200 milliós LLP-projekt a KFKI-nál
MTI Sajtóadatbank, 2003. május 14. 09:11
Az LLP Budapest Kft. mintegy 200 millió forintért új ügyfélkapcsolati (CRM) rendszert épít ki a KFKI Csoportnál - közölte az LLP az MTI-vel.
A közlemény szerint ez az eddigi legnagyobb ügyfélkapcsolati rendszerkiépítési projekt a magyarországi informatikai piacon.
Az LLP a csoport összesen 7 cégénél építi ki a CRM rendszert. Eddig az LNX Rt.-nél és a holdingszervezetnél, a KFKI-nál valósították meg, további öt leányvállalatnál a közeljövőben adják át a megoldást.
A projekt több fázisra való bontását a KFKI kérte azért, hogy az első rendszer bevezetése után tesztelhesse, megfelelő munkát végez-e az LLP. A teljes projekt a tervek szerint a harmadik negyedévben fejeződik be.
Az LLP a KFKI, illetve a hálózati integrációval foglalkozó LNX számára egy kanadai fejlesztésű CRM rendszert telepített.
Az ügyfélkapcsolatra fordított beruházástól a KFKI Rt. csoportszinten hatékonyabb kommunikációt, összehangoltabban lebonyolítható marketing és értékesítési akciókat, valamint az ügyfelek megszerzésére és megtartására irányuló eredményesebb munkát vár.
Az LLP a csoport összesen 7 cégénél építi ki a CRM rendszert. Eddig az LNX Rt.-nél és a holdingszervezetnél, a KFKI-nál valósították meg, további öt leányvállalatnál a közeljövőben adják át a megoldást.
A projekt több fázisra való bontását a KFKI kérte azért, hogy az első rendszer bevezetése után tesztelhesse, megfelelő munkát végez-e az LLP. A teljes projekt a tervek szerint a harmadik negyedévben fejeződik be.
Az LLP a KFKI, illetve a hálózati integrációval foglalkozó LNX számára egy kanadai fejlesztésű CRM rendszert telepített.
Az ügyfélkapcsolatra fordított beruházástól a KFKI Rt. csoportszinten hatékonyabb kommunikációt, összehangoltabban lebonyolítható marketing és értékesítési akciókat, valamint az ügyfelek megszerzésére és megtartására irányuló eredményesebb munkát vár.
Kapcsolódó cikkek
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Systems' Day konferencia - először
- Magyar Telekom - 1,5 milliárd forint a KFKI korábbi tulajdonosainak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az LLP az Infor család tagja lett
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
2024. november 5. 10:18