Boldog munkavállalók és az üzleti siker
A mentális intelligencia: csodafegyver a válságban
Jöjjön el Ön is, győződjön meg arról, hogy miért érdemes megismerni személyiségünk kereteit és lehetőségeit!
Helyszín: Budapest, Best Western Hotel Hungaria (Rákóczi út 90.)
Időpont: 2011. június 15., 9.40-16.00
Részvételi díj: 25 000 Ft + áfa/fő (Tartalmazza az egész napos programot ebéddel, teljes ellátással)
Kedvezmény:
20% kedvezmény azok számára, akik a rendezvény Szakmai Partnere/Támogatója tagjai, meghívottjai és június 10-ig regisztrálnak, illetve a részvételi díjat meg is fizetik. (Kérjük, a regisztrációkor szíveskedjen az utolsó sorban - "Szervezeti tagság" - megjelölni, mely szervezet által kíván a kedvezménnyel élni!)
10% kedvezmény azok számára, akik június 10-ig regisztrálnak, s a részvételi díjat meg is fizetik.
Regisztráció a Piac&Profit honlapján.
Várjuk jelentkezését, regisztráljon mielőbb, hogy igénybe tudja venni a kedvezményes regisztrációs díjainkat!
TOVÁBBI INFORMÁCIÓ és részletesen program: www.piacesprofit.hu
Telefon: 06 (1) 239-9597, e-mail: konferencia@piacesprofit.hu
Kapcsolódó cikkek
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- Létrejön a legnagyobb magyarországi álláskereső adatbázis
- Diploma kell, a jegyek nem számítanak elhelyezkedéskor
- Legfontosabb tudnivalók a munkaidőkerethez kapcsolódó előírásokról
- Aki nem vált 4-5 évente, akár 40%-kal is kevesebbet keres
- Virágokkal a termelékenységért
- Alapkövetelmény lesz a digitális írástudás a munkaerőpiacon
- Kirúgták, mert nagybetűvel írt e-mail-t
- Állásbörzék: képzett IT munkatársakból hiány van
- IT-munkaerőkölcsönzés
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.