Piacon a Pivotal legújabb verziója
A Pivotal CRM megoldásait Magyarországon képviselő LLP Budapest szerint a változtatások eredményeként bővült az üzleti felhasználási területek köre és az új verzió a felhasználó cégek termelékenységét is pozitívan befolyásolhatja.
A Pivotal CRM 5-ös verziója a korábbi verziókhoz képest kiegészült egy új termékkel, amely a megoldások értékesítésének teljes körű támogatását nyújtja (Assisted Selling), részét képezi egy világszínvonalú marketing-automatizációs eszköz (MarketFirst), új felhasználói felületet biztosít, valamint jelentős belső, műszaki fejlesztéseket tartalmaz. A CRM 5-ös ugyanakkor - a korábbi verziókhoz hasonlóan - rendkívül rugalmas architektúrára épült és a beállítási lehetőségek széles tárházával rendelkezik.
A Pivotal 5 a rendszerhez való hozzáférési módszerek számtalan variációját kínálja, beleértve a gazdag funkcionalitású, ill. "vékony" böngészőalapú és vezeték nélküli eszközöket, melyeket akár önállóan, akár kombinálva is lehet alkalmazni. A Pivotal már bejáratott mobillehetőségeket kínál annak érdekében, hogy a felhasználók maximális hatékonyságát biztosítsa élő adatkapcsolat nélküli környezetben is. A Pivotal az egyetlen olyan CRM-szállító, mely a hozzáférési lehetőségek ilyen széles tárházát biztosítja a közepes- és nagyvállalatok számára. Hasonlóképpen egyedi a Pivotal megoldása a közepes- és nagyvállalati szegmensben a támogatott üzleti területek palettáját tekintve is.
Kapcsolódó cikkek
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az LLP az Infor család tagja lett
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.