A NORG fejleszt az MFB-nél
A bank jelenleg a Portfolió rendszerben végzi teljes ügyfélkörének adósminősítését, limit meghatározását és ügyfélcsoport-kezelését. A Portfolió rendszerben 2005-ben kialakították a Mikrohitel Plusz Program kezelését támogató informatikai alrendszert - ennek segítségével az MFB ügynökhálózaton keresztül tud hitelt nyújtani a meghatározott ügyfél-szegmensnek -, továbbá megvalósították a bank számlavezető és hitelnyilvántartó rendszere (SAP) valamint a Portfolió rendszer közötti adatcserét.
Az elmúlt időszakban mindkét területen újabb fejlesztések váltak szükségessé, ezért 2007. február 27-én az MFB hirdetmény nélküli, tárgyalásos közbeszerzési eljárást indított a fejlesztések elvégzésére. Az eredményt március 20-án hirdették ki, a nyertes céggel már megkötötték a szerződést.
Kapcsolódó cikkek
- Az Espirit az SAP-t választotta
- Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
- IND Group: iráni üzlet, magyar siker
- A CODA gépjármű-aukciós házzal lép szerződésre
- Új rendszer-menedzsment eszköz a Delltől
- BorsodChem: Nagyszabású informatikai fejlesztés a HP segítségével
- Hosszú távú HP-Richter együttműködés
- Alerant: alkalmazásintegrációs megoldás a T-Mobile Magyarországnál
- Synergon: A VÁTI Kht. informatikai alapinfrastruktúrája MS platformon
- Megújult a GKM informatikai infrastruktúrája
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.