A recesszióban is sikeres az Avaya
A Network Alchemy hang- és adathálózati termék továbbfejlesztéseként megjelenik a piacon a kis- és középvállalkozások számára pozícionált új IP-telefonos hálózati kommunikációs megoldás, az IP Office.
Pályázatot követően az Avaya Definity kommunikációs szerverre épített komplett ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) rendszert szállít az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóságra. A mintegy 49 millió forint értékű rendszer továbbá Elite szoftvercsomagot, Conversant IVR (automatikus tároló) és - valamennyi hívást folyamatosan tároló - NICE hangrögzítő rendszert is tartalmaz.
A General Electric Energy Services magyarországi irodájának a napokban szállított az Avaya egy 40 felhasználós IP 600 típusú telefonközpontot.
Az Avaya Magyarország két új munkatársa: Varga György vezető termékmenedzser (CRM, call center) és Szabó Zoltán termékmenedzser (adatkommunikációs eszközök).
Kapcsolódó cikkek
- Értékes üzleti lehetőségek a Microsoft partnereinek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- 8,2 milliárd dollárért kelt el az Avaya
- Avaya: One-X Portal és vállalati üzleti folyamatokat segítő CEBC
- Avaya: az idén 60-70 százalékos árbevétel-növekedés
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Avaya: kitüntetett szerepben a kkv szektor
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól