webáruház kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: webáruház

Így többszörözd meg forgalmad a Black Friday-en

A globális online kereskedelem egyik meghatározó vállalata öt pontban foglalta össze az iparág magyarországi szereplőinek, hogy mivel érdemes készülni az év legfontosabb kereskedelmi időszakára.

2017. szeptember 30. 10:23

A futárhiány nehezítheti az online rendelések kiszállítását

Az online vásárlás hazánkban is évről évre egyre népszerűbb. 2017-ben egy átlagos online vásárló már 11 alkalommal intézte vásárlását webáruházon keresztül. A szektor 18%-os növekedése messze meghaladja a hagyományos kiskereskedelem bővülési ütemét, ami természetesen a csomagszámok emelkedésében is megmutatkozik. A gyors fejlődésnek köszönhetően a logisztikai folyamatok lekövetése is egyre nagyobb kihívást jelent, miközben az ünnepi szezon még csak most fog elindulni. Tovább súlyosbítja a helyzetet a futárcégeket is elérő, fokozott munkaerőhiány – derül ki a GKI Digital iparági jelentéséből.

2017. szeptember 28. 12:55

A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi

A dél afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu felkérésére a GKI Digital 1500 ember megkérdezésével elkészítette az E-Commerce riport második reprezentatív kutatását. 

2017. szeptember 28. 09:39

Ma már bátran rendelünk hűtőt a netről

Működésének első tizenöt éve alatt 1 millió darab okostelefont és csaknem 300 ezer tévékészüléket értékesített az Extreme Digital. Ez idő alatt a korábbi slágerterméknek számító DVD-lejátszókat az okostévék váltották fel, a nem elektronikai termékek eladásainak aránya pedig 1-ről 20 százalékra nőtt. Az ország egyik legnagyobb online kereskedője bemutatja, hogyan alakult át másfél évtized alatt a hazai piac.

2017. szeptember 8. 11:45

A jövő kulcsa a személyre szabott ajánlatokban rejlik

Világszerte – így hazánkban is – évről évre többet és többször vásárolunk online. Ráadásul a vásárlási gyakoriság növelése ma már nálunk is sokkal fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása. Ehhez viszont egyre inkább szükség van a perszonalizált marketing eszközök használatára – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből, melynek fókuszában a webáruház-marketing állt.

2017. szeptember 2. 09:58

A pelenka volt a slágertermék 2017 első félévében

A GKI Digital felmérése szerint a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu csaknem 40 százalékkal több megrendelést regisztrált 2017 első felében az egy évvel korábbi időszakhoz képest. Kiderült, hogy a vásárlók legnagyobb számban pelenkákat, mobiltelefonokat, valamint mobiltelefon tartozékokat rendeltek. Forgalmi érték szerint a háztartási gépek, televíziók, valamint a mobiltelefonok adták az eMAG bevételének legnagyobb részét.

2017. július 15. 11:19

Öt tipp a PayPal-től startupoknak

A szezonális vásárlási időszakok hosszának állandó növekedésével a fogyasztói igények és várakozások megváltoztak. 

2017. május 18. 08:43

Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem

Az európai e-kereskedelem továbbra is évi 12% körüli ütemben gyarapodik, míg a magyar szereplők ennél valamivel magasabb, 15-20% közötti átlagos növekedéssel számolhatnak – derül ki az  Ecommerce Europe legfrissebb előrejelzéséből. A szakértők szerint a következő évek több iparágban robbanást ígérnek, ma az e-kereskedelem az ígéret földje.

2017. május 8. 11:24

1 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem

A forintban kifejezve mintegy 310 milliárdos online piac, 2016-ban arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél, a jelenlegi növekedési ütem korlátai azonban már látszanak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.

2017. február 23. 10:57

A késő karácsonyi csomagok tanulságai számokban

Bár a webáruházak a 2016-os karácsonyi szezonra is minden tudásukat bevetve készültek, és a futárszolgálatok is csúcson jártak a kapacitásukat illetően, mégis minden hatodik 18 év feletti internetező átélhetett több vagy kevesebb aggodalmat a karácsonyi időszakban késéssel érkező internetes rendelései miatt. 

2017. január 17. 13:34

Az e-kereskedelem sztori - tények és adatok 2016

Az eNET frissen készült infografikája a 2016. évi e-kereskedelmi kutatások adatait mutatja be.

2016. december 28. 15:13

Ha kérik a PIN-kódját, kezdjen el gyanakodni

Egyre nehezebb ellenállni a webáruházak csábításának, ám ezek néha veszélyeket is rejtenek. Hogy a karácsonyi ajándékozás valóban öröm legyen, érdemes egy kis időt szánni a biztonságos kártyahasználatra, a kockázatmentes webáruházak kiválasztására. A KÜRT Zrt. szakemberei most csokorba gyűjtötték, hogy még laikusként is miként van mód a védekezésre.

2016. december 17. 11:05

Black Friday: közel 2,1 millió vásárló hazánkban

A Black Friday bevette Magyarországot. Az eNET 2016 decemberi kutatása szerint idén közel 2,1 millió felnőtt internetező vásárolt ezen a napon. 

2016. december 14. 11:19

Itt az első ügyeletes patika a neten

Búcsút inthet a lázálmoknak, a hosszú soroknak, a szűkös kínálatnak és annak, hogy mások füle hallatára kelljen konzultálnia gyógyszerészével. Ehelyett elég - akár egy okostelefon segítségével, karosszékben ülve - ellátogatni a patika.net weboldalra.

2016. november 29. 11:52

Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők

Az online kereskedelem térnyerését mi sem mutatja jobban, hogy az internetezők karácsonyi ajándékaikat már elsősorban webáruházakból rendelik. A tavalyi évhez képest idén 12 százalékkal több ajándék kerülhet a webáruházak „polcairól” a karácsonyfa alá.

2016. november 19. 09:00

Még mindig a Google hozza a legtöbb vásárlót a webáruházaknak

Vannak olyan online marketing szakemberek, akik évek óta a SEO (azaz a keresőoptimalizálás) halálát vizionálják, és ezt azzal magyarázzák, hogy az átlag felhasználó keresési szokásai olyan mértékben változtak meg, hogy a SEO felett – egyszerűen - eljárt az idő. A legújabb kutatások azonban mást mutatnak: készülj a karácsonyra a Google-val!

2016. november 15. 10:27

2016-ban is az Ország Boltja lett az Extreme Digital

Szórakoztatóelektronika kategóriában nyert népszerűségi díjat az Extreme Digital a magyarországi internetes áruházak számára meghirdetett Ország Boltja versenyen.

2016. október 17. 08:47

A Virgo fejlesztette az Extreme Digital új webáruházát

Az Extreme Digital fennállásának legnagyobb informatikai projektjét valósította meg a webáruházát kiszolgáló háttérrendszerek teljes megújításával.

2016. szeptember 4. 09:56

Új lehetőségek az e-kereskedelem számára

A PayPal és a GfK legfrissebb kutatása szerint a magyar e-vásárlók 75%-a vásárol külföldi webáruházakban és leggyakrabban Kínából (48%), az Egyesült Királyságból (27%), Németországból (18%), vagy az Egyesült Államokból (17%) rendelünk termékeket.

2016. augusztus 23. 12:27

PayPal: az online értékesítés növelésének 7 módszere

Az online áruházak sikeres üzemeltetésében és az elégedett vásárlókör megteremtésében a minőségi termékeken és szolgáltatásokon túl ma már óriási a szerepe a kereshetőségnek és az oldalon elérhető fizetési megoldásoknak. 

2016. július 1. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Folytatódhat a nevezés - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

Bár idén rövidített nevezési időszakkal zajlik a pályázat, a szervezők nem szeretnék, ha bárki lemaradna… ezért mostantól meghosszabbított határidővel, október 31-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 16 éve életre hívott digitális megmérettetés díjátadójára novemberben kerül sor!

2017. október 16. 14:34

Teszteltük a WIWE szívdiagnosztikai eszközt


2016 novemberében jelent meg a Prim Online tudósítása arról a zsebben hordozható kis készülékről, amely a 12 elvezetéses EKG I csatornájával egyenértékű mérése alapján megrajzolja szívünk EKG-görbéjét, felismeri a pitvarfibrillációt és a kamrai heterogenitás - akár hirtelen szívhalált okozó - kóros mértékét, ezen kívül képes mérni a vér oxigénszintjét, számolja a pulzust, illetve rendelkezik olyan egyéb funkciókkal is, mint a lépés- és kalóriaszámláló. Közel egy évvel a sajtóbemutató után módunkban állt kipróbálni (nagyképűbben mondva: tesztelni) is a WIWE-ot.

2017. október 3. 13:30
cloudappsportal.com