További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Ügyfélszolgálati fejlesztéssel racionalizál az Erste Bank
- 5 végzetes hiba az ügyfélkezelésben
- Érkezik a 3D-s virtuális ügyfélszolgálat
- Gép ésszel az ügyfélszolgálatokon
- Mesterséges intelligencián alapuló értékesítéstámogató rendszer
- Új, önkiszolgáó vállalati portál
- A NET’54-gyel központosít a K&H
- Felkészülés a fellendülésre
- Nextent: új stratégiai igazgató
- Intelligens ügyfélszolgálati rendszert vezet be a Vodafone
- Ügyfélelemzés mesterséges intelligenciával
- Magyarul is elérhető a HP Service Manager legfrissebb változata
- Anyatigrisekként védik az információkat egymástól a kollégák
- Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel
- Avaya Video Assist: ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedőknek
- Ügyfél az egész világ (3. rész)
- Az ügyfél és az ügyintéző közötti érzelmi kommunikációt is elemzi a Nextent rendszere
- Oracle Sales Prospector ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazás
- Innovációs díj érzelem- és beszédfelismerő termékért
- NCR: Többnyelvű ügyfélszolgálati és oktatóközpont Budapesten
- Sun Identity Management: új termék, új stratégia
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- Egységes kommunikációs megoldás az Avaya-tól
- Kevéssé hatékony szolgáltatások veszélyeztetik az ügyfélkapcsolatokat
- A munkatársakon bukhat el a jobb ügyfélkapcsolat
- SAP: következő generációs CRM megoldás
- Új lehetőségek a Microsoft Dynamics CRM 4.0-val
- A Nextent 50 %-os tulajdont szerzett a Data Research-ben
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- A Nextent a "legdinamikusabban startolók" között
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- Szakmai konferencia az üzleti folyamat-automatizálásról
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával
- A rendszerbiztonság a hatékony személyazonosság-kezeléssel kezdődik
- Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás
- CEBC: CRM konferencia - másodszor
- Már a Siebel ügyfelei is kihasználhatják a Linux platform előnyeit
- A Microsoft a hét végén mutatja be ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerének következő verzióját
- Egységes ügyfélszolgálati rendszer három debreceni szolgáltatónál
- Ericsson: multimédiás ügyfélkapcsolati központ biztosítótársaságnak