Systems' Day konferencia - először
- fontos, hogy a csoport integrált szolgáltatóként működjön a piacon;
- a várakozások szerint 2007-ben a T-Systems rendszerintegrációs tevékenysége több árbevételt fog hozni, mint a hagyományos ict üzletágak együttvéve;
- cél, hogy aT-Systems a hazai rendszerintegrációs cégek között első helyre kerüljön (jelenleg az első három között van);
- egy teambe szervezett, egy vezetővel rendelkező egységes kapcsolattartó csoportot (relationship management) hoznak létre a T-Systems, T-Mobile, T-Online között; ennek előnyei: versenyképesebb ajánlatok, a méretgazdaságosságból származó előnyök hasznosítása, gyorsabb reagáló képesség, ezáltal a T-Systems hatékonyabban lesz képes az európai piacokon versenyezni.
Rudolf Kemler, a T-Systems Austria vezérigazgatója "T-Systems worldwide -- best in class ICT services" című előadásában elhangzott néhány fontosabb gondolat:
- az új kihívás az IT és telekom magas szintű integrálása,
- a partnerek/felhasználók számára elsődleges, hogy biztosítsák a szolgáltatásokban a rugalmasságot és az átláthatóságot;
- jelenleg a világon 56 ezer ember dolgozik a T-Systems kötelékében, akik 160 ezer ügyfelet szolgálnak ki;
- a vállalatnak 50 országra kiterjedő saját telekom hálózata van, 2000 végponttal;
- a T-Systems üzemelteti a legnagyobb e-CRM rendszert Európában
- aT-Systems-nek 20 országban vannak leányvállalatai.
A sajtó nyilvánossága előtt meglehetősen ritkán szereplő KFKI Csoport és a BCN munkatársai is több előadással szerepeltek. Néhány KFKI Csoport-vonatkozású előadás: Virtualizációs megoldások; A hálózati és alkalmazás hibák gyors szétválasztása; új alapokon a nagyvállalati szoftver infrastrutúra és IT irányítás; Üzleti igényvezérelt IT fejlesztés és üzemeltetés kialakítása, Hálózatbiztonsági megoldások kritikus felhasználói környezetben; HD videokonferencia rendszerek. BCN vonatkozású előadások: Fix-mobil konvergencia - Dual Phone; A távoli munkavégzés lehetőségei és veszélyei, Modern kommunikácis alkalmazások alternatívái több szállítótól.
A Magyar Telekom T-Systems, BCN leányvállalatával és a T-Mobile-lal, stratégiai partnerségben a Nokia-val és a Cisco-val, kifejlesztette Dual Phone megoldását. A társaságok kompetenciájának egyesítésével létrejött megoldásnak köszönhetően az ügyfelek asztali mellékei is mobillá válnak, és ezt nem egy DECT készülékkel, hanem az eddig szinte csak adatátvitelre használt WIFI technológiával valósítják meg.
Kapcsolódó cikkek
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- Magyar Telekom - 1,5 milliárd forint a KFKI korábbi tulajdonosainak
- Májusban Budapest a projektmenedzsment világ fővárosa
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon
Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását.
A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?
A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.
700 ezer felhasználó, havi 2 millió utalás a K&H mobilbankjában
Januárban már hétszázezer mobilbanki ügyfél vette igénybe a K&H díjnyertes appját. A tavaly a digitálisan élenjáró bankoknak adott Digital Innovator UX 2024 díjat elnyerő mobilbanki alkalmazásban havonta kétmillió utalást végeznek a felhasználók, akik saját értékeléseik szerint is szeretik, szívesen használják az applikációt. A mobilbank népszerűségét fokozza Kate is, hiszen a K&H éjjel-nappal elérhető digitális asszisztense kétszáz funkcióval rendelkezik, ami sokkal kényelmesebbé teszi a bank és biztosító ügyfelei számára pénzügyeik intézését.
AI Tour Budapest: így alakítja át az üzletet a mesterséges intelligencia
A Microsoft ingyenesen elérhetővé tette a Copilot Chat-et, hogy ezzel is hozzájáruljon a mesterséges intelligenciára épülő megoldások elterjedéséhez. Azok az üzletemberek és informatikai szakértők, akik február 5-én részt vettek a Microsoft AI Tour budapesti eseményén, első kézből tájékozódhattak róla, hogyan formálja át az AI a munkahelyeket, a mindennapokat és a kiberbiztonság területét. Mint elhangzott, Magyarország ez utóbbi tekintetben kimondottan veszélyeztettnek minősül, mivel nálunk a kibertámadások okozta kárérték kétszer olyan ütemben növekszik, mint a világátlag.
Pályaválasztás a modern technológiák tükrében
A Gazdálkodási és Tudományos Társaságok Szövetségének (GTTSZ) Drón tagozata immár második alkalommal rendezte meg a Jövőnk a jövőben pályaorientációs konferenciáját, amelynek idén a Gábor Dénes Egyetem adott otthont. A kétnapos eseményen szakképző intézmények tanulói találkozhattak a legújabb innovatív technológiai megoldásokkal – mesterséges intelligencia, dróntechnológia, kibervédelem és robotika – különböző szakmai előadásokon és a gyakorlati bemutatókon keresztül.