webáruház kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: webáruház

A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport

A webáruházakat működtető cégek kétharmada fejlesztene, de jó részük tanácstalan, hogy merre induljon el – derül ki a Virgo csoport iparági kutatásából. Az eredmények szerint az üzemeltetők számára legfontosabb szempont a webshop működésének gyorsasága, valamint jelentős igény van a magyar nyelvű terméktámogatásra.

2020. március 30. 11:27

Óriási online tudásanyagot adnak ingyen a vállalkozók kezébe

Az elmúlt hetek történései a gazdaság egyetlen szegmensét sem kímélték. Nincs ez másképp a webáruházakkal sem: vannak, akik a koronavírus hatására kezelni sem tudják az óriási keresletet, míg mások eladásai visszazuhantak. Az M. I. Solution Kft. most ingyenesen elérhetővé teszi a tudásközpontját, hogy hatékonyan kezelhessék a kialakult helyzetet.

2020. március 23. 09:25

Online könnyen átverhetők vagyunk

Ha minőségi probléma merül fel online vásárlás során, akkor Európában a vásárlók 89 százaléka legalább egyszer megpróbál kompenzációt, pénzvisszafizetést kérni és csupán 6 százaléka hagyja annyiban a dolgot.* Ehhez képest Magyarországon közel háromszor ennyien (17%) törődnek bele automatikusan a veszteségbe – derül ki a Vatera friss felméréséből*, amelyet a március 15-i Fogyasztóvédelmi világnap kapcsán készített. 

2020. március 12. 19:03

Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból

A GKI Digital és az Árukereső március 11-én publikálta a magyar online kiskereskedelmi piac 2019-es eredményeit: a hetedik éve készülő, szektorszintű felmérés alapján a hazai online kiskereskedelem 2019-ben elérte a bruttó 625 milliárd forintos éves forgalmat, ami mintegy 16%-kal múlta felül a 2018-as szintet. Az online értékesítés adja a teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 6,3%-át.

2020. március 12. 09:17

Komoly vetélytársai lehet az Amazonnak a kínai és indiai webáruház óriások

Az Amazon neve a magyarok számára sem ismeretlen, de nagyon sokan rendelnek termékeket Amerikából e portálon keresztül egész Európa szerte. Azonban a Kínai és az Indiai lakosok számára új lehetőségeket kínálnak helyi szinten az új, feltörekvő webáruházak, amelyek innovatív fejlesztésekkel és óriási lelkesedéssel szándékoznak meghódítani a régiót. Erre pedig nem csak anyagi és technikai lehetőségeik adottak, hanem a potenciális ügyfélkör bevonzásához szükséges megoldásaik is.

2020. február 14. 17:06

Trendjelentés a világ legnagyobb játékmustrájáról

A világ vezető játékgyártóit és -forgalmazóit felvonultató, vasárnap zárult Spielwarenmesse nemzetközi játékkiállításon kiderült: a környezettudatosság egyre inkább megjelenik a játékiparban is, megelevenednek és fizikai játékformát kapnak a digitális vagy filmvilág figurái, de tovább erősödnek a klasszikus vagy épp applikációkkal kiegészült társasjátékok is. 

Kulcsszavak: webáruház JátékNet.hu
2020. február 6. 18:26

A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t

2019-ben a magyar webáruházak nem várták meg a Black Friday hivatalos, november 29-i dátumát, és a vásárlók sem vártak a kifejezetten ehhez az eseményhez kapcsolódó akciókra, korábban elkezdték a beszerzéseket. Az e-kereskedelem csúcsszezonja a korábbi évekhez képest korábban, már november elején elkezdődött, az egész hónapra vetítve 75-80 milliárd forintos online forgalom várható – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index című kutatássorozat idei negyedik jelentéséből.

2019. november 28. 18:33

Az ünnepek előtti promóciók nem csak a vásárlók körében népszerűek

A Black Friday mára az egész világon valódi jelenséggé nőtte ki magát, a Google adatai szerint az elmúlt 5 évben az internethasználók körében több, mint duplájára nőtt az érdeklődés az esemény iránt. A világon szinte minden évben, minden országban újabb és újabb eladási rekordok dőlnek meg, a vásárlók ebben a néhány napban akár tízszer annyit költenek az online áruházakban, mint egy átlagos hétköznapon. Egyes becslések szerint az éves forgalom körülbelül 20%-át realizálják ebben a hónapban a kereskedők, miközben a 18–40 év közötti fogyasztók egyharmada körében a leárazások időszakában történő vásárlás már-már hagyománynak tekinthető.

2019. november 25. 11:17

Befektetést kapott a webáruházak keresőjét forradalmasító magyar startup

A mesterséges intelligenciára épülő, webáruházak számára készített keresőt fejlesztő budapesti Prefixbox startup bejelentette, hogy 500.000 euró – azaz közel 167 millió forint - kezdeti befektetést szerzett meg az Euroventures kockázati tőkealaptól egy nagyobb méretű tőkebevonás részeként.

2019. november 13. 12:58

Több millió termék egyetlen webáruházban

A GKI Digital becslése szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren. Az általuk realizált online forgalom pedig csak tavaly elérte a nettó 12 milliárd forintot. Magyar kereskedők körében az eMAG Marketplace platformja a legnépszerűbb.

2019. október 15. 18:42

Idén ünnepli 25. évfordulóját az e-kereskedelem

Huszonöt évvel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az online áruházak valaha képesek lesznek átvenni a hagyományos üzletek szerepét. A mesterséges intelligencia, a virtuális valóság és a legújabb technológiák azonban egyre közelebb hoznak minket az áttöréshez. 

2019. október 11. 13:07

Fekete péntek: ezek voltak tavaly a legnépszerűbb termékek világszerte

A fekete péntek (Black Friday) az év legnagyobb vásárlási eseményének számít, amely lehetővé teszi a kedvezményes áron kínált karácsonyi ajándékok beszerzését világszerte. Megannyi online és offline bolt kínálja termékeit a lehető legjobb árakon és ilyenkor nincs is más dolgunk, mint kiválasztani a szeretteink számára legmegfelelőbbeket a lehető legjobb árakon – írja a Black.Friday.hu 

2019. október 8. 10:11

Egyre trendibb Kínából rendelni a magyarok szerint

Magyarország vezető távol-keleti termékeket bemutató, tesztelő és értékesítő online platformcsaládja, a RendeljKínait.hu újra felmérte, hogy a magyarok hogyan viszonyulnak a Kínából rendelt termékekhez. A felmérésből kiderült többek között, hogy bár a válaszadók szerint egyre trendibb a kínai webshopokból rendelni, még mindig a garancia és a kézbesítés körüli félelmek számítanak a legnagyobb visszatartó erőnek a kínai kütyük vásárlása esetén. 

2019. október 8. 09:03

Már lehet nevezni a webáruházak hiánypótló szakmai versenyére

Elindult a nevezés az Év Webshopja 2019. versenyre, amelyre minden hazai webáruház díjmentesen pályázhat. A kicsi vagy fiatal webshopok sem indulnak hátránnyal, ugyanis a független zsűri szakmai, és nem népszerűségi szempontok alapján értékel. A szakmai versenyre 2019. augusztus 31-ig lehet jelentkezni.

2019. július 18. 11:53

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést: míg 2014-ben csupán 273 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma, 2018-ban már elérte a 669 milliárd forintot. Az eNET minden évben tavasszal, a május 31-ei mérlegzárásokhoz közeledve készíti el a hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó elemzését, amelyet idén is hagyományosan az Ecommerce Hungary konferenciáján publikált.

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

A GKI Digital ötödik éve publikálja a legnagyobb forgalmú webáruházak rangsorát, melynek élén 4 év után változás történt: a magyar online vásárlók 2018-ban az eMAG webáruházában költötték a legtöbbet.

2019. május 28. 12:05

Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban

Hazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka. Mivel már nehéz érdemben növelni a számukat, a jövőben várhatóan a vásárlás intenzitásának növekedése jelenti majd az e-kereskedelem érdemi bővülésének alapját. Ehhez előreláthatólag nagyban hozzá fog járulni az online bevásárlási szolgáltatások terjedése, melyeket eddig 1,2 millióan vettek igénybe idehaza. Az eNET rendszeres, éves lakossági e-kereskedelmi kutatása az online vásárlás fő trendjeit vizsgálta.

2019. május 22. 12:56

Magyar startup sikere az e-commerce piacon

A Prefixbox természetes nyelv feldolgozó (Natural Language Processing, azaz NLP) funkcióival az e-kereskedők versenyelőnyhöz juthatnak a kompetitív kiskereskedelmi piacon.

2019. május 12. 13:21

Aki lemarad, az tényleg kimarad?

A digitalizáció terjedésével exponenciálisan növekedő forgalmat várnak az e-kereskedelem szereplői. Az egyik legjelentősebb kutató cég, a Nielsen legfrissebb kutatása szerint az online kiskereskedelem volumene négyszer olyan gyorsan növekszik, mint az offline kereskedelemé, 2022-re pedig a vizsgált országok e-kereskedelem forgalma várhatóan 400 milliárd dollárt tesz majd ki.

2019. május 10. 16:11

Han Solot valljuk be, de Darth Vadert gyűjtünk

A közelgő Star Wars-nap apropóján a Vatera kutatást végzett a kultuszfilmszériáról, és a filmehez kötődő relikviagyűjtési szokásokról. A felmérésből az is kiderül, melyik a magyarok kedvenc része, illetve ki a kedvenc karaktere.

2019. május 3. 11:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól

A koronavírus járvány okozta rendkívüli gazdasági és társadalmi helyzetben három hónapig ingyen digitális védelmet nyújt a Panda Security minden meglévő és új vállalati ügyfelének, valamint tanároknak és diákoknak világszerte. A távmunkára és az online oktatásra való hirtelen átállás komoly biztonsági kockázatot jelent megfelelő technológiai háttér nélkül. Ezért a cég több mint 30 millió meglévő felhasználója és az új belépők számára biztosít díjmentesen kibervédelmi szolgáltatásokat az online támadásokkal szemben. A kezdeményezéssel a társaság célja, hogy a vállalkozások és az oktatási intézmények biztonsággal munkatársaikra és alaptevékenységükre koncentrálhassanak.

2020. március 31. 12:57

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

Az ország összes iskolájában múlt hétfőn digitális oktatás kezdődött. Ez azt jelenti, hogy a gyerekeknek és a tanároknak sok esetben kapkodva, pár óra alatt kell megismerkedniük rengeteg platformmal, letölteni mindeddig ismeretlen programokat, felkészülten állniuk a virtuális világ kihívásai elé. Ez sokszor nem könnyű, főleg hogy a szülők nem tudják ezekben a napokban teljes figyelmükkel a gyerekek internetes tevékenységén tartani a szemüket, hiszen esetleg maguk is ugyanezekkel a kihívásokkal küzdenek a home office munkavégzés kapcsán. Az ESET szakemberei összegyűjtötték, hogy mire érdemes figyelni ilyenkor, és hogy levegyék a terhek egy részét a szülőkről, most 3 hónapos ingyenes próbaverziót biztosítanak az ESET Internet Security biztonsági megoldásból minden diáknak és tanárnak.

2020. március 25. 10:43
online sportfogadás