Mi ösztönzi az online követőket?

Czipperer Dia, 2013. április 2. 09:58

Az Ipsos friss felméréséből kiderül, mi bizonyul hatásosnak a like-olók figyelmének felkeltésében. A márkatulajdonosoknak az ösztönzés szempontjából több minden is segítségükre lehet.

Nem elég megszerezni az online követőket, meg is kell tartani őket – talán az utóbbi még nehezebb. Az Ipsos nemzetközi kutatása rávilágít azokra, amelyek leginkább ösztönzik a követőket.

 

A felhasználók szeretik a törődést, ha érzik, hogy fontosak. Ez pedig leginkább úgy érhető el, ha megpróbálunk a felhasználó fejével gondolkodni. Vajon minek örülne leginkább? Hogyan éreztethetjük, hogy valóban fontos számunkra?

 

A felmérés szerint az ösztönzés terén leginkább a nyereményjátékok aratnak elsöprő sikert, hiszen az általuk szeretett márka termékéhez juthatnak hozzá – könnyedén, ingyen. Ugyanilyen fontosnak bizonyul – átlag 52%, Magyarországon 61% , hogy adjunk lehetőséget véleménynyilvánításra, legyen szó új vagy már bevezetett termékről.

 

Egy másik húzóerő a kedvezményeket biztosító kupon vagy ingyenes termék, amely nemzetközi szinten 50% reagálást mutat a magyar 46% , tehát érdemes ezen a területen is próbálkozni, ha van rá lehetőség.

 

Szintén ösztönzően hatnak a vicces, érdekes megoldások – 34%-ból vált ez ki érdeklődést mind a nemzetközi porondon, mind itthon. Ezeket pedig szívesen osztják meg ismerőseikkel, barátaikkal is, amely szintén ilyen arányt mutat, mi, magyarok pedig valamivel jobban szeretjük a „share” funkciót (36%).

 

A megkérdezettek közel egyharmada (30%), itthon pedig az egynegyede (22%) számára az is fontos tényező, hogy kap-e visszajelzést levelére, érzi-e a törődést. Többen azt is értékelik, ha válaszolnak a kommentekre: bár ez az arány nálunk alacsonyabb – 28% vs. 18%.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51