Pivotal CRM-et vezetett be az LLP a Sodexho Pass Hungáriánál
A hatályos jogszabályok szerint a Sodexho Pass utalványok egy meghatározott értékhatárig adómentesen adhatók a dolgozók részére, e határ felett pedig a pénzbeli juttatásoknál jóval kedvezőbb adók terhelik. Ezeket a különböző célra felhasználható utalványokat (pl. étel, melegétel, sport, iskolakezdési, stb.) ma már több mint 6 000 vállalat 750 000 dolgozója, 27
000 egységből álló beváltóhelyen keresztül használhatja fel. Ezek hatékony koordinálására a szolgáltatási utalványértékesítés területén tevékenykedő Sodexho Pass Hungária Kft. ez év tavaszán írt ki pályázatot. Az ügyfélkapcsolati folyamatok CRM rendszerrel való korszerűsítésére vonatkozó tendert az üzleti és pénzügyi szoftverekkel foglalkozó LLP Budapest a Pivotal megoldásával nyerte meg.
A 40 felhasználó által hozzáférhető, az LLP Budapest és a Sodexho Pass Hungária Kft. munkatársai által közösen, mindössze 4 hónap alatt bevezetett megoldás hatékonyabbá teszi az ügyféladatok, a marketingfeladatok, az értékesítési lehetőségek és tervek kezelését, valamint a dokumentációs feladatok ellátását. A Pivotal megfelelő testre szabásával a rendszer teljes mértékben igazodik a cég felépítéséhez és adatstruktúrájához, és az
integrált adatbázis használatával elkerülhető lett a többszöri adatfelvitel, és közvetlen kapcsolat jött létre a megrendelő által használt vállalatirányítási rendszerrel.
Bár Magyarországon is egyre nagyobb szükség lenne a professzionális ügyfélkezelés elterjedésére, az LLP Budapest által 700 kis- és közepes méretű vállalkozás körében ez év nyarán végzett vizsgálatból is kiderül, hogy többnyire még csak a szolgáltatással és a kereskedelemmel foglalkozó vállalatok, azoknak is csak egy töredéke használ ügyfélkapcsolati megoldásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az LLP az Infor család tagja lett
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.