma

Július elsejétől megszűnik a MÁVDIREKT 06 40 49 49 49-es kék száma, helyette a +36 (1) 3 49 49 49-es telefonszámot kell tárcsázni. Általában péntekenként ugranak meg a telefonos érdeklődések, de az elmúlt két hétben a labdarúgó Európa-bajnokság magyar mérkőzései szünetében volt a legintenzívebb a hívásszám.

2016. június 30. 08:15

24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.

Új szolgáltatást vezet be DMRV Zrt., hogy fogyasztói számára gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést biztosítson. A webes böngészőben és okostelefonon is használható ügyfélszolgálati alkalmazás a felhasználók számára korábban nem biztosított funkciókat is könnyen elérhetővé tesz. 

2016. június 23. 08:06

Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek

A call centerektől kezdve a webchat, illetve közösségi médiás kapcsolattartásig az okos technológiának egyre több feladatuk lesz a jövőben az ügyfélkapcsolatok menedzselésében – derül ki a Xerox, ennek a területnek a legfrissebb trendjeit összefoglaló The State of Customer Service felméréséből.

2016. április 27. 15:55

Gartner: a Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között

Az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment (BPO) szolgáltatása alapján a Xeroxot idén ismét a vezető szolgáltatók közé sorolta a Gartner kutatócég a legfrissebb Magic Quadrant felmérésében. 

2016. március 8. 11:42

A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett

Több mint 600 biztonsági követelmény teljesítése és 1000 órát is meghaladó előkészítő munka: szigorú nemzetközi auditfolyamaton esett át a Virtual Call Center cégcsoport ahhoz, hogy a régióban egyedülálló szolgáltatását, a VCC Pay-t elindíthassa. A telefonon keresztüli, valós időben, ügyintéző által vezetett bankkártyás fizetés átszabhatja a termék- és szolgáltatásértékesítés, illetve a kintlévőségkezelés piacát.

2016. február 17. 13:13

A Samsungé a legjobb telefonos és online ügyfélszolgálat

A Samsung ügyfélszolgálatát két díjjal is jutalmazták a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű üzleti versenyen. A hetedik alkalommal megrendezett megmérettetés célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint azon cégek elismerése, amelyek vevőközpontú szemléletmódjukkal az elmúlt évben kiemelkedőt nyújtottak.

2016. január 28. 11:27

Újra elérhetők az NMHH oldalai és ügyfélszolgálata

Helyreállt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatkapcsolata egy alternatív útvonalon biztosított összeköttetés útján, így újra elérhetők a hatóság honlapjai, valamint ügyfélszolgálata.

2015. augusztus 25. 16:41

Magyar fejlesztés: ügyfélkiszolgálás emberi közreműködés nélkül

A magyar, kutatás-fejlesztéssel foglalkozó Innofor-Invest Kft. féléves munkát követően egy automatizált marketing robot rendszert fejlesztett ki, amely képes az élőszavas, személyes találkozáson alapuló tájékoztatás kiváltására minden olyan környezetben, ahol eddig elengedhetetlen volt az emberi jelenlét.

2015. március 16. 12:13

A Telekomé az ország legjobb online ügyfélszolgálata

A Magyar Telekom nyerte el 2014-ben a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat az elektronikus csatorna kategóriában. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult az online ügyfélkiszolgálás terén a a www.telekom.hu vállalati honlapon keresztül biztosított ügyfélszolgálata révén.

2014. november 9. 16:34

Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon

A közösségi média jó lehetőséget biztosít a fogyasztóknak, hogy felvegyék a kapcsolatot a vállalatokkal, kérdezzenek és segítséget kérjenek. A Telenor már évekkel ezelőtt felismerte ezt a fogyasztói igényt, és külön ügyfélszolgálati csapatot alakított ki erre a célra, most pedig olyan alkalmazást készített, amely mérhetővé és kiszámíthatóvá teszi az online ügyintézést.

2014. május 16. 15:23

Videós ügyfélszolgálat a Magyar Telekomnál

A Magyar Telekom Videó Call Center szolgáltatást indított, amelynek segítségével videóhívással lehet kapcsolatba lépni az ügyintézővel, és lehetőség van készülékvásárlásra is.

2014. január 18. 12:55

A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló

Díjazták a Samsungot a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben, ahol megszerezte a legjobb ügyfélkiszolgáló címet. Ezenkívül még egy díj ütötte a vállalat markát: telefonos kategóriában 3. helyezett lett.

2013. november 11. 13:02

A Telekomé az ország legjobb telefonos ügyfélszolgálata

A Magyar Telekom elnyerte a 2013. évi Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat a telefonos ügyfélkiszolgálás (call center) nagyvállalati kategóriában.

2013. november 9. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Véget ért a teljesen megújult CEBIT 2018

Mesterséges intelligencia, robotika, humaniod robotok, IoT, jövőbeli mobilitás és a blockchain - csak néhány kiemelt példa a megújult CEBIT tematikájából.

2018. június 25. 10:09

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17
cloudappsportal.com