További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Felkészülés a fellendülésre
- Intelligens ügyfélszolgálati rendszert vezet be a Vodafone
- Ügyfélelemzés mesterséges intelligenciával
- Magyarul is elérhető a HP Service Manager legfrissebb változata
- Anyatigrisekként védik az információkat egymástól a kollégák
- Avaya Video Assist: ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedőknek
- Ügyfél az egész világ (3. rész)
- Az ügyfél és az ügyintéző közötti érzelmi kommunikációt is elemzi a Nextent rendszere
- Oracle Sales Prospector ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazás
- NCR: Többnyelvű ügyfélszolgálati és oktatóközpont Budapesten
- Sun Identity Management: új termék, új stratégia
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- Egységes kommunikációs megoldás az Avaya-tól
- Kevéssé hatékony szolgáltatások veszélyeztetik az ügyfélkapcsolatokat
- A munkatársakon bukhat el a jobb ügyfélkapcsolat
- SAP: következő generációs CRM megoldás
- Új lehetőségek a Microsoft Dynamics CRM 4.0-val
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- Szakmai konferencia az üzleti folyamat-automatizálásról
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával
- A rendszerbiztonság a hatékony személyazonosság-kezeléssel kezdődik
- Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás
- CEBC: CRM konferencia - másodszor
- Már a Siebel ügyfelei is kihasználhatják a Linux platform előnyeit
- A Microsoft a hét végén mutatja be ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerének következő verzióját
- Egységes ügyfélszolgálati rendszer három debreceni szolgáltatónál
- Ericsson: multimédiás ügyfélkapcsolati központ biztosítótársaságnak
- A Sun bevezeti a világ legnagyobb SAP-alapú ügyfélszámla-kezelési rendszerét
- Az SAP élre tört az SRM-alkalmazások piacán
- Ügyfélközpontúság - BEA platformon
- Partnering 2004: konferencia az ügyfélkapcsolatról
- A CRM piac Magyarországon 2003-ban
- Ügyfél-támogatási szolgáltatások szakmai délután a HP-nál
- Kontaktcenter kis- és közepes vállalatoknak
- SAP integrált CRM-megoldás a Samsungnál
- TeleKampány visszaszólhat a választó
- Kultúraváltásra várva
- Internet-alapú tudakozódási rendszer
- Ügyfélkapcsolati megoldások: SAP-KFKI Isys együttműködés
- A Montana-Bross Holding együttműködésének eredménye: digitális titkárnő
- Szamárháton
- Ügyfélért ügyfélként
- A bőség zavara