webáruház kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: webáruház

Az idei év slágertermékei ismét tarolnak az eMAG-nál

Míg tavalyi nyári hónapokban az eMAG.hu több mint 70 százalékos forgalomnövekedését a hazai sportesemények okozták, idén már a futball világbajnokság miatt fogynak nagy számban a televíziók. 

Kulcsszavak: webáruház eMag
2018. június 27. 10:58

Hatósági együttműködéssel szűrtek ki interneten kapható, csodát ígérő termékeket

A kormány célja, hogy a családok biztonságosan tudjanak vásárolni az interneten is, ezért a fogyasztóvédelem középpontjában a netes kereskedelem ellenőrzése áll.  Az elmúlt időszakban több mint 1200 e-kereskedelmi vállalkozást vizsgáltak, köztük az úgynevezett csodát ígérő termékeket forgalmazókat is. A megtévesztő weboldalak, a hamis ígéretekkel kínált termékek kiszűrése érdekében az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) több hatóság összefogását kezdeményezte. A hatóságok együttműködésének eredményeként számos terméket vont ki a forgalomból a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

2018. június 22. 09:52

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Hatalmas siker az eMAG Marketplace

A tavalyi évben már több mint hárommillió magyar vásárolt a hazai webshopokban a GKI adatai alapján. Ez azt is jelenti, hogy egyre nehezebb dolga van azoknak az értékesítőknek, akik az online csatornákat nem használják. Éppen ezért indította el 2014-ben az eMAG a Marketplace nevű platformját, melynek elsődleges célja összekapcsolni a keresletet a kínálattal az eMAG-tól megszokott, kiváló minőségben és a már ismert formában.

2018. május 15. 13:58

Már bankkártyával is fizethetünk a Vatera online piacterén

A hazai online piacterek közül elsőként a Vatera vezette be a PayPal fizetési módot oldalán, amely lehetővé teszi a felhasználók közötti közvetlen online fizetést. A világszerte több mint 200 országban 227 millió aktív felhasználói fiókkal rendelkező online pénzügyi szolgáltatóval kötött együttműködés kezdeti időszakában különleges akciókkal élhetnek a felhasználók. A partnerség számos előnnyel jár vásárlóknak és eladóknak egyaránt.

2018. április 26. 19:13

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

Tizenkettedik alkalommal ítélik oda az Év Internetes Kereskedője Díjat, mellyel a legjobb magyar online kereskedőket tünteti ki a szakmai zsűri és a vásárlóközönség. 

2018. április 15. 12:23

A magyar vásárló véleménye: Kínából rendelni biztonságos és jó kaland!

Egyre népszerűbbek a kínai webáruházak a magyarok körében: a vásárlások mozgatórugója a minőség, a jó ár-érték arány és a rendelés izgalma. Emellett a Rendeljkínait.hu kérdőívét kitöltők többsége, közel kétharmaduk látja úgy, hogy kínai webshopokból rendelni biztonságos, nem jár anyagi kockázattal.

2018. március 31. 10:51

Az eMAG nem titkolt célja, hogy mindenben az első legyen

A GKI Digital felmérése szerint az e-kereskedelemben kiemelt időszaknak számító utolsó három hónap a teljes éves költések 36 százalékát adta a tavalyi évben. Az ország egyik legnagyobb online kereskedője, a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu esetében ez koncentráltan jelenik meg, hiszen ez a periódus az egész éves rendelésállomány 27 százalékát tette ki. 

2018. március 16. 09:45

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.

2018. március 7. 10:51

1,2 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem

A hagyományos kiskereskedelemhez képest továbbra is háromszoros sebességgel bővül a hazai online értékesítés, a szektor 2017-ben átlépte a 360 milliárd forintos forgalmat. A bővülés mértéke jelzi, az ágazat továbbra is dinamikusan fejlődik. - tudhatjuk meg a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatásából.

2018. február 21. 18:48

Ne légy online csalás áldozata!

A nemzetközi e-kereskedelem fejlődése alapjaiban változtatta meg vásárlási szokásainkat. De van ennek egy sötét oldala is, nevezetesen: online csalások és átverések. Fontossá vált napjainkban felismerni a hamis weboldalakat, webshopokat és online reklámokat, hogy ne csaljanak ki tőlünk felesleges pénzeket. A Shopalike nemzetközi csapata ennek érdekében szeretne egy átfogó tájékoztatást adni arról, hogyan is ismerjük fel a hamis webshopokat és mit tegyünk a legrosszabb esetben, ha csalás áldozataivá válunk.

2018. február 20. 10:33

E-kereskedelem: így viselkedünk egy webáruházban

A Mall.hu éves e-kereskedelmi statisztikáiból többek között az is kiderül, hogy a magyar férfiaknak vagy a nőknek van jobban megtömve a virtuális kosaruk, hogy melyik nem képviselői látogatják leginkább a webáruházat, illetve az is, hogy a vásárlók mely fizetési és átvételi mód, illetve termékcsoport mellett döntenek a legnagyobb számban.

2018. február 14. 17:24

Bálint-napi ajándékötletek az eMAGtól

Pár hét van már csak Valentin-napig, az év talán legmegosztóbb ünnepéig. Még van időd megrendelni azt, amire szükséged lehet az ünnepléshez.

2018. február 9. 13:41

E-kereskedelem: a női vásárlók, az okostelefon-használat és a mosogatógép-tabletta az élen

Azt viszont ki gondolta volna, hogy hazánkban második helyezett a varrógép, a harmadik pedig a Catan telepesei társasjáték, s hogy a 65 év feletti korosztály Csehországban vásárol a legnagyobb arányban az interneten? Mindez és még sok, az internetes vásárlással kapcsolatos érdekesség derül ki a Mall Group tavaly év végi Black Friday akciójának regionális vásárlási statisztikáiból.

2018. január 26. 10:02

Az eMAG összegyűjtötte a tíz legkeresettebb és a tíz legfurcsább keresőkifejezést a tavalyi évből

A 2017-es év sem telt eseménytelenül. Az eMAG  tavaly a leglátogatottabb magyar webáruházzá nőtt a Similarweb adatai alapján, a kínálat pedig átlépte az egymillió különböző terméket, miközben a magyarországi raktár is jelentős bővülésen és fejlesztéseken ment keresztül. 

2018. január 25. 19:09

Aznapi kiszállítással segíti a karácsonyi vásárlókat az eMAG

Elindult az utolsó roham a karácsonyi ajándékokért. A bevásárlóközpontokban hatalmas a tömeg, a webáruházak pedig megnövekedett forgalomról számolnak be. A Similarweb elmúlt hat hónapos látogatói statisztikái alapján az eMAG számít az elsőszámú hazai webáruháznak több látogatással, mint a céget követő két versenytárs adatai összesítve. 

2017. december 21. 13:09

A vártnál is nagyobb sikert aratott az eMAG adománygyűjtő kampánya

Az idén is eredményes eMAG Black Friday akciót követő szombaton az eMAG és a NOÉ Állatotthon megszervezte a fekete állatok örökbefogadó napját, a második eMAG Black Cat Day-t. 

2017. december 5. 12:15

eMAG Black Friday 2017: növekvő mobilvásárlás

Az eMAG 2017-ben is megrendezte a Black Friday-t, amely összességében 5,6 milliárd forintos forgalmat generált és több mint 235 ezer termék értékesítését jelentette mindössze egyetlen nap alatt az eMAG.hu oldalon keresztül. A termékek jelentős részét, 65%-át, már át is adta a vállalat a futárszolgálatoknak. 

2017. november 29. 16:42

Rekordszámú érdeklődés az eMAG Black Friday akciói iránt az első két órájában

Reggel 7 óra 11 perckor indult el az eMAG Black Friday akciója, ami az első két órában közel 625 ezer látogatót vonzott. 

2017. november 24. 12:30

Közel 50.000 forintot szánunk karácsonyi ajándékokra

Karácsonyi dalok a plázákban, tömeg és fahéjillat: indul az év legnagyobb bevásárlássorozata. Az ajándékkeresők több mint 85 százaléka a következő hetekben tervez megvenni szinte mindent, amit majd a fa alá tesz december 24-én – többek között ez derült ki a Vatera saját felhasználói körében végzett friss felméréséből. 

2017. november 23. 19:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Véget ért a teljesen megújult CEBIT 2018

Mesterséges intelligencia, robotika, humaniod robotok, IoT, jövőbeli mobilitás és a blockchain - csak néhány kiemelt példa a megújult CEBIT tematikájából.

2018. június 25. 10:09

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com