webáruház kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: webáruház

A Mammutban nyitotta meg második üzletét az eMAG

Offline stratégiáját konzekvensen valósítja meg az eMAG. A piacvezető online kereskedő első, Erzsébet körúti lévő üzlete után egy nagyobb alapterületű bemutatótermet nyitott a budapesti Mammut bevásárlóközpontban. A budai üzletben szeptember 21. és 27. között nyitási akció várja az érdeklődőket. A várhatóan nagy számú érdeklődő miatt a vállalat előzetesen is arra kéri az érdeklődőket, hogy tartsák be a koronavírus-helyzet miatt előírt maszkviselési és távolságtartási előírásokat.

Kulcsszavak: eMag webáruház +céginfo
2020. szeptember 22. 10:57

Ötszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital

Az Easybox csomagautomatákból éjjel-nappal  átvehetők az eMAG-nál és az Extreme Digitalnál megrendelt termékek egyszerűen és érintésmentesen. Idén száz budapesti helyszínen, a jövő év végén azonban már országszerte ötszáz helyen működnek majd a piacvezető e-kereskedelmi márkák saját üzemeltetésű automatái.

2020. szeptember 19. 14:26

Második hullám a neten: újra robbantanak a hazai webáruházak?

A koronavírus-járvány első hullámában 30 százalékkal nőtt a weboldal-látogatások száma Magyarországon 2019 azonos időszakához viszonyítva. A több mint 75 ezer magyar weboldalt üzemeltető Tárhely.eu Kft. az új webes szolgáltatások, a webshopok és a weboldalak számának jelentős növekedése, valamint a webes ügyintézés megnövekedett szerepe miatt ősszel az internetes forgalom szárnyalására számít.

2020. szeptember 17. 15:22

Rekordkínálattal indult el Gódor András sonkás-sajtos webshopja

„A Sonkás” Gódor András 25 éve dédelgetett álma vált valóra azzal, hogy két hagyományos boltja mellett elindította a webáruházát is. Ha már online lábat növesztett, itt is a minőségre törekszik: rekordméretű sonkakínálatot állított össze, közel 500 termék közül válogathatunk nála. Magyar gyártók válogatott húskészítményei mellett a külföldi sonkák legnagyobb hazai választékával indult el a hazánk legnagyobb kínálatú sonkás webshopja, a sonka.hu.

2020. július 14. 13:50

Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása

Szemünk láttára változott meg a kereskedelem megszokott rendje, trendje az elmúlt hónapokban. A koronavírus-járvány hatására számottevően élénkült az online kereskedelem Európa-szerte, melynek hatása a korlátozások enyhítése után is megmarad.

2020. május 25. 09:33

Újabb nagy roham lehet az online játékpiacon

A szülők, nagyszülők igen gyorsan átálltak az online vásárlásra a gyerekjátékoknál, sporteszközöknél is, hamar megrohamozták az online boltokat. Húsvétkor jóval megnőtt a forgalom a tavalyihoz képest, Magyarország egyik legnagyobb gyermekjáték webáruháza, a JátékNet.hu hasonló rohamra számít a gyereknap előtt is. A szabadtéri játékok iránt mutatkozik a legnagyobb igény, és már megérkeztek a nyár várható slágertermékei is. Ahhoz, hogy ne maradjunk le a kedvencekről, érdemes időben elkezdeni a vásárlást. Szakértők felhívják a figyelmet arra is, hogy a mostani helyzetben még fontosabb a körültekintés: minden esetben győződjünk meg arról, hogy megbízható felületről vásárolunk-e.

2020. május 22. 17:16

Folyamatos a Vivre növekedése

A 8 éve elindult Vivre mára Kelet- és Közép-Európa vezető lakberendezési és dekorációs áruházává vált. A folyamatosan fejlődő cég ezen idő alatt összesen több mint 200 millió eurós forgalmat bonyolított le, 9 országra terjesztette ki tevékenységét, és több mint 800 ezer fős ügyfélkört alakított ki.

2020. május 7. 11:57

A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket

A Vivre, Románia és Kelet-Közép-Európa egyik vezető online lakberendezési és dekorációs áruháza arra ösztönzi az offline üzlettel rendelkező kiskereskedőket, hogy forgalmazzák termékeiket a Vivre.hu oldalán.

2020. április 6. 16:55

A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport

A webáruházakat működtető cégek kétharmada fejlesztene, de jó részük tanácstalan, hogy merre induljon el – derül ki a Virgo csoport iparági kutatásából. Az eredmények szerint az üzemeltetők számára legfontosabb szempont a webshop működésének gyorsasága, valamint jelentős igény van a magyar nyelvű terméktámogatásra.

2020. március 30. 11:27

Óriási online tudásanyagot adnak ingyen a vállalkozók kezébe

Az elmúlt hetek történései a gazdaság egyetlen szegmensét sem kímélték. Nincs ez másképp a webáruházakkal sem: vannak, akik a koronavírus hatására kezelni sem tudják az óriási keresletet, míg mások eladásai visszazuhantak. Az M. I. Solution Kft. most ingyenesen elérhetővé teszi a tudásközpontját, hogy hatékonyan kezelhessék a kialakult helyzetet.

2020. március 23. 09:25

Online könnyen átverhetők vagyunk

Ha minőségi probléma merül fel online vásárlás során, akkor Európában a vásárlók 89 százaléka legalább egyszer megpróbál kompenzációt, pénzvisszafizetést kérni és csupán 6 százaléka hagyja annyiban a dolgot.* Ehhez képest Magyarországon közel háromszor ennyien (17%) törődnek bele automatikusan a veszteségbe – derül ki a Vatera friss felméréséből*, amelyet a március 15-i Fogyasztóvédelmi világnap kapcsán készített. 

2020. március 12. 19:03

Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból

A GKI Digital és az Árukereső március 11-én publikálta a magyar online kiskereskedelmi piac 2019-es eredményeit: a hetedik éve készülő, szektorszintű felmérés alapján a hazai online kiskereskedelem 2019-ben elérte a bruttó 625 milliárd forintos éves forgalmat, ami mintegy 16%-kal múlta felül a 2018-as szintet. Az online értékesítés adja a teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 6,3%-át.

2020. március 12. 09:17

Komoly vetélytársai lehet az Amazonnak a kínai és indiai webáruház óriások

Az Amazon neve a magyarok számára sem ismeretlen, de nagyon sokan rendelnek termékeket Amerikából e portálon keresztül egész Európa szerte. Azonban a Kínai és az Indiai lakosok számára új lehetőségeket kínálnak helyi szinten az új, feltörekvő webáruházak, amelyek innovatív fejlesztésekkel és óriási lelkesedéssel szándékoznak meghódítani a régiót. Erre pedig nem csak anyagi és technikai lehetőségeik adottak, hanem a potenciális ügyfélkör bevonzásához szükséges megoldásaik is.

2020. február 14. 17:06

Trendjelentés a világ legnagyobb játékmustrájáról

A világ vezető játékgyártóit és -forgalmazóit felvonultató, vasárnap zárult Spielwarenmesse nemzetközi játékkiállításon kiderült: a környezettudatosság egyre inkább megjelenik a játékiparban is, megelevenednek és fizikai játékformát kapnak a digitális vagy filmvilág figurái, de tovább erősödnek a klasszikus vagy épp applikációkkal kiegészült társasjátékok is. 

Kulcsszavak: webáruház JátékNet.hu
2020. február 6. 18:26

A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t

2019-ben a magyar webáruházak nem várták meg a Black Friday hivatalos, november 29-i dátumát, és a vásárlók sem vártak a kifejezetten ehhez az eseményhez kapcsolódó akciókra, korábban elkezdték a beszerzéseket. Az e-kereskedelem csúcsszezonja a korábbi évekhez képest korábban, már november elején elkezdődött, az egész hónapra vetítve 75-80 milliárd forintos online forgalom várható – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index című kutatássorozat idei negyedik jelentéséből.

2019. november 28. 18:33

Az ünnepek előtti promóciók nem csak a vásárlók körében népszerűek

A Black Friday mára az egész világon valódi jelenséggé nőtte ki magát, a Google adatai szerint az elmúlt 5 évben az internethasználók körében több, mint duplájára nőtt az érdeklődés az esemény iránt. A világon szinte minden évben, minden országban újabb és újabb eladási rekordok dőlnek meg, a vásárlók ebben a néhány napban akár tízszer annyit költenek az online áruházakban, mint egy átlagos hétköznapon. Egyes becslések szerint az éves forgalom körülbelül 20%-át realizálják ebben a hónapban a kereskedők, miközben a 18–40 év közötti fogyasztók egyharmada körében a leárazások időszakában történő vásárlás már-már hagyománynak tekinthető.

2019. november 25. 11:17

Befektetést kapott a webáruházak keresőjét forradalmasító magyar startup

A mesterséges intelligenciára épülő, webáruházak számára készített keresőt fejlesztő budapesti Prefixbox startup bejelentette, hogy 500.000 euró – azaz közel 167 millió forint - kezdeti befektetést szerzett meg az Euroventures kockázati tőkealaptól egy nagyobb méretű tőkebevonás részeként.

2019. november 13. 12:58

Több millió termék egyetlen webáruházban

A GKI Digital becslése szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren. Az általuk realizált online forgalom pedig csak tavaly elérte a nettó 12 milliárd forintot. Magyar kereskedők körében az eMAG Marketplace platformja a legnépszerűbb.

2019. október 15. 18:42

Idén ünnepli 25. évfordulóját az e-kereskedelem

Huszonöt évvel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az online áruházak valaha képesek lesznek átvenni a hagyományos üzletek szerepét. A mesterséges intelligencia, a virtuális valóság és a legújabb technológiák azonban egyre közelebb hoznak minket az áttöréshez. 

2019. október 11. 13:07

Fekete péntek: ezek voltak tavaly a legnépszerűbb termékek világszerte

A fekete péntek (Black Friday) az év legnagyobb vásárlási eseményének számít, amely lehetővé teszi a kedvezményes áron kínált karácsonyi ajándékok beszerzését világszerte. Megannyi online és offline bolt kínálja termékeit a lehető legjobb árakon és ilyenkor nincs is más dolgunk, mint kiválasztani a szeretteink számára legmegfelelőbbeket a lehető legjobb árakon – írja a Black.Friday.hu 

2019. október 8. 10:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

A Bosch új PCR tesztet fejlesztett ki a SARS-CoV-2 kórokozó kimutatására szolgáló Vivalytic elemző eszközéhez. A teszt 39 perc alatt megbízható eredményt ad, és jelenleg világszerte a leggyorsabb polimeráz láncreakciós (PCR) teszt. A Bosch új tesztjét kifejezetten mobil tesztközpontokban, például autópálya-töltőállomásokon vagy repülőtereken történő használatra fejlesztette ki. 

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

Október 13-án immár nyolcadik alkalommal rendezik meg az Országos Cégvezetői Csúcskonferenciát, az esemény viszont ezúttal a koronavírus-járvány terjedésére való tekintettel online formában zajlik majd. A konferencia résztvevői megtudhatják, hogyan építhetnek stabil céget a jelenlegi instabil piaci környezetben. Piroska Gyula szervező tájékoztatása szerint a rendezvényen több olyan szakértő és sikeres vállalkozó is előadást tart majd különböző területekről, akik korábban már átéltek nehézségeket, és hiteles információkat tudnak átadni az érdeklődőknek.

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás