Automatikus banki ellenőrző rendszer az UniCreditnél
Az új alkalmazás lehetővé teszi az elektronikus aláírással és időbélyeggel hitelesített dokumentumok szerveroldalon történő automatikus banki ellenőrzését. Az UniCredit Banknál a NetLock által kiépített rendszer az elektronikus cégeljárásban használt, valamint az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) által kiállított - elektronikus aláírással és időbélyeggel hitelesített - elektronikus nemleges (0-s) igazolások ellenőrzését végzi.
A NetLock Kft. egyedi igényeknek megfelelve, több körös egyeztetés után, több kandidáló közül bizonyult a legalkalmasabbnak az új rendszer kiépítésének és üzemeltetésének jogára.
Az UniCredit Banknál már 2007 eleje óta elfogadják az e-aláírással ellátott dokumentumokat, a cégokirattól kezdve az ügyvédi aláírásmintán át az APEH-adóigazolásig. A korábbi, részben manuális ellenőrzést 2008 nyarán váltotta fel az a fejlett informatikai megoldás, amely teljesen automatizált módon képes vizsgálni az elektronikus aláírással és időbélyeggel hitelesített dokumentumokat, ezzel jelentősen egyszerűsítve és gyorsítva a folyamatot. További előny, hogy csökken a manuális feldolgozásból adódó hibalehetőségek száma, mindemellett a rendszer környezetkímélő, hiszen jóval kevesebb papír felhasználását igényli az ügyintézés.
Kapcsolódó cikkek
- Nőtt az internetbanki ügyfelek száma tavaly
- E-számlakibocsátás és másodbizonylat megőrzés Microsoft Dynamics NAV-val
- Hitel- és lízingválasztó program indult a PSZÁF honlapján
- Ezer rendszerintergrációs szakértővel erősít az Ericsson
- Banki rendszerösszeomlást okozott egy vesszőhiba
- Harmadával növeli bevételét a NetLock elektronikus szolgáltatásból
- Számadó-NetLock együttműködés az elektronikus számlázásban
- MKB: banki "Gazdálkodj okosan" az IND új szoftverével
- Október elején új bankbiztonsági rendszer indul a fővárosban
- Postán kapják a trójait a bankok
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.