Pivotal CRM-et vezetett be az LLP a Sodexho Pass Hungáriánál
forrás Prim Online, 2004. december 5. 10:52
A szolgáltatási utalványértékesítés területén piacvezető Sodexho Pass Hungária Kft. az LLP által Kelet- és Közép-Európában képviselt Pivotal ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) rendszerrel korszerűsíti ügyfélkapcsolati folyamatait.
Az ügyfélközpontú beruházás célja elsősorban az ügyféladatok kezelésére, valamint az értékesítés és a marketing napi munkafolyamatainak automatizálására terjed ki.
A hatályos jogszabályok szerint a Sodexho Pass utalványok egy meghatározott értékhatárig adómentesen adhatók a dolgozók részére, e határ felett pedig a pénzbeli juttatásoknál jóval kedvezőbb adók terhelik. Ezeket a különböző célra felhasználható utalványokat (pl. étel, melegétel, sport, iskolakezdési, stb.) ma már több mint 6 000 vállalat 750 000 dolgozója, 27
000 egységből álló beváltóhelyen keresztül használhatja fel. Ezek hatékony koordinálására a szolgáltatási utalványértékesítés területén tevékenykedő Sodexho Pass Hungária Kft. ez év tavaszán írt ki pályázatot. Az ügyfélkapcsolati folyamatok CRM rendszerrel való korszerűsítésére vonatkozó tendert az üzleti és pénzügyi szoftverekkel foglalkozó LLP Budapest a Pivotal megoldásával nyerte meg.
A 40 felhasználó által hozzáférhető, az LLP Budapest és a Sodexho Pass Hungária Kft. munkatársai által közösen, mindössze 4 hónap alatt bevezetett megoldás hatékonyabbá teszi az ügyféladatok, a marketingfeladatok, az értékesítési lehetőségek és tervek kezelését, valamint a dokumentációs feladatok ellátását. A Pivotal megfelelő testre szabásával a rendszer teljes mértékben igazodik a cég felépítéséhez és adatstruktúrájához, és az
integrált adatbázis használatával elkerülhető lett a többszöri adatfelvitel, és közvetlen kapcsolat jött létre a megrendelő által használt vállalatirányítási rendszerrel.
Bár Magyarországon is egyre nagyobb szükség lenne a professzionális ügyfélkezelés elterjedésére, az LLP Budapest által 700 kis- és közepes méretű vállalkozás körében ez év nyarán végzett vizsgálatból is kiderül, hogy többnyire még csak a szolgáltatással és a kereskedelemmel foglalkozó vállalatok, azoknak is csak egy töredéke használ ügyfélkapcsolati megoldásokat.
A hatályos jogszabályok szerint a Sodexho Pass utalványok egy meghatározott értékhatárig adómentesen adhatók a dolgozók részére, e határ felett pedig a pénzbeli juttatásoknál jóval kedvezőbb adók terhelik. Ezeket a különböző célra felhasználható utalványokat (pl. étel, melegétel, sport, iskolakezdési, stb.) ma már több mint 6 000 vállalat 750 000 dolgozója, 27
000 egységből álló beváltóhelyen keresztül használhatja fel. Ezek hatékony koordinálására a szolgáltatási utalványértékesítés területén tevékenykedő Sodexho Pass Hungária Kft. ez év tavaszán írt ki pályázatot. Az ügyfélkapcsolati folyamatok CRM rendszerrel való korszerűsítésére vonatkozó tendert az üzleti és pénzügyi szoftverekkel foglalkozó LLP Budapest a Pivotal megoldásával nyerte meg.
A 40 felhasználó által hozzáférhető, az LLP Budapest és a Sodexho Pass Hungária Kft. munkatársai által közösen, mindössze 4 hónap alatt bevezetett megoldás hatékonyabbá teszi az ügyféladatok, a marketingfeladatok, az értékesítési lehetőségek és tervek kezelését, valamint a dokumentációs feladatok ellátását. A Pivotal megfelelő testre szabásával a rendszer teljes mértékben igazodik a cég felépítéséhez és adatstruktúrájához, és az
integrált adatbázis használatával elkerülhető lett a többszöri adatfelvitel, és közvetlen kapcsolat jött létre a megrendelő által használt vállalatirányítási rendszerrel.
Bár Magyarországon is egyre nagyobb szükség lenne a professzionális ügyfélkezelés elterjedésére, az LLP Budapest által 700 kis- és közepes méretű vállalkozás körében ez év nyarán végzett vizsgálatból is kiderül, hogy többnyire még csak a szolgáltatással és a kereskedelemmel foglalkozó vállalatok, azoknak is csak egy töredéke használ ügyfélkapcsolati megoldásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az LLP az Infor család tagja lett
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
2024. november 5. 10:18