webáruház kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: webáruház

A pelenka volt a slágertermék 2017 első félévében

A GKI Digital felmérése szerint a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu csaknem 40 százalékkal több megrendelést regisztrált 2017 első felében az egy évvel korábbi időszakhoz képest. Kiderült, hogy a vásárlók legnagyobb számban pelenkákat, mobiltelefonokat, valamint mobiltelefon tartozékokat rendeltek. Forgalmi érték szerint a háztartási gépek, televíziók, valamint a mobiltelefonok adták az eMAG bevételének legnagyobb részét.

2017. július 15. 11:19

Öt tipp a PayPal-től startupoknak

A szezonális vásárlási időszakok hosszának állandó növekedésével a fogyasztói igények és várakozások megváltoztak. 

2017. május 18. 08:43

Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem

Az európai e-kereskedelem továbbra is évi 12% körüli ütemben gyarapodik, míg a magyar szereplők ennél valamivel magasabb, 15-20% közötti átlagos növekedéssel számolhatnak – derül ki az  Ecommerce Europe legfrissebb előrejelzéséből. A szakértők szerint a következő évek több iparágban robbanást ígérnek, ma az e-kereskedelem az ígéret földje.

2017. május 8. 11:24

1 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem

A forintban kifejezve mintegy 310 milliárdos online piac, 2016-ban arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél, a jelenlegi növekedési ütem korlátai azonban már látszanak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.

2017. február 23. 10:57

A késő karácsonyi csomagok tanulságai számokban

Bár a webáruházak a 2016-os karácsonyi szezonra is minden tudásukat bevetve készültek, és a futárszolgálatok is csúcson jártak a kapacitásukat illetően, mégis minden hatodik 18 év feletti internetező átélhetett több vagy kevesebb aggodalmat a karácsonyi időszakban késéssel érkező internetes rendelései miatt. 

2017. január 17. 13:34

Az e-kereskedelem sztori - tények és adatok 2016

Az eNET frissen készült infografikája a 2016. évi e-kereskedelmi kutatások adatait mutatja be.

2016. december 28. 15:13

Ha kérik a PIN-kódját, kezdjen el gyanakodni

Egyre nehezebb ellenállni a webáruházak csábításának, ám ezek néha veszélyeket is rejtenek. Hogy a karácsonyi ajándékozás valóban öröm legyen, érdemes egy kis időt szánni a biztonságos kártyahasználatra, a kockázatmentes webáruházak kiválasztására. A KÜRT Zrt. szakemberei most csokorba gyűjtötték, hogy még laikusként is miként van mód a védekezésre.

2016. december 17. 11:05

Black Friday: közel 2,1 millió vásárló hazánkban

A Black Friday bevette Magyarországot. Az eNET 2016 decemberi kutatása szerint idén közel 2,1 millió felnőtt internetező vásárolt ezen a napon. 

2016. december 14. 11:19

Itt az első ügyeletes patika a neten

Búcsút inthet a lázálmoknak, a hosszú soroknak, a szűkös kínálatnak és annak, hogy mások füle hallatára kelljen konzultálnia gyógyszerészével. Ehelyett elég - akár egy okostelefon segítségével, karosszékben ülve - ellátogatni a patika.net weboldalra.

2016. november 29. 11:52

Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők

Az online kereskedelem térnyerését mi sem mutatja jobban, hogy az internetezők karácsonyi ajándékaikat már elsősorban webáruházakból rendelik. A tavalyi évhez képest idén 12 százalékkal több ajándék kerülhet a webáruházak „polcairól” a karácsonyfa alá.

2016. november 19. 09:00

Még mindig a Google hozza a legtöbb vásárlót a webáruházaknak

Vannak olyan online marketing szakemberek, akik évek óta a SEO (azaz a keresőoptimalizálás) halálát vizionálják, és ezt azzal magyarázzák, hogy az átlag felhasználó keresési szokásai olyan mértékben változtak meg, hogy a SEO felett – egyszerűen - eljárt az idő. A legújabb kutatások azonban mást mutatnak: készülj a karácsonyra a Google-val!

2016. november 15. 10:27

2016-ban is az Ország Boltja lett az Extreme Digital

Szórakoztatóelektronika kategóriában nyert népszerűségi díjat az Extreme Digital a magyarországi internetes áruházak számára meghirdetett Ország Boltja versenyen.

2016. október 17. 08:47

A Virgo fejlesztette az Extreme Digital új webáruházát

Az Extreme Digital fennállásának legnagyobb informatikai projektjét valósította meg a webáruházát kiszolgáló háttérrendszerek teljes megújításával.

2016. szeptember 4. 09:56

Új lehetőségek az e-kereskedelem számára

A PayPal és a GfK legfrissebb kutatása szerint a magyar e-vásárlók 75%-a vásárol külföldi webáruházakban és leggyakrabban Kínából (48%), az Egyesült Királyságból (27%), Németországból (18%), vagy az Egyesült Államokból (17%) rendelünk termékeket.

2016. augusztus 23. 12:27

PayPal: az online értékesítés növelésének 7 módszere

Az online áruházak sikeres üzemeltetésében és az elégedett vásárlókör megteremtésében a minőségi termékeken és szolgáltatásokon túl ma már óriási a szerepe a kereshetőségnek és az oldalon elérhető fizetési megoldásoknak. 

2016. július 1. 10:21

Átadták az Év Internetes Kereskedője 2016 díjakat

Vége a találgatásnak, megvannak az Év Internetes Kereskedője díj 2016 nyertesei. A SzEK.org az eNet és az IVSZ szervezésében megvalósult versenyben idén 10. alkalommal hirdették ki a legjobbakat.

2016. június 8. 15:02

Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok

A magyar online kiskereskedelmi forgalom az elmúlt években dinamikus növekedést produkált, nem volt ez másképp a tavalyi évben sem.

2016. június 7. 16:03

E-TOPLISTA 2016 – A legnagyobb webáruházak listája

A GKI Digital immáron második éve publikálja a magyar piac 10 legnagyobb e-kereskedőjének rangsorát.

2016. június 5. 08:17

Dinamikus fejlődésben az online bútorvásárlás

A magyarországi online kereskedelmi piacot erősíti az újonnan indult mabyt.hu bútor webáruház. Az e-shopot naponta körülbelül háromezren látogatják, leggyakrabban vidékről vásárolnak, de a Budapestiek is egyre jobban felfedezik maguknak. Ennek oka a széles árukínálat, a kényelmes és kedvező díjú kiszállítás, valamint az online bútorvásárlás iránti növekvő érdeklődés is.

2016. március 21. 09:55

Új kötelezettség minden webáruház számára

2016. február 15-től lesz elérhető az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platform (European Online Dispute Resolution (ODR) Platform), amely olcsó és gyors alternatívát kínál a webáruházak és az online vásárlók közötti esetleges jogviták rendezésére, továbbá a két fél közötti bizalomépítést is segíti. A platform célja az egységes európai digitális piac támogatása, illetve az online vásárlásba vetett bizalom növelése. Ennek érdekében az EU kötelezővé teszi minden online áruház számára a platform mint vitarendezési eszköz feltüntetését a honlapon.

Kulcsszavak: webáruház
2016. január 27. 11:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Elsőként került magyar cég a nemzetközi HR elitbe

Hazai szoftvercég került a világ egyik legrangosabb HR versenyének shortlistjére. Az Investors in People Awards több kategóriában keresi a legjobb szervezeteket, ahol díjesélyesként először jelölt egy magyar cég, az SAP Hungary Kft.

2017. augusztus 4. 13:40

Júniusi vírusriport az ESET-től

Az ESET minden hónapban összeállítja a világszerte terjedő számítógépes vírusok toplistáját, amelyből megtudhatjuk, hogy aktuálisan milyen kártevők veszélyeztetik leginkább a felhasználók számítógépeit. Idén júniusában 6 trójai és 3 reklámprogram (adware) foglalja el a lista legnagyobb részét, így mindössze egyetlen féreg típusú kártevőnek jutott hely. 

2017. július 25. 17:21
cloudappsportal.com