További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
- Microsoft CRM 3.0: ügyfélkapcsolat-kezelés magyarul
- Számadó: integrált vállalatirányítási csomag minicégeknek
- Microsoft Navision integrált vállalatirányítási rendszer a Synergon csoportnál
- Az SAP tovább erősíti KKV-piaci jelenlétét
- Microsoft Dynamics CRM 3.0 a Miele Center-nél
- Korszerű vállalatirányítási rendszer a Fővárosi Gázműveknél
- Az SAP CRM megoldásának legújabb változata értékes előnyöket ígér
- Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás
- CEBC: CRM konferencia - másodszor
- A magyarországi Junkers az update CRM megoldását választotta
- Fokozódó kisvállalati érdeklődés az ügyviteli szoftverek piacán
- A SAS piacvezető a prediktív analitikai szoftverek piacán
- Microsoft CRM a személyzeti tanácsadásban
- Gyógyszeriparra szabott Update software CRM a ratiopharm-nál
- Integrált Microsoft CRM - Navision megoldás a magyar piacon
- A 3M Hungária az update software CRM-rendszerét választotta
- Scala-termékek az idei Szoftverbörzén
- A Scala három új iScala CRM-rendszert értékesített
- A Scala ERP-termékpalettája bővül a Microsoft Business Solutions CRM megoldásával
- Új Oracle-termékek az AppsWolrd Europe konferencián
- Az eddigi legnagyobb CRM bevezetés a hazai IT szektorban
- Népszerű a mySAP CRM a vezető fogyasztási-cikk gyártóknál
- Ügyfélmustra
- SAP: kiskereskedőknek szánt webes munkaerő-szervezési megoldás
- IV. nemzetközi SAP közmű-szolgáltatói konferencia
- Sun Media Day: bemutatkozó Arvato és Divine
- Egyre fontosabb sikertényező a HR
- Call center, tele-sales, CRM
- Új, minőségi CRM szolgáltatások a magyar piacon
- Elmozdulás a CRM beszerzési szokásokban
- Gyorsan terjed az Oracle outsourcing
- Új integrációs eszköz a Pivotaltól
- Hét téma a felhasználók számára értékes megközelítésben
- Hazai cégméretre szabott CRM
- Számviteli Szoftverbörze: Euronet-fejlesztésű ügyvitel
- Új CRM modullal bővült az Oracle vállalatirányítási csomagja
- Atos Origin-Avaya együttműködéssel, rekordidő alatt
- Pont a 9i-n, avagy új paradigma, új ellenfél
- Oracle OpenWorld Európában
- E-világi értekezések