Hárommillió felhasználó nem tévedhet (el)
Active Vision-megoldás az OTP Bank számára

Az OTP Bank weboldala havi hárommillió látogatót szolgál ki, ennélfogva üzleti, stratégiai és értékesítési szempontból egyaránt kulcsfontosságú, hogy a site könnyen és kényelmesen navigálható legyen.
Az OTP Bank weboldalának legfontosabb újdonságai:
- új design: a letisztult, elegáns oldalkép szellős és jól átlátható, s egyúttal jól ötvözi az OTP Bank szigorúan kötött vizuális megjelenését a legfrissebb internetes trendekkel
- módosított struktúra: kétdimenziós menürendszer segíti a felhasználók tájékozódását, vertikálisan tematikus, horizontálisan pedig célcsoport szerinti felosztásban
- intelligens oldaltérkép: a megújult oldaltérkép segítségével az OTP Bank jelentős mennyiségű internetes tartalma jól átlátható, fontosság szerint súlyozott és kereshető formában jelenik meg
- többdimenziós kereső: a kulcsszavas kereső már a keresett kifejezés beírásakor listázza a találatokat; az oldaltérkép kereső pedig másodpercek alatt kidobja a keresett tartalmi egységet; gyorskereső azonnali elérést biztosít a haladó felhasználók számára; gyakran keresett kifejezések alkalmazás listázza az elmúlt időszak gyakori kifejezéseit.
- mobiltelefonra optimalizált oldalak: a site mobil.otpbank.hu címen elérhető mutációja az otpdirekt szolgáltatás elérését teszi lehetővé, emellett rövid híreket, devizaárfolyamokat, ATM és térképes fiókkeresőt tartalmaz
- vakok és gyengénlátók számára készült oldalak: az OTP Bank, mint társadalmilag felelős vállalat kiemelt figyelmet fordított a site kihívással élő látogatóira, akik a vakbarat.otpbank.hu címen vagy a hagyományos weblap jobb felső sarkában megjelenő „vakbarát” ikonra kattintva ismerhetik meg a bank aktuális híreit, akcióit, legfontosabb lakossági termékeit.
Kapcsolódó cikkek
- Nőtt az internetbanki ügyfelek száma tavaly
- Hitel- és lízingválasztó program indult a PSZÁF honlapján
- Banki rendszerösszeomlást okozott egy vesszőhiba
- MKB: banki "Gazdálkodj okosan" az IND új szoftverével
- Október elején új bankbiztonsági rendszer indul a fővárosban
- Postán kapják a trójait a bankok
- Még alacsony az interneten bankolók aránya
- Folyamatosan nő az interneten bankolók száma
- Update az UniCredit Banknál
- mobilCIB - egyedülálló mobilbank CIB-ügyfeleknek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja
Az utóbbi években jelentősen átalakult az emberek információkeresési módja: egyre többen fordulnak mesterséges intelligencián alapuló eszközökhöz, ahol már nemcsak kulcsszavakat, hanem természetes nyelven megfogalmazott, összetett kérdéseket is feltesznek. A keresés így egyre inkább párbeszéddé válik, ami alapjaiban formálja át az online jelenlét szabályait – különösen a munkaerőpiacon.
Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025
A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.
Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián
A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.
Győrben találkozott a tudomány és az üzleti világ
Ötödik alkalommal rendezték meg a Hungarian Summitot, a magyar–amerikai felsőoktatási és üzleti kapcsolatok építését célzó rangos eseményt. Az idei fórumnak a Széchenyi István Egyetem adott otthont, amely már a kezdetektől aktív résztvevője és támogatója a kezdeményezésnek.
Rekordszámú fiatalt ért el az ELTE díjazott programja
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Informatikai Kara elnyerte a hazai kommunikációs szakma egyik legnagyobb presztízsű díját: a PREXA – PR Excellence Hungary Award arany fokozatú elismerését, valamint a zsűri különdíját a társadalmi kommunikáció kategóriában. A kitüntetést a STEMStation@ELTE STEMPont komplex pályaorientációs és tehetséggondozó programért ítélték oda.